اجاره دادن خودرو به شرکت سعادت رنت

یه روش ساده برای کسب درامد، وقتی خواب هستی پول در بیار!!

یه ماشین بخر، بده سعادت رنت برات اجارش بده، بدون دردسر پول در بیار

چگونه با اجاره دادن خودرو سرمایه‌گذاری کنید؟

کسب درآمد با اجاره ماشین به این صورت است که شما خودروی خود را به‌واسطه سعادت رنت اجاره می‌دهید و پس از هر سرویس سود حاصل را دریافت خواهید کرد. 

در مقایسه با سرمایه‌گذاری در بانک‌ها که معمولاً بازده محدود و ثابتی دارد، اجاره دادن ماشین فرصتی برای کسب سود‌ کلان با اطمینان بیشتر را ایجاد می‌کند. با توجه به تقاضای روزافزون برای خدمات اجاره خودرو این روش می‌تواند گزینه‌ای جذاب و مطمئن و جایگزین سپرده‌های بانکی برای سرمایه‌گذاران محسوب شود.

در بین روش‌های سرمایه‌گذاری در بانک یا سرمایه‌گذاری با اجاره خودرو، سرمایه‌گذاری از طریق اجاره دادن خودرو، هم روشی قابل اطمینان است؛ شما می‌توانید قراردادی رسمی و حقوقی، با شرکت مورد نظر منعقد کنید و با آسودگی خاطر سرمایه خود را در اختیار آن شرکت قرار دهید. 

همکاری با سعادت رنت

درباره‌ی اجاره خودرو سعادت رنت

مؤسسه بین‌المللی کارن آوران سعادت آتیه (سعادت رنت) به شماره ثبت ۵۱۰۹۶۶ در ایران و شماره ثبتی ۹۹۹۷۲۳ در امارات دارای بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین ناوگان خودرو است. سعادت رنت اولین شرکت ایرانی دارای شعب دائمی در تهران، شیراز، جزیره کیش، دبی و استانبول با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت است.

در حال حاضر سعادت رنت دارای بیش از ۳۰۰ دستگاه انواع خودروهای اقتصادی، نیمه لوکس و لوکس است، و توانسته تعداد زیادی سرمایه‌گذار را به دلایل مختلف جذب کنه و اما باتوجه‌به این صنعت نوپا و تقاضای بالا برای اجاره خودرو همچنان در تلاش برای گسترش شعب و توسعه این کسب‌وکار هستیم.

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت

منظور از سـرمایه‌گذاری در سعادت رنت (اجاره دادن خودرو) چیست؟

تصور کنید که شما مبلغی پول در اختیار دارید و می‌خواهید آن را سرمایه‌گذاری کنید. روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که مطمئن‌ترین این روش‌ها، اجاره‌دادن خودرو و دریافت سود حاصل از آن از شرکت اجاره خودرو است. به‌این‌ترتیب می‌توانید با مبلغی که در اختیار دارید، خودرویی خریداری کرده و آن را به ما (شرکت سعادت رنت) دهید تا اجاره دهیم.

به‌این‌ترتیب هم اصل سرمایه خود را حفظ کرده‌اید (چه‌بسا که سود هم می‌کنید؛ چون قیمت خودرو در ایران روزبه‌روز در حال افزایش بوده و سود اولیه شما نیز افزایش پیدا می‌کند) و هم از سرمایه‌گذاری که انجام داده‌اید روزانه سود یا همان مبلغ اجاره ماشینتان را که تقریباً ۲.۵ برابر سود بانکی هست رو به دست می‌آورید.

منظور از سرمایه گذاری در سعادت رنت

مزایا اجاره دادن خودرو (سرمایه‌گذاری) در سعادت رنت چیست؟

میخوام ماشینمو اجاره بدم

اجاره دادن ماشین خود یک روش برای کسب درآمد اضافی است که به برنامه‌ریزی و توجه به اقدامات خاصی نیاز دارد. ابتدا، باید مطمئن شوید که ماشین شما شرایط مناسب و استانداردهای لازم را برای اجاره خودرو داشته باشد. بررسی‌های دوره‌ای، داشتن معاینه فنی و نگهداری مرتب مواردی هستند که باید هنگام اجاره‌دادن خودرو چک شوند. سپس باید تحقیق کنید تا با قوانین و مقررات مربوط به بستن قرارداد اجاره خودرو مانند بیمه‌های لازم و مسائل مالیاتی آشنا شوید. استفاده از پلتفرم‌های آنلاین اجاره خودرو می‌تواند فرایند یافتن مشتری و مدیریت رزرو اجاره خودرو را ساده‌تر کند. اما در نظر داشته باشید که انجام تمامی این کارها گاهی اوقات سخت و زمان بر هستند. به همین دلیل مجموعه‌های معتبر مختلفی مانند سعادت رنت این امکان را فراهم کرده‌اند که افراد متقاضی برای سرمایه‌گذاری در صنعت اجاره دادن خودرو بدون هیچ نگرانی بابت سرویس ماهانه و یا داشتن قرارداد دقیق و شفاف، ماشین شخصی خود را کرایه دهند.

