غذاهای معروف دبی با دستور پخت غذاهای عربی

غذاهای معروف دبی

دبی شهری جذاب و منحصر به فرد است که علاوه بر گردشگران فراوان، میزبان مهاجران بسیاری به منظور کار و تجارت است. اگر قصد سفر به دبی را دارید بهتر است بدانید که بی‌تردید جاذبه‌های گردشگری دبی را نمی‌توانید در هیچ جای دنیا پیدا کنید؛ همچنین غذاهای دبی از تنوع بالا و طعم لذیذی برخوردار هستند که با دیدن تصویر آنها هم وسوسه خواهید شد. غذاهای عربی ظاهر، بو و دستور پخت خاص و گاهی محرمانه‌ دارند که امتحان کردن آنها، می‌تواند به تنهایی دلیلی سفر به دبی باشد.

ما در این صفحه از وب‌سایت پس از معرفی شهر دبی و مردمان آن، به صورت کامل به معرفی غذاهای دبی پرداخته‌ایم تا دید واقعی‌تری از این شهر مشهور برای شما همراهان ایجاد کنیم؛ البته بیشتر این غذاهای معروف امارات جزو غذاهای گران‌قیمت دبی هستند اما با کمی جستجو حتما خواهید توانست طعم به یادماندنی آنها را در رستوران‌های قیمت مناسب نیز تجربه کنید.

تاریخچه و فرهنگ غذایی دبی!

دبی شهری زیبا و دیدنی است که بیش از هشتاد درصد جمعیت آن را مهاجران تشکیل داده‌اند که از این رقم، اکثر مهاجران ملیتی هندی، پاکستانی و ایرانی دارند. به‌این‌ترتیب فرهنگ غذایی دبی از ادغام فرهنگ‌های غذایی مختلفی چون ایرانی، هندی، ژاپنی، ایتالیایی و... با یکدیگر به وجود آمده است. با سفر به این شهر می‌توانید به رستوران‌های ملل مختلف موجود در آن مراجعه کرده و غذاهای معروف دبی را با بالاترین کیفیت میل کنید.

غذاهای محلی و معروف دبی

هر شهری غذاهای محلی مخصوص به خود را دارد که در قسمت زیر شما را با غذاهای محلی شهر دبی آشنا می‌کنیم:

هریس یکی از غذاهای معروف دبی

هریس یکی از معروف‌ترین غذاهای سنتی دبی است که معمولاً در منوی رستوران‌های لوکس دبی قابل‌مشاهده است. جالب است بدانید که هریس همان حلیم است و به همین دلیل بیشتر در مواقع خاصی چون ماه رمضان، عروسی‌ و میهمانی‌ها سرو می‌شود. مواد تشکیل‌دهنده هریس، گندم خرد شده، گوشت چرخ‌کرده (یا مرغ) و همچنین پیاز، زیره آسیاب شده و مقدار زیادی آب و نمک است. برای تهیه این غذا کمی نمک را به یک قابلمه گندم و گوشت اضافه کرده و تا زمانی که بافت صاف و یکدستی ایجاد شده و پخته شود روی شعله گاز قرار می‌دهند. با مراجعه به رستوران الفنار می‌توانید هریس را با بالاترین کیفیت میل کنید.

هریس

مجبوس از محبوب‌ترین غذاهای دبی 

مجبوس Majboos از اصیل‌ترین غذاهای دبی به حساب می‌آید. این غذا از برنج، مرغ، گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی و انواع سبزیجات تهیه می‌شود. برای طبخ این غذا ابتدا برنج را با سیب‌زمینی و گوجه دم می‌گذارند و پس از آماده شدن پلو مرغ سرخ شده را بر روی آن قرار می‌دهند. در بعضی از شهرهای عربی مجبوس را با آجیل نیز سرو می‌کنند. ادویه‌ی به کار رفته در غذای مجبوس «لومی» نام دارد و این غذا را می‌توانید با گوشت، مرغ، ماهی و شتر نیز سرو کنید.

