اوت لت ویلیج، بهترین اوت‌ لت مال دبی village outlet

بهترین اوت‌لت مال دبی، اوت‌لت ویلیج

دبی شهری گران و سفر به آن نیازمند هزینه‌ قابل توجهی است، با این حال بازدید از دبی آنقدر وسوسه برانگیز هست که بسیاری با علم به این مسئله، همچنان به آن سفر کنند. بنابراین تبدیل چندین مرکز تجاری بزرگ به فروشگاه‌های اوت لت، امر دور از ذهنی نیست. در این مطلب قصد داریم درباره‌ی اوت لت ویلیج (village outlet) یکی از جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی دبی توضیح بدهیم که بازدید از آن برای مسافرانی که خرید یکی از اهداف سفرشان به دبی است، واجب است.

 اوت‌لت ویلیج در مرکز شهر دبی و در خیابان شیخ زاید واقع شده است. این مرکز خرید، در میان توریست‌ها کمتر شناخته شده است اما به راحتی می‌تواند لقب بهترین اوت‌لت مال دبی را از آن خود کند. تا انتها این مقاله همراه ما باشید، چون بعد از خواندن ویژگی‌های این مرکز تجاری، در سفر خود به دبی، قطعاً از آن‌جا بازدید خواهید کرد.

دبی و اوت لت مال ویلیج، بهشت برندبازها 

دبی، با فضای خرید خود که شامل مراکز خرید معروف و فروشگاه‌های لوکس جهانی است، به یکی از مقاصد اصلی برندبازها تبدیل شده است. در این شهر، علاقه‌مندان به مد و برندهای برتر می‌توانند تجربه‌ای نو و منحصر به فرد از خرید را تجربه کنند.

مقاله پیشنهادی: 8 مورد از بهترین مراکز خرید دبی | به همراه عکس و آدرس

این تجربه نه تنها به دلیل دسترسی به محصولات جدید و کمیاب، بلکه به خاطر فضایی است که این مراکز خرید ایجاد می‌کنند؛ فضاهای معماری با طراحی‌های مدرن، خدمات پس از فروش ویژه و تجربه‌های خرید متفاوت که فراتر از یک خرید ساده است، باعث می‌شود که برندبازها، دبی را به عنوان یکی از بهترین مقاصد خرید در جهان معرفی کنند. اوت‌لت ویلیج یکی از مراکز هدف برندبازها است که تمامی موارد بالا را در خود جای داده است.

بنر اجاره خودرو ارزان در دبی

اوت‌لت ویلیج؛ قدم زدن در دهکده‌های ایتالیایی!

اوت‌لت ویلیج (village outlet) با الهام از معماری ایتالیایی، حس قدم زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های باریک سیسیل و سن جیمیانو را در خود دارد و سینمای هالیوود دهۀ 70میلادی را دوباره زنده می‌کند. این ساختمان را نیز مانند بسیاری از سازه‌های دبی یک هولدینگ بزرگ جهانی به نام مراس (meraas holding) ساخته است.

علاوه بر سنگفرش‌های کف این اوت‌لت مال، دیوارهای آجری و به سبک گوتیک، ویترین‌های با پنجره‌های قوس‌دار فروشگاه‌ها، بنرهای بزرگ تبلیغاتی برندهای مشهور که به بلندای دیوارهای خود ساختمان هستند، بسیار به چشم می‌آیند.

اوت لت ویلیج دبی

این اوت‌لت مال مقصد بسیاری از کسانی است که به قصد خریدهای جزئی و عمده، یا برای تفریح با دوستان و خانواده خود به دبی سفر کرده‌اند. سوال اصلی اینجاست که اوت لت ویلیج چه مزیت‌هایی دارد که بازدید از آن جزء واجبات است؟

مقاله پیشنهادی: راهنمای سفر به دبی ویژه اولین بازدیدکنندگان از دبی 1402

امکانات اوت لت ویلیج دبی

اوت‌لت ویلیج (village outlet) مقصدی تجاری و تفریحی است.

فروشگاه‌های اوت‌لت ویلیج دبی

بسیاری از توریست‌هایی که به این شهر می‌روند، معمولاً به دنبال فصل حراج دبی هستند و سعی می‌کنند تا برنامه‌های خود را مطابق با زمان این حراجی‌ها برای سفر به دبی هماهنگ کنند. این مسئله شاید کار را کمی سخت کند، بنابراین، فروشگاه‌های همواره تخفیف اوت‌لت ویلیج (village outlet) دبی این مشکل را رفع می‌کند. 

مقاله پیشنهادی: بهترین فصل حراح دبی

بیش از 100فروشگاه بزرگ مولتی‌برند و تخصصی در اوت لت ویلیج وجود دارد که در آن‌ها محصولات دو دسته از برندهای لوکس و میان‌رده با قیمت‌های بسیار پایین‌تر از حد معمول به فروش می‌رسند. برندهای نام‌آشنا و باکیفیتی که خرید از فروشگاه‌های غیر اوت‌لتی آن‌ها می‌تواند بسیار گران تمام شود.