اجاره‌دادن ماهانه و سالانه ماشین

کرایه دادن ماشین به‌صورت ماهانه و سالانه می‌تواند یک روش ثابت و مطمئن برای کسب درآمد باشد، به‌خصوص برای افرادی که خودرو اضافی دارند یا دوست دارند در صنعت اجاره خودرو سرمایه‌گذاری کنند. این افراد می‌توانند با اجاره ماهانه یا سالانه خودرو خود به مجموعه‌های معتبر کرایه ماشین، کسب درآمد کنند. برای صاحبان خودرو، این نوع سرمایه‌گذاری فرصتی است تا درآمد ثابتی از اجاره ماشین خود داشته باشند و هم‌زمان از دغدغه‌های نگهداری خودرو و سرویس‌های دوره‌ای، راحت شوند.

اجاره‌دادن ماشین به شرکت دولتی

کرایه دادن ماشین به شرکت‌های دولتی می‌تواند یک فرصت سرمایه‌گذاری مطمئن و بلندمدت باشد، زیرا معمولاً شرکت‌ها به‌صورت سالانه یا ماهانه و مستمر از خدمات اجاره خودرو استفاده می‌کنند. شرکت‌های دولتی مختلف باتوجه‌به نیاز خود از اجاره ماشین، خواستار کرایه خودروهای اقتصادی یا لوکس هستند. از طرفی معمولاً شرکت‌های دولتی ترجیح می‌دهند که از یک مجموعه معتبر و مطمئن خودرو اجاره کنند تا در ادامه دچار مشکلات کمتری شوند. به همین دلیل اجاره دادن خودرو به یک شرکت دولتی به‌صورت شخصی عملاً غیرممکن است، مگر اینکه فرد یک معرف معتبر داشته باشد. قیمت‌های رقابتی و اطمینان از اینکه خودرو از نظر تکنیکی، ایمنی و راحتی مطابق با این استانداردها هستند، برای شرکت‌های دولتی بسیار مهم است. تنظیم قراردادهای دقیق و شفاف که تمام جزئیات مرتبط با اجاره، از جمله قیمت، مدت‌زمان، مسئولیت‌های نگهداری و بیمه را پوشش می‌دهند، بسیار مهم است. علاوه بر این، توانایی ارائه خدمات پشتیبانی و تعمیر و نگهداری منظم می‌تواند شانس شما را برای جذب و حفظ قراردادهای اجاره با شرکت‌های دولتی افزایش دهد. رعایت تمامی این موارد به‌صورت فردی کاری سخت و زمان‌بر است، به همین دلیل افراد از طریق سرمایه‌گذاری در یک مجموعه معتبر با اجاره دادن خودرو کسب درآمد می‌کنند.

اجاره‌دادن ماشین به شرکت نفت

اجاره دادن خودرو به مجموعه‌های دولتی مانند شرکت نفت می‌تواند یک فرصت سرمایه‌گذاری مطمئن سودآور باشد، زیرا این شرکت‌ها معمولاً به دلیل ماهیت گسترده فعالیت‌ها و نیازهای خاص خود، به دنبال روش‌های قابل‌اعتماد و بلندمدت برای حمل‌ونقل هستند. فردی که قصد دارد ماشین خود را به شرکت نفت اجاره دهد ابتدا باید اطمینان داشته باشد که خودرو او مطابق با استانداردهای بالای ایمنی و کارایی مدنظر شرکت نفت است. به همین دلیل خودرو باید به‌صورت منظم چک شده و از نظر فنی کاملاً سالم باشد. دریافت سرویس‌های دوره‌ای و معاینات فنی کاری زمان بر است. به همین دلیل مجموعه‌هایی مانند سعادت رنت این امکان را فراهم می‌کنند تا فرد بتواند بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای بابت چکاپ ماشین، ماشین خود را اجاره دهند.