مجبوس را در چه رستوران هایی می‌توان یافت؟

- رستوران الفنار

- رستوران لوگما

- رستوران اصیله

 

 مجبوس از محبوب‌ترین غذاهای دبی 

شاورما از معروف‌ترین غذاهای دبی

شاورما Shawarma یکی از محبوب‌ترین غذاهای موجود دبی است که در سده‌ی 19 میلادی در زمان عثمانی به عنوان نوعی کباب ابداع شد و به دلیل علاقه‌‌ی اعراب، بیشتر مردم آن را به عنوان غذایی عربی می‌شناسند.  شاورما از گوشت طعم‌دار شده‌ی گوساله، مرغ و ماهی که معمولاً تمام روز به شیوه‌ی سیخ‌گردانی بریان می‌شود به همراه گوجه‌فرنگی، پیاز و جعفری در نان‌های مخصوصی شبیه به نان پیتا تهیه و سرو می‌شود. طعم شاورما بسیار نزدیک به کباب ترکی است با این تفاوت که به صورت لقمه‌ای در نان مخصوصی شبیه پیتا به فروش می‌رسد.

شاورما را در چه رستوران هایی می‌توان یافت؟

- رستوران الملاح

- رستوران زاروب

- رستوران الصفدی

- رستوران بلاد الشام 

شاورما از معروف‌ترین غذاهای دبی

فلافل از همه پسند‌ترین غذاهای دبی

فلافل Falafel از غذاهای مورد علاقه و شناخته شده در نزد ما ایرانیان است که از نخود تهیه شده و بسیار هم لذیذ است. در کشورهای عربی فلافل را به نام "طعامیا" می‌شناسند پیشنهاد ما به شما این است که حتما اگر به دبی سفر کردید، از فلافل‌های دبی میل کنید چرا که طعم واقعی فلافل را تجربه خواهید کرد.

جالب است بدانید که در رابطه با این موضوع که فلافل عربی است یا اسراعیلی بحث‌های فراوانی وجود دارد و هریک از این سرزمین‌ها فلافل را از آن خود می‌دانند؛ اما شاید صحبت برخی اسناد صحیح‌تر باشد موردی که بر اساس آن اسراعیلی‌ها برای ایجاد هم‌خوانی بیشتر بین مردم خود با اعراب فلافل را در جامعه رواج دادند تا اینطور نشان بدهند که میان آنها و اعراب از نظر فرهنگی نزدیکی زیادی وجود دارد و به مرور و گذشت زمان فلافل در میان مردم رواج یافت و حالا تشخیص آن که اصالتا عربی بوده یا اسراعیلی آسان نیست.

خوشمزه‌ترین فلافل را در چه رستوران‌هایی می‌توان یافت؟

- رستوران عروس دمشق

- رستوران عملیات:فلافل

- رستوران الصفدی

-رستوران ضروب

- رستوران راوی

- رستوران الحلب

فلافل از همه پسند‌ترین غذاهای دبی

در سفر به دبی چه غذایی بخوریم؟

غذاهای دبی پر از ادویه و سبزیجات هستند که معمولا گوشت در آنها حرف اول را می‌زد. در اینجا چند مدل از غذای محلی و اصیل دبی را گرد هم آوردیم که بیشترین استقبال گردشگران را از آن خود کردند، لطفا در انتها به ما بگویید که اولین انتخاب شما در بین غذاهای معرفی شده کدام است.

کوشاری از غذاهای معروف دبی

کوشاری Koshary یکی از پرطرفدارترین غذاهای موجود در دبی است که تاریخچه‌ی پخت آن به کشور مصر باستان می‌رسد. ترکیب جالب و اصلی این غذا برنج و ماکارونی است.

 برای طبخ کوشاری برنج، عدس و نخود با هم پخته می‌شوند و سپس ماکارونی، سس گوجه و پیاز به آن اضافه خواهند شد. در کوشاری برای طعم دهی از سرکه، نمک، فلفل و ادویه‌های مخصوص منطقه استفاده می‌شود که مزه‌ای خاص و متفاوتی ایجاد می‌کند. اگر از آن دسته افراد هستید که از تجربه‌ی طعم‌های جدید لذت می‌برید در دبی این غذا را از دست ندهید. یکی از مشهورترین مکان‌های دبی که کوشاری را سرو می‌کند، «خیابان کوشاری» است. در این خیابان می‌توانید به رستوران‌های فوق العاده‌ای مراجعه کرده و کوشاری را میل کنید. 

کوشاری از غذاهای معروف دبی

 شاک شوکا از معروفترین غذاهای دبی

شاک شوکا Shock Shuka از لذیذترین غذاهای دبی است که اصالتا متعلق به کشور ترکیه و مناطق مدیترانه می‌باشد. باید بگوییم شاک شوکا نوعی املت است که در مدت زمانی کوتاه آماده می‌شود.

