معرفی بهترین ماشین‌ها برای مسافرت‌ طولانی

راهنمای انتخاب بهترین خودرو برای مسافت های طولانی

سفر کردن با خودروی شخصی از بهترین روش‌ها برای مسافرت‌های طولانی به شمار می‌رود، زیرا در این حالت در هر مکان و در هر زمان امکان توقف دارید و می‌توانید مدت‌زمان رسیدن به مقصد را طولانی‌تر کنید. برای اینکه سفر خوبی با ماشین خود تجربه کنید باید خودروی راحت و مناسب سفر را انتخاب کنید. یافتن بهترین ماشین برای مسافرت‌های طولانی در بازاری مملو از خودروهایی که سازندگان آنها ادعا می‌کنند بهترین هستند، می‌تواند مشکل باشد.

 اگر می‌خواهید وسیله نقلیه رؤیایی خود را برای سفر پیدا کنید، به جای درستی آمدید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات مهم برای انتخاب بهترین ماشین برای مسافت‌های طولانی، با ما همراه باشید تا این موضوع را از زوایای مختلف باهم بررسی کنیم.

ویژگی و آپشن‌های خودرو مناسب برای سفرهای طولانی

  • صندوق ماشین
  • راحتی صندلی‌های خودرو
  • امنیت بدنه ماشین
  • میزان مصرف سوخت خودرو در مسافرت
  • سیستم تهویه خودرو
  • کروز کنترل خودرو در مسافرت

برای اینکه بتوانید بهترین ماشین برای مسافرت‌های طولانی را انتخاب کنید، بهتر است به مواردی که در ادامه می‌پردازیم توجه کنید.

صندوق ماشین

برای مسافرت‌های طولانی فضای کافی صندوق‌عقب ماشین از مهم‌ترین ویژگی خودرو به‌حساب می‌آید. در سفرهای طولانی افراد وسیله و چمدان‌های زیادی به همراه دارند و ماشینی که بیشترین فضای بار را داشته باشد، می‌تواند جزو انتخاب‌های افراد برای سفرهای طولانی باشد. درصورتی‌که اهل سفر هستید و مسافرت بخشی جدایی‌ناپذیر از سبک زندگی شماست حتماً به این نکته که ماشین صندوق‌عقبی بزرگ داشته باشد توجه کنید.

صندوق عقب جادار خودرو برای مسافرت طولانی

راحتی صندلی‌های خودرو

زمانی که قرار است زمانی طولانی در ماشین باشید، راحتی صندلی راننده و سرنشینان اهمیت بالایی دارد. طراحی ارگونومیک صندلی خودرو باعث می‌شود که طولانی‌بودن مسیر به چشم نخواهد آمد. در این طراحی، فرم و برآمدگی بدن موردتوجه قرار گرفته است و صندلی ماشین به فرم و برآمدگی بدن توجه می‌کند و فشار کمتری به بدن وارد خواهد شد. بسیاری از افراد برای راحتی بیشتر از ماساژور صندلی در خودرو استفاده می‌کنند که امکان خرید جدای آن نیز وجود دارد.

امنیت بدنه ماشین

امنیت و استحکام بدنهٔ ماشین از مهم‌ترین نکات در سفرهای طولانی است. در زمان انتخاب ماشین بهتر است به رعایت استانداردهای فنی ماشین نیز توجه کنید که انتخاب تولیدکنندهٔ معتبر می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد؛ البته باید توجه داشت که متأسفانه بسیاری از خودروهای ساخت ایران از این نظر استاندارد نیستند. درصورتی‌که خودرویی با ایمنی بالا داشته باشید در زمان بروز حادثه کمترین آسیب به خودرو، راننده و سرنشینان وارد خواهد شد؛ در غیر این صورت همان‌طور که شاهد هستید جان بسیاری از مسافران در خطر خواهد بود.