اوت لت ویلیج در دبی

برندهای اوت لت ویلیج دبی

نام برندمحصولات و رده
آدیداس (adidas)ورزشی، میان‌رده
آیگنر (aigner)    چر و ساعت، لوکس
آلدو (aldo)پوشاک و اکسسوری، میان‌رده
لیوایز (levis)جین و اسپرت، میان‌رده
آرمانی (armani)پوشاک و ادکلن، لوکس
هوگو باس (hugo boss)    پوشاک و ادکلن، لوکس
کالوین کلین (calvin klein)پوشاک و ادکلن، لوکس
کراکس (crocs)تخصصی کفش، میان‌رده
دولچه اند گابانا (dolce & gabana)پوشاک و ادکلن، لوکس
گپ (gap)پوشاک، میان‌رده
گس (guess)پوشاک، میان‌رده
لاکوست (lacoste)اسپرت، لوکس

قیمت‌های اوت لت ویلیج دبی

همانطور که گفته شد، دو دسته از برندها در اوت لت مال ویلیج حضور دارند، برندهای لوکس و میان‌رده:

برندهای لوکس اوت‌لت ویلیج دبی

نام برندشروع قیمت‌ها
کالوین کلین (calvin klein)از 95 درهم
بالدینینی (baldinini)از 110 درهم
دولچه اند گابانا (dolce and gobana)از 60 درهم
آرمانی (armani)از 125 درهم
لاکوست (lacoste)از 75 درهم
مایکل کورس (michael kors)از 495 درهم
رالف لورن (ralph lauren)از 2295 درهم

قیمت این دسته از محصولات، عموماً بالاتر از حد معمول است. دلیل آن نیز طراحی‌ و پارچه‌های اختصاصی، تولیدات کوتور و کیفیت بالای آن‌ها است.

برندهای میان‌رده اوت لت ویلیج دبی

نام برندشروع قیمت‌ها
آدیداس (adidas)از 15 درهم
نایکی (nike)از 75 درهم
گس (guess)از 60 درهم
تامی هیلفیگر (tommy hilfiger)از 345 درهم
کواچ (coach)از 425 درهم
لیوایز (levis)از 71 درهم

طبیعتاً قیمت‌ برندهای میان‌رده در اوت‌لت‌ها برای خریدهای عمده و کسانی که در ایران به کار فروش این نوع محصولات مشغولند، گزینه‌ی مناسبی است. این برندها علاوه بر کیفیت قاب قبولی که دارند، از طراحی‌های زیبایی نیز برخوردار هستند.

اوت لت ویلیج دبی

سایر امکانات اوت لت ویلیج دبی

  • اتاق بازی کودکان
  • پارکینگ اختصاصی
  • محل شارژ وسایل الکترونیکی
  • اینترنت وای‌فای رایگان
  • ارائۀ خدمات برای معلولین

راه‌های دسترسی به اوت لت مال ویلیج دبی

اوت‌لت ویلیج در طول هفته از ساعت 10صبح تا 10 شب باز است. در آخر هفته‌ها نیز از 10صبح تا 12 شب مشغول فعالیت است و این مسئله مختص به فروشگاه‌های آن است. رستوران‌های اوت لت معمولاً تا 2ساعت پس از تعطیلی فروشگاه‌ها مشغول به کار هستند و ساعات طولانی فعالیت این مرکز تجاری باعث شده است تا رفت‌و‌آمد به آن راحت باشد.

اوت‌لت مال ویلیج تقریباً در مرکز شهر دبی، نزدیکی ساحل جمیرا و در خیابان شیخ زاید واقع شده است. تمام وسایل حمل و نقل عمومی نیز به این مرکز دسترسی مستقیم و غیرمستقیم دارند. یکی از راه‌های دسترسی به اوت لت مال ویلیج گرفتن اوبر و تاکسی است. اما می‌دانید که هزینه‌های تاکسی در دبی بسیار بالا است.

مقاله پیشنهادی: هزینه سفر به دبی 1402، سیر تا پیاز سفر ارزان تا لاکچری

راه‌های دسترسی دیگر به اوت‌لت مال ویلیج، استفاده از مترو است. در این روش نیز باید در ایستگاه جبل‌علی پیاده شوید و مسافتی را تا با تاکسی بپیمایید. این روش نیز با توجه به ماهیت مقصدتان، که یک مرکز خرید است و امکان داشتن وسایل اضافه‌ای از جمله خریدهایتان در مسیر برگشت، کمی دشوار به نظر می‌رسد.

اجاره خودرو برای رفتن به اوت لت مال ویلیج دبی

چرا اجاره خودرو در دبی گزینه‌ای راحت، به‌صرفه و مناسب برای توریست‌های این شهر است؟

یکی از پاسخ‌های اصلی به این سوال در همین مطلب نوشته شده است. خرید کردن جزئی از لذت‌های سفر است و با وجود خودرو و راحتی جابجایی خریدها، این لذت دوچندان می‌شود. برای رسیدن به اوت‌لت مال ویلیج، با استفاده از خودرویی که از اجاره‌ شده، می‌توانید به راحتی تا این مرکز تجاری بروید، ماشین را در پارکینگ اختصاصی پارک کنید و در نهایت بدون داشتن نگرانی حمل خریدها، به مرکز اقامتتان بازگردید.