 ماده‌ی اصلی این غذای لذیذ تخم‌مرغ، گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی، سیر و بادمجان است و از ویژگی‌های شاک شوکا می‌توان به عدم استفاده از گوشت در ترکیبات آن نام برد که این غذا را به انتخابی مناسب برای بیماران و افراد گیاهخوار تبدیل کرده و آن را که در اغلب رستوران‌های دبی از جمله وان لایف می‌توانید میل کنید.

بهترین شاک شوکا را در چه رستوران‌هایی می‌توان یافت؟

- کافه وان لایف

- رستوران تام و سرگ

- املت راجو

- رستوران کاست

 شاک شوکا از معروفترین غذاهای دبی

ماهی دودی مکرل از خوشمزه‌ترین غذاهای دبی

خوراک ماهی دودی مکرل Smoked mackerel fish یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای دبی است که به دلیل طبخی متفاوت و طعمی بی‌نظیر میان گردشگران و افراد بومی پرطرفدار است. برای پخت این غذا از ماهی، خامه، پیاز، ترب و در بعضی مناطق سبزیجاتی مانند جعفری و پیازچه نیز استفاده می‌شود و این موارد را پس از پختن با هم مخلوط می‌کنند که می‌توانید به همراه نان سرو نیز کنید. این خوراک سبک است و امکان استفاده به عنوان میان‌وعده را نیز دارد. ماهی دودی مکرل را می‌توانید در رستوران هایی چون پیر شیک، ابن البحر، سی گریل بیسترو و ... میل کرده و از سفر خود لذت ببرید.

بهترین ماهی دودی مکرل را در چه رستوران‌هایی می‌توان یافت؟

- رستوران پیر شیک

- رستوران ابن البحر

- رستوران سی گریل بیسترو 

 

ماهی دودی مکرل

کباب شتر از تجملاتی‌ترین غذاهای دبی

در انواع غذاهای دبی گوشت شتر جایگاه ویژه‌ای دارد. گوشت این حیوان در انواع غذاهای سنتی و مدرن استفاده می‌شود. کباب شتر Grilled camel مشهورترین غذای دبی است که دارای مزه‌ای بی‌نظیر و فوق‌العاده لذیذ است که می‌توان گفت به احتمال زیاد بسیاری از شما طعم آن را نچشیده‌اید.

این کباب معمولا در رستوران‌های مدرن و شیک سرو می‌شود و دارای قیمت نسبتا بالایی است. کباب شتر طعم خاصی دارد که بهتر است این غذا را با ترکیبی از سبزیجات طعم‌دار شده استفاده کنید. این کباب بیشتر در مهمانی‌های تجملاتی اعراب بادیه نشین و در میان ثروتمندان و در مناسبت‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

بهترین کباب شتر را در چه رستوران‌هایی می‌توان یافت؟

- رستوران الفنار

- کافه local bites واقع در جمیرا

- رستوران seven sands واقع در JBR

- رستوران اصیله واقع در هتل رادیسون بلو 

کباب شتر

مهلبیه خوش‌طعم‌ترین دسر دبی 

یکی از خوش‌طعم‌ترین دسرهایی دبی، مهلبیه Muhallebi است که در تمام رستوران‌های این شهر سرو می‌شود. مهلبیه با توجه به ترکیبات خاصی که دارد به عنوان یک غذای کامل نیز قابل مصرف است. مهلبیه از ترکیب شیر، گل محمدی و پرتقال تهیه می‌شود که باید آن را چند ساعتی در یخچال گذاشته تا به خوبی سرد شود.

مهلبیه جزو دسرهایی است که باید آن را امتحان کرد و بافتی شبیه به پودینگ دارد. این غذا از بهترین غذاهای دبی برای کودکان نیز به حساب می‌آید.

