رستوران های کیش، تجربه غذاهای ناب جنوبی

رستوران های کیش

کیش در سال‌های اخیر باتوجه‌به اینکه با موج جدیدی از مسافر روبه‌رو بوده است، به همین دلیل رستوران‌های جدید و باکیفیتی اخیراً در کیش مشغول به فعالیت شده‌اند. این مراکز در انواع رستوران‌های اقتصادی و لوکس وجود دارند. از رستوران کوه نور با دکوراسیون خاص و سنگی تا رستوران همیشه شلوغ و پر رفت و آمد دارچین.

در این بخش از وب‌سایت سعادت رنت علاوه بر معرفی بهترین رستوران‌های ساحلی کیش، به معرفی بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده، پیج رستوران های کیش، قیمت رستوران در کیش، رستوران های کیش روی نقشه، منوی رستوران های کیش و... بپردازیم تا راهنمای شما در این سفر ناب باشیم.

لیست بهترین رستوران های کیش

  • رستوران میرمهنا کیش
  • رستوران پدیده شاندیز کیش
  • فودکورت فودلند کیش
  • رستوران دارچین کیش
  • رستوران کوه نور کیش
  • رستوران هشتگ کیش
  • فودکورت دامون کیش
  • رستوران نهنگ سفید کیش
  • رستوران هواری کیش
  • رستوران بابا قدرت کیش

رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا منوی گسترده‌ای از غذاهای دریایی و سنتی ایرانی را ارائه می‌دهد. غذاهای دریایی تازه که هر روز از آب‌های اطراف جزیره صید می‌شوند، از جمله ماهی صبور، میگو، و خرچنگ، به همراه انواع کباب‌ها و غذاهای سنتی، انتخاب‌هایی لذیذ برای مهمانان هستند. این رستوران از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده است که همین امر سبب محبوبیت دوچندان آن نزد مراجعه‌کنندگان شده است؛ همچنین نزدیکی این رستوران به سواحل زیبای خلیج‌فارس، این امکان را به افراد می‌دهد که بتوانند پس از صرف غذا در کنار ساحل قدم بزنند و از صدای آب و طبیعت بی‌نظیر اطراف ساحل لذت ببرند.

رستوران میرمهنای کیش پارکینگ اختصاصی نیز دارد که افراد می‌توانند با آسودگی خاطر در این رستوران به‌صرف غذا بپردازند.

آدرس رستوران میرمهنای کیش: نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز.

شماره‌تلفن رستوران میرمهنا: ۴۴۴۲۲۸۵۵-۰۷۶

ساعات کاری رستوران میرمهنا: از ساعت 12:00 ظهر تا 16:00 عصر و از 19:00 غروب تا 24:00 شب.

بهترین رستوران کیش

رستوران کوه نور در کیش

اگر به دنبال رستورانی با ظاهر متفاوت هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به رستوران کوه نور سر بزنید و از دیدن آبشارها و حکاکی تصاویر ایرانیان باستان بر روی سنگ‌های این رستوران لذت ببرید. با بازدید از سایت‌های مختلف و مشاهده نظرات مردم درباره رستوران های کیش، پی بردیم که رستوران کوه نور، یکی از بهترین رستوران های کیش است که روزانه میزبان گردشگران بسیاری است. رستوران کوه نور، یکی از خاص‌ترین رستوران های کیش است که دکور داخلی آن از جنس سنگ و صخره‌ بوده و فضای شیک و جالبی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

علت نام‌گذاری این رستوران به کوه نور، به دلیل شباهت ظاهر آن به کوه و نورپردازی فوق‌العاده‌ی آن به‌خصوص در هنگام شب است که نگاه هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

وسعت این رستوران در حدود ۶۰۰ متر بوده و دارای منوی غذایی بسیار متنوعی اعم از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است که می‌تواند متناسب با هر سلیقه‌ای باشد.

آدرس رستوران کوه نور: میدان امیرکبیر، رو‌به‌روی دانشگاه کیش.

ساعات کاری رستوران کوه نور: از 12:00 ظهر تا 24:00 شب.