میزان مصرف سوخت خودرو در مسافرت

در زمان انتخاب خودرو توجه به پایین‌بودن مصرف سوخت ماشین از نکات مهم است؛ زیرا بالابودن مصرف سوخت باعث بیشترشدن هزینهٔ سفر و نگرانی برای یافتن پمپ‌بنزین خواهد شد. ماشین‌های TU5 در بین ماشین‌های ایرانی جزو ماشین‌های کم‌مصرف محسوب می‌شوند و معمولاً ماشین‌های وارداتی و مونتاژ به‌صورت معمول کم‌مصرف و بهینه هستند. بهترین ماشین از لحاظ کم‌مصرف بودن می‌توان به ماشین‌های هیبریدی اشاره کرد.

سیستم تهویه خودرو

سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش خودرو از نکاتی است که باتوجه‌به بالابودن زمان سفر عدم دسترسی به سیستم گرمایش و سرمایش قطعاً باعث آزار شما خواهد شد؛ به همین دلیل ماشینی را انتخاب کنید که سیستم تهویه مناسب داشته باشد تا در طول مسیر هوای نامناسب شما را اذیت نکند. علاوه بر تنظیم دما، سیستم تهویه خودرو باید قادر به تأمین جریان هوای تمیز و به میزان کافی در داخل خودرو باشد تا از خستگی سریع راننده و مسافران جلوگیری شود. همچنین، در شرایط آب‌وهوایی گرم و خشک، سیستم تهویه خودرو قادر به تأمین رطوبت مناسب در داخل خودرو برای جلوگیری از خشکی چشم و بینی و نیز نگهداری پوست و موهای مسافران است.

باتوجه‌به این موارد، قبل از شروع سفر باید از سیستم تهویه خودرو مطمئن شوید و در صورت لزوم، آن را تعمیر و یا سرویس کنید.

کروز کنترل خودرو در مسافرت

دارابودن کنترل کروز در خودروها جزو آپشن‌های کارآمد به حساب می‌آید که باعث کنترل سرعت در وضعیت ثابت را برای راننده فراهم می‌کند. این سیستم معمولاً در خودروهایی که برای مسافت طولانی استفاده می‌شوند؛ مانند اتوبوس‌ها، خودروهای سواری و کامیون‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از کروز کنترل، راننده نیازی به نگه‌داشتن پایش بر روی پدال سرعت ندارد؛ درصورتی‌که خودرویی با این امکان را در اختیار داشته باشید در جاده می‌توانید بدون کم‌وزیاد کردن سرعت، سرعتی ثبات را مشخص کنید و به رانندگی ادامه دهید.

بهترین خودروها برای مسافرت با مسافت طولانی

  • هیوندای سانتافه
  • کیا اسپورتیج
  • نیسان جوک
  • چری تیگو ۷
  • آریزو ۵
  • کیا سراتو
  • هیوندای النترا
  • ون هیوندای H۳۵۰ و تویوتا هایس (برای سفر گروهی)

در ادامه، بهترین ماشین‌ها برای مسافرت‌های طولانی را به شاسی بلند، سدان، ون، هاچ بک و اسپرت تقسیم می‌کنیم و برخی از پرطرف‌دارترین این خودروها را برای سفر طولانی بررسی می‌کنیم: 

بهترین خودروهای شاسی‌بلند برای مسافت های طولانی

خودروهای شاسی‌بلند جزو بهترین خودروهای سواری برای مسافت های طولانی هستند؛ زیرا دارای فضای بیشتر هم برای سرنشینان و هم برای چمدان و امنیت بالا هستند. در ادامه تعدادی از خودروهای شاسی بلندی که در ایران بسیار پرطرف‌دار هستند را خواهیم گفت: 