سود حاصل از کرایه دادن ماشین 

 سود حاصل از اجاره دادن خودرو به عواملی چون نوع خودرو، میزان استفاده و استقبال از آن و شرایط بازار بستگی دارد. به طور کلی، خودرو‌های لوکس و برند‌های معتبر، مانند بنز و بی‌ام‌و، سود بیشتری نسبت به خودرو‌های دسته پایین‌تر مانند پژو ۲۰۶ دارد.
با این وجود، حتی با اجاره‌ دادن خودروی اقتصادی مانند ۲۰۶ یا پژو پارس هم می‌توان سود قابل توجهی کسب کرد.

به عنوان مثال، در طول یک ماه می‌توانید با اجاره دادن پژو ۲۰۶ مبلغی بیش از ۲۰ میلیون تومان سود کسب کنید، این مقدار، به مراتب بالاتر از سودی است که از سپرده‌گذاری همان مبلغ در یک بانک حاصل می‌شود.      
به این ترتیب می‌توانید از طریق اجاره دادن ماشین خود به شرکت‌های معتبر کرایه خودرو، منبع درآمدی پایدار و مطمئن بدست‌آورید.

چگونه با اجاره خودرو سرمایه گذاری کنید؟

اجاره دادن خودرو چقدر درآمد و سود دارد؟

نوع ماشیندرآمد ماهیانه
۲۰۶۱۶ تا ۲۳ میلیون تومان
۲۰۷۲۷ تا ۳۲ میلیون تومان
پارس۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان
سراتو۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان
اسپورتیج۵۵ تا ۶۵ میلیون تومان
سانتافه۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان
لاماری۵۵ تا ۶۵ میلیون تومان
فیدیلیتی۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان
Bmw x۳۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان
لندکروز۱۱۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان
ماکان۳۲۰ تا ۳۶۰ میلیون تومان
Bmw ۷۳۰۳۰۰ تا ۳۳۰ میلیون تومان

مراحل اجاره خودرو به سعادت رنت

ابتدا باید استانداردهای خودروی شما با استانداردهای تعریف شده کارشناسان فنی ما تطابق داشته باشد. اگر از لحاظ فنی ماشین سالم و تمیز بود، یک جلسه حضوری تنظیم شده و خودرو کارشناسی می‌شود و پس از تأیید خودرو و ارائه مدارک لازم از جمله کپی سند خودرو و کارت شناسایی، قراردادی بسته خواهد شد و خودرو در لیست رزرو قرار می‌گیرد.

مراحل اجاره خودرو به سعادت رنت

امنیت در اجاره دادن خودرو به چه صورت است؟

در زمانی که شما با سعادت رنت کار می‌کنید یک قرارداد رسمی با شما ثبت می‌شود و تمامی مسئولیت‌ها بر عهده ما است، اجاره‌دادن خودرو دارای ریسک‌های است؛ اما سعادت رنت باتوجه‌به تجربه ۱۰ ساله خود و تیم حرفه‌ای که دارد توانسته این ریسک‌ها رو به حداقل برساند، اما در نهایت باز هم در صورت هرگونه اتفاق تمامی مسئولیت‌ها با سعادت رنت است.

اجاره دادن خودرو به شرکت‌ سعادت رنت، علاوه بر کسب درآمد، به کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیر خودرو نیز کمک می‌کند. شرکت سعادت رنت معمولاً تعهداتی در قبال نگهداری و سرویس‌دهی منظم خودرو دارند که این امر می‌تواند عمر مفید خودروی شما را افزایش دهد.

چه خودروهایی را می‌توانید به سعادت رنت اجاره دهید؟

اگر از قبل خودرویی دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بعد از برسی خودرو و تأیید فنی همکاری شروع شود، اما اگر خودرویی ندارید و می‌خواهید خریداری کنید حتماً از کارشناسان ما مشاوره بگیرید که یک انتخاب مناسب برای خرید خودرو داشته باشید.

در نظر داشته باشید تا اطلاع ثانوی ظرفیت جذب خودروهای کاملاً اقتصادی در مجموعه محدود است و نمی‌توانیم خودرو جدید اقتصادی پذیرش داشته باشیم، در حال حاضر فقط خودروهای بالاتر از پژو ۲۰۷ و سراتو به بالا پذیرش می‌گردد.

بااین‌حال، برای اطمینان از قبولی خودروتان در سعادت رنت، بهتر است با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و از شرایط و معیارهای آن‌ها اطلاعات کامل را کسب کنید.

خودروهایی که میتوانید به ما اجاره دهید

چه کسانی ماشین خود را به سعادت رنت اجاره می‌دهند؟

معمولا هرکدام از افرادی که خودروی خود را به مجموعه سعادت رنت اجاره می‌دهند، دارای دلایل و منافع مختلفی چون دلایل زیر هستند:

  1. نیاز به درآمد اضافی دارند.