تلفن رستوران کوه نور:  09347685010 - 09347689192

رستوران کوه نور در کیش

منبع: google

رستوران هشتگ کیش

رستوران هشتگ کیش یکی از بهترین کافه رستوران های کیش است که دارای چهار بخش هشتگ (غذاهای فست‌فودی)، شاهنامه (غذاهای ایرانی)، هشتگ کافه (کافی‌شاپ) و پیتا (انواع ساندویچ) می‌باشد.

در این رستوران از ساعت 14:00 تا 16:00 موسیقی زنده اجرا می‌شود که لذت صرف غذا را چند برابر می‌کند. پارکینگ، فضای باز، تراس و... از جمله قسمت‌هایی هستند که در رستوران هشتگ وجود دارند و افراد می‌توانند از آنها استفاده کرده و شب خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنند.

قیمت منوی رستوران هشتگ کیش به نسبت کیفیت بالای غذاهای آن معمولی است و تاکنون مورد رضایت بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

آدرس رستوران هشتگ کیش: میدان خانه گستر، ساختمان گنجه 2

ساعات کاری هشتگ کیش: از ساعت 13:00 تا 16:00 و از ساعت 20:00 تا 01:00

شماره تماس هشتگ کیش: 07644441000

وب‌سایت رستوران هشتگ کیش: www.hashtagkish.com

بهترین رستوران کیش

رستوران دارچین کیش

یکی از بهترین رستوران های کیش، رستوران دارچین است که در منوی خود غذاهای متنوع و باکیفیتی نظیر کباب، ماهی، انواع خورشت، ته‌چین، قیمه نثار، لوبیا پلو، کباب تابه‌ای، عدس‌پلو را به مراجعان ارائه می‌دهد.

مقاله پيشنهادی: هزینه سفر به کیش

رستوران دارچین برای افرادی که از طرفداران سرسخت صبحانه هستند، یک گزینه‌ی مناسب برای صرف بهترین صبحانه در کیش است؛ همچنین طبق نظرات مردم درباره‌ی بهترین رستوران های کیش، استیک‌های این رستوران نیز از طعمی خوشمزه و عالی برخوردار بوده و بسیار محبوب هستند.

آدرس رستوران دارچین کیش: انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج‌فارس.

ساعات کاری رستوران دارچین:  همه‌روزه از ساعت 12:30 ظهر تا 17:00 عصر و از ساعت 20:30 شب تا 24:00 بامداد.

تلفن رستوران دارچین: 076۴۴۴۲۰۳۵۷ و 07644423090

وب‌سایت رستوران دارچین: www.darchinkish.ir

بهترین هتل های کیش

رستوران بابا قدرت در کیش

رستوران بابا قدرت یکی از بهترین رستوران های کیش است که به جز این شهر در شهرهای دیگر ایران نیز شعبه دارد. در این رستوران انواع غذاهای سنتی با بالاترین کیفیت سرو می‌شود که در بین آنها انواع کباب بیشترین تعداد طرفداران را از آن خود کرده‌اند.

اجرای موسیقی زنده و وای‌فای رایگان از امکاناتمنحصربه‌فرد این رستوران هستند. ناگفته نماند که غذا‌های این رستوران از قیمت بالایی برخوردار هستند.

آدرس رستوران بابا قدرت کیش: خیابان رودکی و در طبقه پایین هتل پارمیدا.

ساعت کاری رستوران: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب.

تلفن رزرو: ۰۷۶۴۴۴۶۷۷۰۰

بهترین هتل های کیش

رستوران هواری کیش

طبق نظرات مردم درباره رستوران های کیش، رستوران هواری یکی از بهترین رستوران های این جزیره است که محیط دنج و دل‌پذیری دارد.

تنوع زیاد غذا در رستوران هواری هر فردی را راضی نگه می‌دارد. غذاهای دریایی این رستوران از جمله خرچنگ، لابستر و شاه‌میگو بسیار شناخته شده و محبوب است و ممکن است خیلی زود تمام شود. برای اینکه دست‌خالی این رستوران را ترک نکنید، پیشنهاد می‌کنیم که غذای مورد علاقه‌ی خود را از پیش در این رستوران رزرو کنید.

آدرس رستوران هواری کیش: شهرک صدف، میدان گلستان، روبه‌روی مسجد امام حسن مجتبی.