بهترین مهلبیه را در چه رستوران‌هایی می‌توان یافت؟

- رستوران آل حلب واقع در خیابان شیخ زاید

- رستوران عروس دمشق

- رستوران الصفدی

- رستوران ریم البوادی واقع در شارجه

- رستوران الفنار 

- رستوران سون سندز

مهلبیه خوش‌طعم‌ترین دسر دبی 

قوزی از پرطرفدارترین غذاهای دبی 

قوزی Quzi نوعی کباب است که در شهر دبی طرفداران زیادی دارد. این غذا را با گوشت گردن گاو به همراه گوجه فرنگی و فلفل دلمه به سیخ کشیده و کباب می‌کنند. برای پختن قوزی باید از سیخ مخصوص استفاده کنید و این غذا با برنج نیز سرو می‌شود. اگر می‌‌خواهید یک غذای عربی و خوشمزه با طعمی خاص امتحان کنید برای یک بار هم که شده خوردن قوزی را در برنامه‌ی خود قرار دهید. این غذا منحصر به دبی نبست و معمولا در کشورهایی عراق و ترکیه نیز طبخ می‌شود.

بهترین قوزی را در چه رستوران‌هایی می‌توان یافت؟

- رستوران عراقی مسکوف

- رستوران بیت البغدادی

- کافه کانا

- رستوران الاستاد 

قوزی از پرطرفدارترین غذاهای دبی 

منوشه از پیتزاهای سنتی دبی 

منوشه Manousheh نوعی پیتزای سنتی است که در وعده صبحانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تهیه‌ی منوشه از پنیر اکاوی، روغن زیتون، خمیر لایه لایه و سبزیجات تازه استفاده می‌شود؛ همچنین در بعضی موارد بسته به ذائقه‌ی افراد تخم‌مرغ نیز در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این غذا را همانند پیتزا در فر می‌گذارند و بعد از پخته شدن کامل سرو می‌کنند.

بهترین منوشه را در چه رستوران‌هایی می‌توان یافت؟

- رستوران‌ زعتر وزیر دب

- الو بیروت

- عروس دمشق

- نانوایی الریگا

منوشه از پیتزاهای سنتی دبی

فاتح از لذیذترین غذاهای دبی

فاتح Fatteh از لذیذترین غذاهای دبی به حساب می‌آید که همچون لازانیا به صورت لایه لایه با ریختن مواد پخته می‌شود. لایه‌های آن را نان، بادمجان، نخود، ماست و ارده تشکیل می‌دهند که در مرحله اول نان، دوم بادمجان و نخود پخته شده و در نهایت ماست و ارده را با ادویه‌های مخصوص به صورت سرد سرو می‌کنند.

فاتح به دلیل نداشتن گوشت یکی دیگر از غذاهای محبوب برای گیاه‌خوران می‌باشد.

بهترین فاتح را در چه رستوران‌هایی می‌توان یافت؟

- رستوران الحب

- رستوران دمشق

- الصفدی

- ضروب

- الو بیروت

فاتح از لذیذترین غذاهای دبی

 تبوله معروفترین سالاد دبی 

تبوله Tabbouleh یکی از سالاد‌های معروف‌ دبی است که با توجه به ترکیبات آن برای افرادی که رژیم بدون مصرف گوشت دارند یا گیاه‌خوارند بسیار مقوی و مناسب است. سالاد تبوله از بلغور گندم، گوجه‌فرنگی، پیازچه، سبزیجاتی مانند نعنا و جعفری، خیار، آب لیموی تازه و نمک تهیه می‌شود که همراه غذا سرو می شود. این سالاد را در سراسر رستوران‌های دبی می‌توانید سفارش داده و میل کنید. 

بهترین تبوله را در چه رستوران‌هایی می‌توان یافت؟

- رستوران الحلب

- رستوران ضروب

- رستوران الصفدی

- رستوران باودی

- رستوران عروس دمشق

- رستوران الو بیروت

 تبوله معروفترین سالاد دبی 

کلاج از نان‌های خوشمزه دبی 

نان کلاج clutch bread از نان‌های خوش‌طعم دبی است. این نان آنقدر لذیذ و خوشمزه است که بومیان آن را به تنهایی استفاده می‌کنند. نان کلاج از پنیری به نام پنیر هالومی تهیه می‌شود. این پنیر بر روی زغال کباب شده و با آرد، آب، نمک و دیگر مواد اولیه نان ترکیب و سپس پخته می‌شود.

این نان را می‌توان به عنوان میان‌وعده و صبحانه نیز هم استفاده کرد. این نان مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفته است به همین دلیل همیشه جزو غذاهای پرسفارش رستوران‌ها می‌باشد. 