  2. مالک چند خودرو هستند.

  3. در پیش داشتن سفری طولانی

  4. داشتن نیاز مالی فوری

  5. خواستار سرمایه‌گذاری مطمئن با سود زیاد هستند.

به این ترتیب دلایل مختلفی وجود دارد که افراد تصمیم بگیرند با سعادت رنت همکاری کرده و سرمایه‌گذاری مطمئن در ایران را تجربه کنند.

برای سرمایه گذاری در سعادت رنت باید اطلاعات فنی خاصی داشته باشیم؟

یکی از مزایای قابل‌توجه سرمایه‌گذاری با اجاره خودرو این است که نیازی نیست که اطلاعات خاصی در این زمینه داشته باشید. به‌این‌ترتیب برای استفاده از بهترین روش سرمایه‌گذاری در ایران کافی است تا با سرمایه‌ای که در اختیار دارید خودرویی خریده و آن را در اختیار مجموعه سعادت رنت قرار دهید و از آن درآمدی قابل‌توجه را کسب کنید.

شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشته باشید با حضور در مجموعه از روند کار مطلع گردید، اما یکی از شرایط مهم ما این است که به‌هیچ‌عنوان اجاره دخالت در روند کار و قرارداد ما با مشتریان ما را نخواهید داشت!

سرمایه گذاری در سعادت رنت بدون اطلاعات قبلی

بهترین روش سرمایه‌گذاری در ایران بدون ضرر مالی

یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در ایران، اجاره ماشین به شرکت‌های رنت خودرو معتبر است. در این روش شما علاوه بر اینکه هیچ‌گونه ضرر مالی را متحمل نخواهید شد، سود بسیاری هم خواهید کرد.

برای مثال در سرمایه‌گذاری در بورس بسیاری از مردم ریزش بازار را پیش‌بینی نکرده بودند و این موضوع باعث شد تا با ضرر مالی بسیاری مواجه شوند که هنوز هم اصل پول به آنها برنگشته است. در این روش شما یک ماشین می‌خرید که قیمت آن هیچ‌وقت ارزان نمی‌شود و همیشه با یک‌روند صعودی روبه‌رو هست (در کل در ایران هیچ موقع خودرویی ارزان نمی‌شود). پس شما در این سرمایه‌گذاری نیاز به پیش‌بینی و تخصص خاصی ندارید.

سرمایه گذاری در بانک یا اجاره خودرو؟

محاسبه قیمت گذاری اجاره دادن خودرو

نوع خودرو و مدل آن، سازنده ماشین، مدت زمان اجاره و تعداد ماشین در بازار از عواملی هستند که نقش مهمی در تعیین هزینه نهایی کرایه ماشین دارند. علاوه بر این، مواردی مانند بیمه، هزینه‌های اضافی، خدمات جانبی و تغییرات قیمت در بازار نیز بررسی می‌شوند. هدف این مقاله ارائه دیدگاهی جامع به خوانندگان است تا بتوانند با درک بهتر عوامل موثر بر قیمت‌گذاری، هنگام اجاره کردن یا اجاره دادن خودرو آگاهانه‌تر تصمیم گیری کنند. هدف از اجاره خودرو می‌تواند سرمایه گذاری در این صنعت باشد و یا اینکه فرد بخواهد برای تعطیلات و یا امور کاری خودرو مورد نظرش را اجاره کند؛ در هر صورت دانستن اینکه چه عواملی در "محاسبه نرخ اجاره ماشین" اجاره خودرو نقش دارند، می‌تواند به فرد درباره منطقی بودن ارزش گذاری خودرو کمک کند.

نحوه محاسبه قیمت اجاره خودرو بدون راننده

طبق سیاست کاری و اهداف بازرگانی مجموعه کرایه ماشین، برای محاسبه قیمت واقعی اجاره خودرو یک فرمول طراحی می‌شود. همچنین ایرانی و خارجی بودن ماشین نیز تاثیر قابل توجهی بر فرمول محاسبه قیمت اجاره خودرو بدون راننده دارد.

فرمول برای محاسبه قیمت اجاره ماشین‌های ایرانی

قیمت خرید اولیه ماشین ÷ ۲۴ ماه ÷ ۲۵ روز = قیمت روزانه اجاره خودرو ایرانی

برای بازگشت ۲ ساله پول خرید ماشین باید از فرمول بالا برای تعیین قیمت روزانه اجاره خودرو ایرانی استفاده کنیم. طبق این فرمول تخمین زده می‌شود که ماشین ۲۵ روز از هر ماه اجاره داده شود.