ساعات کاری رستوران هواری کیش:  از ساعت 12:30 تا 18:00، 20:00 تا 23:00

صفحه اینستاگرام رستوران هواری کیش: havari_restaurant@

بهترین رستوران های کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش، بزرگ‌ترین رستوران سرپوشیده دنیا با مساحت ۶۵۰۰ مترمربع و ظرفیت ۲۰۰۰ نفر است که در جزیره کیش واقع شده است. این رستوران با داشتن نمای ظاهری شبیه به دروازه ورودی بابل، علاوه بر رستوران، یک نوع جاذبه گردشگری به شمار می‌رود که سالانه توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند.

از جمله مزایای این رستوران می‌توان به سرو غذاهای متنوع و باکیفیت، محیط دلنشین خانوادگی و اجرای موسیقی زنده اشاره کرد.

جالب است بدانید که رستوران پدیده شاندیز کیش یک رستوران ساحلی است و دسترسی به آن با تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی مقداری سخت و البته با هزینه بالا است. بنابراین گزینه اجاره خودرو علاوه بر جذابیتی که در سفر به کیش دارد، برای دسترسی آسان‌تر شما به رستوران‌های ساحلی که عموماً گزینه‌های اول مسافران کیش برای صرف غذا هستند، بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

اجاره خودرو لوکس در کیش

جالب است بدانید روبه روی این رستوران یک لنگر زردرنگ با وزن بالای ۱۰۰ تن قرار گرفته شده است که به دلیل احداث در ۳۵ روز، توانسته یک بخش از کتاب گینس را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است که قیمت این رستوران، به نسبت قیمت رستوران‌ های کیش بالاتر است.

آدرس رستوران پدیده: ابتدای جاده جهان، نرسیده به میدان غروب.

شماره‌تلفن رستوران پدیده: ۰۹۳۴۷۶۸۵۵۱۰

ساعت کاری رستوران کیش:۱۲ الی ۱۶ و ۲۰ الی ۲۴

قیمت بهترین رستوران های کیش

رستوران نهنگ سفید کیش؛ از بهترین رستوران های کیش

ستوران نهنگ سفید یکی از رستوران‌های منحصر به فرد و مشهور جزیره کیش است که با معماری خاص و طراحی استثنایی خود، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این رستوران، که طراحی آن الهام گرفته از یک نهنگ سفید است، نه تنها به خاطر ظاهر بی‌نظیرش شناخته شده، بلکه به دلیل ارائه غذاهای با کیفیت بالا و طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها در منوی خود نیز معروف است.

در منوی این رستوران به نسبت سایر منوی بهترین رستوران های کیش، غذاهای بسیار کامل و متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی چون کوسه کباب، میگوی پفکی و قلیه‌ماهی سرو می‌شود. رستوران نهنگ سفید در کنار ساحل واقع شده و منظره بسیار جذابی را برای افراد هنگام صرف غذا به وجود آورده است. قیمت غذاهای این رستوران معمولاً بالاتر از سایر بهترین رستوران‌ های کیش است.

آدرس رستوران نهنگ سفید کیش: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی.

ساعت کاری:  از ساعت 4 عصر تا ساعت 12 شب.

شماره تماس: 07647693754

بهترین رستوران کیش

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش یکی از زیبا و رمانتیک‌ترین رستوران های کیش است که در منوی آن انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در وعده‌های ناهار و شام وجود داشته و سرو می‌شود.

به‌محض حضور در این رستوران با دو فضای سرپوشیده و سرباز مواجه خواهید شد که به انتخاب خود می‌توانید فضای موردعلاقه‌ خود را انتخاب کنید و غذا را در آن محیط میل کنید.

مقاله پيشنهادی: جاهای دیدنی کیش | هزینه بلیت و آدرس جاذبه‌های دیدنی کیش

رویال استار غذاهای دریایی را باکیفیت بالا و طعمی بی‌نظیر سرو می‌کند که پیشنهاد می‌کنیم حتماً غذاهای دریایی این رستوران را امتحان کنید.