کلاج از نان‌های خوشمزه دبی 

گجیا از گرانترین غذاهای دبی 

گجیا Gujia جزو گرانترین غذاهای دبی است که محبوبیت بالایی نیز دارد به همین دلیل در اغلب منوی رستوران‌های دبی این غذا را مشاهده خواهید کرد. گچیا از بره‌ای که به صورت کامل بریان شده، برنج، انواع سبزیجات و دانه‌های روغنی تهیه می‌شود که توصیه می‌کنیم هر قدر هم که بودجه‌ی شما کم است، حتما این غذای خوش طعم و لذیذ را امتحان کنید.

گیجا معمولا جزو غذاهای عروسی عربی به حساب می‌آید. توصیه می‌کنیم این غذای لذیذ را در رستوران کاراک هاوس Karak House دبی که در دبی مال، خیابان فایننشال سنتر در داون تاون میل نمایید زیرا در آنجا بسیار خوش‌طعم طبخ می‌شود. 

بهترین گجیا را در چه رستوران‌هایی می‌توان یافت؟

- رستوران بیکانرووالا

- پورانی دیلی

- رگال پلاس

- چاپان بوک

گجیا از گرانترین غذاهای دبی 

بابا گانوش از اصیل‌ترین غذاهای دبی

بابا گانوش یا باباغنوج Baba ghanoush از غذاهای اصیل و بسیار محبوب در خاورمیانه است که از بادمجان کبابی له شده به همراه پیاز، گوجه و روغن زیتون تهیه می‌شود و در کنار آن انواع سبزیجات و نان نیز سرو می‌شود،

برای اینکه بتوانید تصوری از این غذا داشته باشید می‌توان به کشک بادمجان بدون کشک فکر کنید. این غذا بسیار اشتها آور است به طوری که گفته می‌شود بعد از میل آن می‌توانید یک بره بریان کامل را نوش جان کنید. بابا گانوش جزو بهترین و خوشمزه‌ترین غذای دبی در بین توریست‌ها قرار گرفته است.

بهترین بابا گانوش را در چه رستوران‌هایی می‌توان یافت؟

- رستوران الحلب

- رستوران ضروب

- رستوران الصفدی

- رستوران باودی

بابا گانوش از اصیل‌ترین غذاهای دبی

سالاد فتوش از مقوی‌ترین غذاهای دبی 

فتوش Fattoush سالاد لبنانی است که از تکه‌های بسیار خوشمزه نان پیتای سرخ شده، انواع سبزیجات، سماق برای ترش شدن آن تهیه می‌شود. این سالاد خوش‌‌طعم برای افرادی که رژیم دارند و گیاه‌خوارند بسیار مناسب و مقوی است.

سالاد فتوش، با طعم فوق العاده در بین بهترین خوراکی‌های شهر دبی قرار گرفته است که توریست‌ها معمولا برای اینکه غذای مقوی با کالری کمتری را برای شام میل کنند این سالاد را انتخاب می‌کنند.

بهترین فتوش را در چه رستوران‌هایی می‌توان یافت؟

- رستوران الحلب

- رستوران ضروب

- رستوران الصفدی

- رستوران النفوره

- رستوران باودی

- رستوران ایام الز

سالاد فتوش از مقوی‌ترین غذاهای دبی 

شیش تاووک از خوشمزه‌ترین غذاهای دبی 

یکی دیگر از غذاهای معروف دبی شیش تاووک Shish Tavuk است که نوعی کباب محسوب می‌شود. این غذا علاوه بر کشور امارات در کشورهایی مثل ترکیه، لبنان، سوریه، آذربایجان و … نیز پرطرفدار و محبوب هستند که در رستوران هایی چون ضروب، الصفدی، راوی، عروس دمشق، بوادی و ... سرو می‌شوند.

کباب شیش تاووک تا حدودی شبیه به جوجه کباب است که به سبک خاصی در دبی تهیه می‌شود. تکه‌های مرغ با ترکیبی از ادویه‌های خاص و خوش طعم، مزه‌دار شده و بعد روی آتش کباب می‌شوند. شیش تاووک را نیز می توانید به صورت ساندویچ هم میل کنید در این صورت توصیه می‌کنیم به همراه سیب زمینی سرخ کرده، ترشی و سس سیر لبنانی حتما امتحان کنید.

