راهنمای اخذ تاکسی فرودگاه کیش

راهنمای اخذ تاکسی فرودگاه کیش

بیش از ۷۰۰ دستگاه تاکسی در فرودگاه کیش مستقر و آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. به‌این‌ترتیب مسافران می‌توانند به‌محض رسیدن به فرودگاه، به بخش تاکسی فرودگاه کیش مراجعه کنند و با استفاده از این وسیله نقلیه عمومی، به سمت محل اقامت خود در کیش حرکت کنید. اگر حین استفاده از تاکسی‌های فرودگاه کیش با مشکل مواجه شدید، می‌توانید با شماره‌تلفن ۱۴۱ تماس بگیرید. تاکسی‌ها در کیش دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام به یک منظور در سطح شهر تعبیه شده‌اند. در ادامه این مقاله با هر کدام از انواع این تاکسی‌ها آشنا خواهیم شد.

وضعیت حمل‌ونقل عمومی در کیش

کیش یکی از زیباترین جزیره‌ها در جنوب ایران است که همچون مرواریدی درخشان در دریای خلیج‌فارس می‌درخشد. اگر اولین‌بار است که می‌خواهید به این جزیره دیدنی و پرجاذبه سفر کنید، پیش از هر چیز باید به فکر نحوه تردد و گردش در سطح شهر باشید. اگر بدون ماشین شخصی خود به کیش سفر می‌کنید، به‌منظور رفت‌وآمد و گردش در سطح شهر می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید یا از شرکت‌های معتبر رنت خودرو، ماشین مناسبی را برای گردش و تفریح در جزیره کیش اجاره کنید.

اجاره انواع خودروی لوکس دنیا در کیش

وسایل حمل‌ونقل در کیش شامل چه مواردی است؟ 

در جزیره کیش نیز مانند سایر شهرهای ایران می‌توانید از انواع وسایل نقلیه عمومی و شخصی و خودروهای اجاره‌ای استفاده کنید. یکی از پرطرفدارترین وسایل حمل‌ونقل عمومی در جزیره کیش تاکسی است. استفاده از تاکسی پیشنهاد خوبی به‌منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت‌وآمد در کیش است که می‌توانید به‌محض رسیدن به فرودگاه و جزیره کیش، به ایستگاه تاکسی فرودگاه کیش مراجعه کنید و با استفاده از تاکسی، به‌آسانی خود را به مقصد برسانید. ناگفته نماند که در جزیره کیش تاکسی‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توانید با درنظرگرفتن شرایط و میل خود، آنها را انتخاب کنید و به رفت‌وآمد در جزیره کیش بپردازید.

انواع تاکسی در کیش

  • تاکسی زرد: این تاکسی‌ها همان خودروهای خطی جزیره کیش هستند.
  • تاکسی سفید: این تاکسی‌ها در واقع آزانس تلفنی و مخصوص سفرهای دربستی هستند.
  • تاکسی اینترنتی و آنلاین
  • تاکسی لندن

 تاکسی‌ها در کیش به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که باتوجه‌به شرایط خود و میزان مبلغ موردنظرتان برای هزینه رفت‌وآمد می‌توانید تاکسی موردنظر را انتخاب کنید و به گشت‌وگذار و تفریح در این جزیره بپردازید.

حمل و نقل عمومی در کیش

تاکسی تلفنی کیش

 تاکسی‌های سفیدرنگ که به آنها تاکسی بی‌سیم یا تلفنی گفته می‌شود، یکی از انواع تاکسی‌های کیش هستند که فعالیت آنها به‌صورت دربستی است و می‌توانند یک روز کامل در اختیار شما باشند و شما را به مقاصد موردنظرتان منتقل کنند. اگر به‌صورت خانوادگی به جزیره کیش سفر کرده‌اید و می‌خواهید از تمام جاذبه‌ها و دیدنی‌های کیش بازدید کنید، تاکسی‌های دربستی گزینه مناسبی برای جابه‌جایی و تردد شما در کیش هستند چراکه می‌توانند در حد چشمگیری هزینه‌های رفت‌وآمد شما را کاهش دهند.  