آدرس رستوران رویال استار کیش: کیش، فاز یک صدف، مجتمع بساک، طبقه سوم، غرفه 39

ساعات کاری رستوران رویال استار کیش: 11:00 تا 00:00

تلفن رستوران رویال استار کیش:4071 4445 076

بهترین رستوران های کیش

رستوران فودکورت دامون

یکی از بهترین فودکورت‌های کیش که غذاهای باکیفیت و متنوعی را به شما ارائه می‌دهد، رستوران فودکورت دامون است. این رستوران که در طبقه‌ی دوم مرکز خرید دامون واقع شده است که می‌توانید پس از یک گشت‌وگذار حسابی و خرید کردن، برای صرف غذا و استراحت به آن سری بزنید و از غذاهای بی‌نظیر و لذیذ آن بهره‌مند شوید.

در این رستوران همه نوع غذا اعم از ایرانی، ترکی، هندی، چینی، مکزیکی و ایتالیایی سرو می‌شود.

دو مزیت دیگر این رستوران، آماده‌کردن سریع غذا و قیمت‌های مناسب غذا است که سبب محبوبیت آن شده است؛ همچنین در این فودکورت امکان صرف صبحانه را نیز خواهید داشت.

از معروف‌ترین غذاهای فود کورت دامون می‌توان به ماهی، پاستای آلفردو و غذاهای هندی اشاره کرد که پیشنهاد می‌کنیم به سفارش‌های خود اضافه کنید.

آدرس رستوران دامون: خیابان وصال، مرکز خرید دامون

ساعات کاری رستوران دامون: همه‌روزه از ساعت 10:00 ظهر تا 14:30 عصر و از ساعت 17:00 شب تا 23:30 بامداد

تلفن رستوران دامون: 076۴۴۴۵۹۷۳۵

بهترین رستوران های کیش

رستوران‌های اقتصادی در کیش

  • رستوران پاتوق در کیش
  • رستوران پارسیان در کیش
  • رستوران البرز در کیش
  • رستوران پایاب در کیش
  • رستوران شاندیز صفدری در کیش
  • رستوران عمو اکبر کیش
  • توتی فروتی در کیش

لیست رستوران‌های ساحلی در کیش

  • رستوران دیاکو
  • رستوران بام رویایی
  • رستوران کلبه درویش در کیش
  • رستوران طهرون کیش
  • رستوران هوک لانژ در کیش

سخن آخر

در این لیست نمونه‌هایی از بهترین رستوران‌ های کیش را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید به‌راحتی وعده‌غذایی دلخواه خود را در بهترین رستوران های این جزیره میل کنید.

برای داشتن سفری راحت و خاطره‌انگیز در جزیره کیش می‌توانید به نمایندگی سعادت رنت در کیش مراجعه کنید و خودروی مناسب شرایط خود را اجاره کنید. با اجاره‌ی خودرو در کیش می‌توانید بدون وجود محدودیت در این جزیره به گشت‌وگذار بپردازید و با مراجعه به رستوران‌های دلخواه خود سفری لاکچری و هیجان‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

سوالات متداول

در ادامه به مهم‌ترین سوالاتی که درباره بهترین رستوران‌های کیش ممکن است برای شما پیش آید، پاسخ خواهیم داد.

قیمت رستوران های کیش چطور است؟

قیمت رستوران های کیش به دلیل توریست‌پذیر بودن این جزیره و حضور گردشگران از اقصی نقاط دنیا، از سایر شهرهای ایران گران‌تر است؛ اما به این معنا نیست که به علت هزینه بالا نتوانید به رستوران بروید. در جزیره کیش رستوران های بسیاری وجود دارند که میتوانید با توجه به بودجه و درآمد خود به آنها مراجعه کنید.

غذاهای دریایی در کیش ارزان است؟

قیمت غذاهای دریایی در جزیره کیش، به نوع و کیفیت مواد اولیه دارد. لازم به ذکر است که قیمت‌ها در این جزیره آنقدر هم فضایی و دور از تصور نیست و می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه‌تان، انواع غذاهای را در رستوران های این جزیره یافته و میل کنید.

مشهورترین غذاهایی که می‌توان در کیش امتحان است، کدامند؟

غذاهای مشهور جنوبی از جمله انواع ماهی‌ها و خورش‌هایی مثل قلیه ماهی و میگو انتخاب اصلی مسافران به کیش هستند.

آیا موسیقی زنده در رستوران‌های کیش پخش می‌شود؟

بله بسیاری از رستوران های کیش از جمله میرمهنا و شاندیز موسیقی زنده پخش می‌کنند.

(5.00)
:
نظر خود را بنویسید
نظرات