بهترین شیش تاووک را در چه رستوران‌هایی می‌توان یافت؟

- رستوران عروس دمشق

- رستوران ضروب

- رستوران الصفدی

- رستوران راوی

- رستوران ایام الز

شیش تاووک از خوشمزه‌ترین غذاهای دبی

قیمت غذاهای دبی

قیمت غذا در دبی به عوامل مختلفی چون نوع رستوران و لوکیشن آن، نوع غذا و پیچیدگی آن و دیگر عوامل مشابه بستگی دارد و ممکن است در رستوران‌های مختلف متفاوت باشد. به‌این‌ترتیب نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. اکنون ما می‌توانیم میانگینی از قیمت غذا در دبی را در اختیار شما قرار دهیم؛ اما باید توجه کنید که این قیمت‌ها ثابت نبوده و ممکن است در طول زمان با تغییرات چشمگیری مواجه شوید.

  • میانگین هزینه غذا در رستوران‌های ارزان دبی 45 درهم است و بازه قیمت آن از 20 تا 73 درهم متغیر است.
  • قیمت غذا در یک رستوران متوسط در دبی برای دو نفر به طور میانگین 300 درهم است.
  • میانگین هزینه غذا در مک‌دونالد دبی یا غذافروشی‌های معادل آن 30 درهم امارات است و بازه قیمت آن از 27 تا 35 درهم متغیر است.
  • میانگین هزینه غذا در رستوران‌های چینی و ژاپنی در دبی به ترتیب 200 و 300 درهم است.
  • میانگین قیمت غذا در رستوران‌های فرانسوی و ایتالیایی دبی به ترتیب 320 و 270 درهم است.

ادویه ها و مواد معطر بازار ادویه در دبی

از گذشته تا به امروز مردمان مشرق‌زمین از جمله ایرانیان، هندی‌ها، عرب‌ها و... به طور ذاتی میل بسیاری به استفاده از انواع ادویه‌های خوشمزه و رنگین داشته‌اند. در سفر خود به دبی، پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحات دبی، به بازار ادویه‌جات دبی نیز سرزده و از ادویه‌های متنوع این بازار خریداری کنید.

در غذاهای دبی استفاده از ادویه‌های تند و چاشنی‌های متنوع با مزه‌های ترش‌وشیرین در غذاها مانند زعفران، دارچین، هل، ادویه، زردچوبه و... طعمی استثنایی و لذت‌بخش را به غذا داده و می‌تواند تجربه‌ای جدید را برای شما به ارمغان آورد.

بازار ادویه دبی

چگونه به رستوران های دبی برویم؟

یکی از مسائلی که ممکن است در دبی با آن مواجه شوید، نحوه تردد در این شهر است. در دبی نیز مانند سایر شهرها میتوانید از حمل و نقل عمومی  برای رفت و آمد خود استفاده کنید اما ممکن است از یک طرف هزینه سفر شما افزایش یافته و از طرفی دیگر تردد را برای شما دشوار کند. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم از گزینه مناسب تری برای تردد در این شهر استفاده کنید. 

اجاره خودرو یکی از مناسب ترین راه ها برای رفت و آمد در سطح شهر است که با استفاده از آن می‌توانید علاوه بر مدیریت هزینه‌ها، لذت رانندگی در دبی را تجربه کنید. با کرایه ماشین می‌توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن به رستوران‌های معروف این شهر رفته و از طعم غذاهای بی‌نظیر و لذیذ آنها بهره‌مند شوید.

اجاره خودرو از سعادت رنت

سخن آخر

در این متن سعی کردیم معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای دبی را مورد بررسی قرار دهیم. برای سفر به دبی حتما پیشنهاد می‌کنیم که از غذاهایی که بالاتر اشاره شد میل کنید و لذت ببرید. برای رفتن از هتل به رستوران‌های دبی می‌توانید از خدمات اجاره ماشین در دبی سعادت رنت استفاده کنید که این کار باعث کاهش هزینه سفر شما خواهد بود. سعادت رنت آماده ارائه خدمات در 24 ساعت شبانه روز در امارات می‌باشد.

سوالات متداول

غذاهای معروف دبی چه غذاهایی هستند؟

  1. شیش تاووک
  2. بابا گانوش
  3. گجیا
  4. فلافل
  5. الحریص
  6. کباب شتر
  7. کوشاری

هزینه غذا در دبی چقدر است؟

غذای شما بستگی به رستوران و نوع آن شامل هزینه‌ای متفاوت خواهد شد. در واقع ممکن است یک غذا را در رستوران گران قیمت دبی 500 درهم میل کنید در حالی که در رستوران ارزان 30 درهم قیمت دارد.

(5.00)
:
نظر خود را بنویسید
نظرات