مقاله پيشنهادی: جاهای دیدنی کیش | هزینه بلیت و آدرس جاذبه‌های دیدنی کیش

برای درخواست تاکسی در کیش به‌صورت دربستی می‌توانید با شماره‌های ۴۴۴۲۲۲۰۰ (۰۷۶) - ۴۴۲۲۴۴۰ (۰۷۶) - ۴۴۴۵۱۹۱۴ (۰۷۶) تماس بگیرید.

تاکسی تلفنی در کیش

تاکسی خطی کیش

یکی دیگر از انواع تاکسی‌های کیش که می‌توانید برای تردد در جزیره‌ی کیش از آن استفاده کنید، تاکسی‌های زردرنگ هستند که به‌صورت خطی در سراسر جزیره پراکنده‌اند؛ همچنین این تاکسی‌ها در اطراف مراکز مهم کیش مانند فرودگاه، مراکز تفریحی و مراکز خرید نیز حضور دارند و خیلی راحت می‌توانید به آنها دسترسی داشته و از آنها استفاده کنید. نکته مهمی که در تاکسی‌های کیش بسیار حائز اهمیت است، استفاده از تاکسی‌متر در این تاکسی‌ها است. به این معنی که شما می‌توانید به‌ازای مسافت طی شده در خیابان‌ها، هزینه تاکسی را پرداخت کنید.

تاکسی اینترنتی در کیش

نوع سوم تاکسی‌های موجود در جزیره‌ی کیش، تاکسی‌های اینترنتی است که می‌توانند شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد موردنظر برسانند. تاکسی‌های اینترنتی، رنگ خاصی نداشته و خودروهای شخصی را نیز شامل می‌شوند. برای درخواست این نوع تاکسی‌ها لازم است تا نرم‌افزارهای تاکسی اینترنتی (مانند اسنپ و تپسی) را روی تلفن همراه خود نصب کنید و با ثبت مبدأ و مقصد موردنظر خود، منتظر قبول سفر از جانب راننده‌ها بمانید.

تاکسی اینترنتی در کیش

تاکسی لندن کیش

یکی دیگر از تاکسی‌هایی که به‌تازگی در کیش شروع به فعالیت کرده است، تاکسی لندن کیش است. دلیل نام‌گذاری این تاکسی این است که این تاکسی‌ها مانند تاکسی‌های شهر لندن، سیاه‌رنگ هستند و زیبایی خاصی را به تاکسیرانی جزیره کیش داده‌اند. نرخ این تاکسی‌ها مانند دیگر انواع تاکسی‌های کیش است و دارای فضای زیادی است. یکی از مزایای تاکسی لندن، امکان سوار شدن افراد معلول و سالمند با ویلچر به این نوع تاکسی است.

تاکسی لندن کیش

قیمت تاکسی در کیش

نرخ تاکسی در کیش در مسیرهای مختلف متفاوت است و بر اساس مسافت طی شده محاسبه می‌شود. در این قسمت شما را با هزینه‌ی تاکسی در کیش آشنا می‌کنیم تا بتوانید طبق قیمت‌های مصوب، به نقاط مختلف کیش بروید.

قیمت تاکسی زرد کیش

از مبدامیدان آرین:

  • میدان غدیر و میدان لارک: ۵.۵ هزار تومان
  • میدان هرمز و بیمارستان: ۶ هزار تومان
  • میدان بندرگاه و کمپ صبا: ۶.۵ هزار تومان
  • شهرک صدف و بازار مروارید: ۷ هزار تومان
  • سه‌راه پردیس جنوبی و میدان آبشار: ۷.۵ هزار تومان
  • بازار مرجان: ۸ هزار تومان

از مبدا بازار مرجان:

  • میدان ساحل: ۵.۵ هزار تومان
  • شهرک صدف، بازار مروارید و میدان خلیج‌فارس: ۶ هزار تومان
  • بندرگاه و بیمارستان: ۶.۵ هزار تومان
  • میدان غدیر و بالعکس: ۷ هزار تومان
  • سه‌راه پردیس جنوبی و میدان آبشار: ۶ هزار تومان
  • میدان لارک، میدان آرین، میدان بهارستان و فازهای F1,F2,F3 و A1,A2 هم: ۸ هزار تومان

از مبدا حدفاصل هایپر مارکت:

  • میدان پرواز، شهرک رز و دهکده ساحلی: ۵ هزار تومان
  •  پارک آبی اوشن: ۵ هزار تومان
  •  ساختمان دانشگاه آزاد: ۶ هزار تومان