سخن آخر

اگر به دنبال تجربۀ یک خرید بی‌نظیر و جذاب هستید، اوت‌لت مال ویلیج جایی است که همه چیزهای فوق‌العاده را در یک مکان جمع آوری کرده‌است. از فروشگاه‌های معتبر با قیمت‌های شگفت‌انگیز تا رستوران‌های لذیذ با منوهای خیره‌کننده.

اگر به دنبال یک تجربه خرید متفاوت و همچنین یک فرصت برای کشف یک جانب جدید از جلوه‌های متنوع دبی هستید، اوت لت ویلیج، جایی است که نباید از دست بدهید. هم‌اکنون سفر خود را برنامه‌ریزی کنید و از نزدیک با این مرکز خرید شگفت‌انگیز آشنا شوید.

سوالات متداول

در ادامه به مهترین سوالات شما در مورد اوت لت ویلیج دبی پاسخ خواهیم داد:

اوت‌لت چیست؟

بسیاری از برندهای مرتبط با فشن در جهان، به صورت انبوه به تولید اجناس می‌پردازند. گاه این تولید نسبت به میزان تقاضا برای آن جنس، بیشتر می‌شود. از سوی دیگر امکان دارد که آن برند برای فصل‌های پیش‌رو قصد فروش آن مازاد را در فروشگاه‌های اصلی خود نداشته باشد. با توجه به اینکه آن برند اصولاً از فروش فصل گذشته‌اش به سود کامل خود رسیده است، تصمیم به فروش آن اجناس مازاد با قیمت‌های بسیار پایین‌تر و تخفیف‌های بالا می‌گیرد. برندها در این موارد به دو صورت این محصولات را عرضه می‌کنند، یک فروشگاه‌های اوت‌لت مولتی‌برند که ترکیبی از اجناس برندهای مختلف رو می‌فروشند و دو فروشگاه‌های تخصصی که تنها به فروش اجناس یک برند مشغول هستند.

آیا اوت‌لت ویلیج ارزش بازدید دارد؟

بله. اگر شما به دنبال برندها و معاملات به‌صرفه در این زمینه هستید، اوت‌لت مال ویلیج می‌تواند این خواستۀ شما را برآورده کند.

چگونه می‌توان به اوت لت ویلیج دسترسی پیدا کرد؟

از مرکز شهر دبی، به سمت جنوب جاده شیخ زاید رانندگی کنید، از مارینا دبی و جبل علی بگذرید. علامت(The Outlet Village) را در سمت چپ خواهید دید. با خط قرمز مترو، به ایستگاه پایانی جبل علی(صرافی امارات متحده عربی) بروید. از آنجا، در فاصله کوتاهی به اوت‌لت ویلیج یک تاکسی بگیرید. می‌توانید تمام این مسیر را تا پارکینگ اختصاصی این مرکز تجاری با ماشین اجاره‌ای خود نیز بپیمایید.

اوت‌لت مال ویلیج دبی چه فروشگاه‌ها و برندهایی را ارائه می‌دهد؟

اوت‌لت مال ویلیج دبی میزبان یک طیف وسیعی از فروشگاه‌ها و برندهای معروف است، شامل لباس، کیف و کفش، لوازم جانبی، و محصولات لوکس. برندهای بین‌المللی معروف و همچنین برندهای محلی در این مرکز خرید قرار دارند. این مرکز خرید برای ارائه تخفیف‌های قابل توجه بر روی محصولات از فصل گذشته یا کالاهای بازاریابی شده شناخته شده است.

 آیا اوت‌لت مال ویلیج دبی امکانات تفریحی یا رستوران‌هایی دارد؟

بله، علاوه بر خرید، اوت‌لت مال ویلیج در دبی امکانات تفریحی و گزینه‌های متنوعی برای غذاخوری ارائه می‌دهد. رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در این مرکز خرید وجود دارند که طیف گسترده‌ای از غذاهای بین‌المللی و محلی را سرو می‌کنند. همچنین، برخی از فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی برای خانواده‌ها و کودکان نیز در دسترس است.

آیا در اوت‌لت مال ویلیج دبی خدمات حمل و نقل یا پارکینگ رایگان برای بازدیدکنندگان وجود دارد؟

بله، اوت‌لت مال ویلیج دبی دارای فضای پارکینگ وسیع و رایگان برای مشتریان است. علاوه بر این، برخی از هتل‌ها و مراکز خرید دیگر در دبی سرویس‌های رایگان شاتل‌باس به این اوت‌لت مال را ارائه می‌دهند، که برای گردشگرانی که بدون وسیله نقلیه شخصی هستند، گزینه‌ای مفید است. با این وجود استفاده از خدمات اجاره خودرو برای رفت و آمد به این مرکز خرید آزادی عمل بالایی برای گردشگران دارد.

(5.00)
:
نظر خود را بنویسید
نظرات