فرمول برای محاسبه قیمت اجاره ماشین‌های خارجی

قیمت خرید اولیه ماشین ÷ ۳۶ ماه ÷ ۲۰ روز = قیمت روزانه اجاره خودرو خارجی

طبق این فرمول در ۳ سال پول خرید ماشین باز می‌گردد. همچنین طبق فرمول این تخمین در نظر گرفته می‌شود که حداقل در ۲۰ روز از ماه ماشین اجاره داده شود.

نحوه محاسبه قیمت اجاره خودرو با راننده

۱۰۰۰ ÷ قیمت به‌روز ماشین = قیمت روزانه اجاره خودرو با راننده

محاسبه قیمت اجاره خودرو با راننده به صورت کلی باتوجه به ارزش روز ماشین دارند. به طور کلی قیمت اجاره خودرو با راننده برای ۱۰ ساعت طبق فرمول بالا محاسبه می‌شود.

نکته: البته در نظر داشته باشید که فرمول‌های بالا برای ارزیابی قیمت پایه اجاره خودرو است و موارد دیگری نیز بر محاسبه قیمت واقعی اجاره خودرو نیز تاثیرگذار هستند.

عوامل موثر بر محاسبه قیمت اجاره خودرو چیست؟

محاسبه قیمت واقعی اجاره خودرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که در لیست بالا به آن‌ها اشاره کردیم. آگاهی از این عوامل و نحوه تأثیرگذاری آن‌ها بر هزینه اجاره خودرو، می‌تواند به مشتریان و سرمایه گذاران کمک کند تا تصمیمات بهتری برای اجاره خودرو بگیرند.

چرا باید سعادت رنت را انتخاب کنیم؟

سعادت رنت اولین شرکتی است که مجوز اجاره خودرو در ایران را از آن خودکرده و با اجاره انواع خودروهای لوکس و اقتصادی به متقاضیان، توجه افراد بسیاری را در داخل و خارج از کشور به خود جلب کرده است.

 در این مجموعه تمامی مراحل رزرو خودرو به‌صورت آنلاین انجام شده و در سراسر کشور به متقاضیان خدمات ارائه خواهد شد. همچنین سعادت رنت علاوه بر داشتن شعبات مختلف در ایران، در ترکیه و امارات نیز دارای شعبه بوده و خدمات مختلفی را به مشتریان عرضه خواهد کرد.

 تفاوت ما نسبت به رقبا

صنعت اجاره خودرو از چندین سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و تعدادی شرکت دیگر نیز در این حوزه فعالیت دارند. اما تفاوت ما در این است:

چرا سعادت رنت؟

سرمایه‌گذاری در شعبات بین المللی سعادت رنت

سعادت رنت علاوه در ایران، در دبی و استانبول نیز شعبه دارد و برای سرمایه‌گذاری در شعب خارجی شرکت شرایط ویژه‌ای وجود دارد که یکی از این شرایط داشتن حداقل ۳ میلیارد تومان سرمایه است.

درسته که برای سرمایه‌گذاری در شعب خارجی سعادت رنت نیاز به مبلغ زیادی دارید اما می‌بایست توجه داشته باشید بازگشت سرمایه و درآمد شما از اجاره‌دادن خودرو به‌صورت ارزی است و نرخ برگشت بالایی را دارد.

برای اطلاع از همکاری و اجاره‌دادن خودرو در شعب خارج کشور اجاره خودرو سعادت رنت می‌بایست حتماً به‌صورت حضوری در شعبه مرکزی تهران، طی یک جلسه رسمی صحبت شود و امکان مشاوره تلفنی در این زمینه ممکن نمی‌باشد.

سوالات متداول

هر شرکتی باتوجه به سیاست‌ها و اهداف کاری خود قیمت اجاره خودرو را محاسبه می‌کند به همین دلیل نرخ شرکت‌های مختلف با هم متفاوت است.
قیمت اولیه خرید، نوع و مدل ماشین در محاسبه قیمت اجاره خودرو دخیل بوده و موجب تغییراتی در نرخ کرایه ماشین‌های مختلف می‌شوند.
ابتدا باید با جستجو مجموعه معتبری که نیازمند به خودرو برای اجاره است را یافت. سپس با کرایه دادن ماشین به آن مجموعه می‌توان در این حوزه سرمایه گذاری کرد.
بله، خودروهای جدیدتر و با شرایط بهتر معمولاً دارای قیمت‌های بالاتری هستند.