قیمت تاکسی سفید کیش

  • ورودی در مسیرهای سطح شهر از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ مبلغ ۱۳ هزار تومان
  • ورودی فرودگاه به تمام نقاط شهر ۳۲ هزار تومان
  • ورودی نواحی غربی (حدفاصل پارک آبی اوشن تا کلبه هور) به تمام نقاط شهر ۳۷ هزار تومان
  • ورودی سافاری ۲۳ هزار تومان

راهنمای اخذ تاکسی در کیش

 یکی از بخش‌های فرودگاه بین‌المللی کیش که برای مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است، بخش تاکسی فرودگاه کیش است. مسافران هنگامی که از شهر خود به فرودگاه می‌رسند، برای جابه‌جایی و رفتن به سمت مقصد نیازمند یک وسیله نقلیه مطمئن هستند تا بتوانند بدون دردسر از فرودگاه به محل اقامت خود بروند. به این منظور مسئولان این جزیره مانند سایر شهرها، برای رفاه حال مسافران، ایستگاه تاکسی فرودگاه کیش را در نزدیکی آن تأسیس کردند. ازاین‌رو مسافران هنگامی که به این جزیره می‌رسند، از طریق تاکسی‌های فرودگاه کیش به مقصد موردنظر خود می‌روند. حال اگر تاکسی‌ها در جایگاه خود نبودند چه باید کرد؟ 

طریقه اخذ تاکسی در کیش به نوع تاکسی انتخابی شما بستگی دارد؛ برای مثال تاکسی‌های خطی را می‌توانید در سراسر خیابان‌های جزیره بیابید و در خط‌های مشخص به رفت‌وآمد با آنها بپردازید. برای یافتن تاکسی‌های تلفنی می‌توانید با شماره‌های ۴۴۴۲۲۲۰۰ (۰۷۶) - ۴۴۲۲۴۴۰ (۰۷۶) - ۴۴۴۵۱۹۱۴ (۰۷۶) تماس گرفته و ماشین را به‌صورت دربست در اختیار بگیرید. دسترسی به تاکسی اینترنتی در کیش نیز از طریق اپلیکیشن‌هایی چون اسنپ و تپسی امکان‌پذیر است.

مقاله پيشنهادی: فرودگاه بین المللی کیش، راهنمای کامل

در نهایت

هرچه که درباره استفاده از تاکسی‌ها در جزیره کیش لازم بود را بیان کردیم. خوب است بدانید که علاوه بر وسایل نقلیه عمومی، یک راه دیگر برای جابه‌جایی و رفت‌وآمد شما در کیش وجود دارد و آن هم اجاره خودرو در کیش است. با مراجعه به بخش اجاره ماشین در کیش، از انواع ماشین‌های موجود در این مجموعه بازدید کرده و در نهایت مطابق شرایط خود، ماشین موردنظرتان را اجاره کنید. قیمت اجاره خودرو در مجموعه‌ی سعادت رنت متغیر بوده و به سلیقه و بودجه‌ی شما بستگی خواهد داشت.

سؤالات متداول

ممکن است سوالاتی درباره اخد تاکسی در کیش ذهن شما را درگیر کرده باشد، در ادامه به برخی از ان‌ها پاسخ خواهیم داد.

 آیا از تاکسی‌های اینترنتی می‌توان در جزیره کیش استفاده کرد؟

تاکسی‌های اینترنتی از جمله اسنپ و تپسی در جزیره کیش هم فعال است و در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر منطقه‌ای از جزیره کیش می‌توانید از آنها استفاده کنید. ·

 چه نوع تاکسی‌هایی در کیش فعالیت می‌کنند؟

 تاکسی‌های مختلفی اعم از تاکسی زرد، تاکسی سفید، تاکسی لندن و تاکسی اینترنتی در کیش فعالیت می‌کنند که هرکدام کاربرد مخصوص به خود دارند.

 کاربرد تاکسی لندن در کیش چیست؟

 یکی از مزیت‌ها و کاربردهایی که این نوع تاکسی دارد این است که افراد معلول و ویلچری نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

 تاکسی‌های سفید به چه منظور در جزیره کیش تعبیه شده‌اند؟

 تاکسی‌های سفید به منظور انجام سفرهای دربستی در جزیره کیش تعبیه شده‌اند.

(5.00)
:
نظر خود را بنویسید
نظرات