هیوندای سانتافه، ماشین مناسب برای سفر

سانتافه Santa Fe از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای شاسی‌بلند کره‌ای در بازار ایران است که با وجود زیبایی ظاهری و کیفیت ساخت بالا، توانسته جزو خودروهای ایمن قرار بگیرد. مصرف سوخت ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر سانتافه نیز آن را در دسته خودروهای استهلاک پایین قرار داده است. می‌توان گفت سانتافه یکی از خودروهای شاسی‌بلند که در شرکت سعادت رنت بسیار پرطرف‌دار است. این خودرو دارای موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۸۸ اسب بخار است که امروزه در نسخه‌های جدید، این مشکل برطرف شده است. با این توضیحات می‌توان سانتافه را به‌عنوان یکی از بهترین ماشین‌های موجود در ایران برای مسافرت‌های طولانی دانست.

کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج Kia Sportage دومین خودروی کره‌ای موجود در ایران است که از خودروهای پرفروش شاسی‌بلند در بازار ایران به شمار می‌رود. از این خودرو نسل‌های مختلفی تولید و عرضه شد که هر کدام از نسخهٔ قبلی خود بهتر بودند. طراحی ظاهری کیا اسپورتیج جذاب بوده و به ترمزهای قوی و مصرف سوخت ۹.۲ لیتری مشهور شده و جزو کم‌مصرف‌ترین خودروها در این رده است. موتور این خودروی چهارسیلندر ۲.۴ لیتری که قدرتی معادل ۱۸۵ اسب بخار را تولید می‌کند به‌عنوان یک شاسی‌بلند محبوب و ایمن توانسته بیشترین طرف‌دار را به خود جلب کند.

نیسان جوک، شاسی بلند مخصوص سفر

نیسان جوک Nissan Juke با طراحی خاص و متفاوتی که دارد طرف‌داران زیادی در میان ایرانیان به دست آورده است. جالب است بدانید لقب این خودرو در ایران زشت‌ترین شاسی‌بلند است که دارای کیفیت ساخت بالا، عملکرد خوب موتور، سیستم ترمز قوی، آپشن کامل، مصرف سوخت مناسب است.

فضای کابین نیسان جوک نسبت به دیگر خودروهای شاسی‌بلند کم است در نتیجه اگر نیاز به فضای زیادی دارید باید بدانید که این خودرو مناسب شما نیست؛ اما برای سفر ۲ یا ۳ نفره مناسب است؛ از سوی دیگر اگر کیفیت و قدرت برای شما مهم است نیسان جوک می‌تواند بهترین ماشین برای مسافرت‌های طولانی شما باشد.

تویوتا C-HR، شاسی بلندی متفاوت

تویوتا C-HR Toyota C-HR یکی از متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین خودروهای شاسی‌بلند موجود در ایران است که ظاهری متفاوت دارد. در تولید تویوتا C-HR از متریال عالی، طراحی خاص در ظاهر، کابین و آپشن‌های کاملا سطح بالا استفاده شده است. تویوتا C-HR یکی از بهترین و خاص‌ترین ماشین‌های شاسی‌بلند در حال حاضر بازار ایران است که قدرت موتور بالا به همراه مصرف سوخت پایین را دارد.

این ماشین به موتور بنزینی ۴ سیلندر با حجم ۱.۲ لیتر مجهز شده که قدرتی معادل ۱۱۶ اسب بخار تولید می‌کند. خوشبختانه همین حالا می‌توانید این خودرو را از سعادت رنت اجاره کنید و طعم رانندگی با خودروی شاسی‌بلند را بچشید و سفری طولانی و لذت‌بخش را با آن داشته باشید.

چری تیگو ۷، خودروی شاسی بلند چینی مناسب سفر

تیگو ۷ (Tigo 7) بهترین خودروی شاسی‌بلند چینی است که کیفیت بهتر و امکانات مدرن‌تری نسبت به هم نظیران خود دارد. چری تیگو ۷ دارای موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۴۷ اسب بخار است. چری تیگو ۷ باتوجه‌به قیمت و امکاناتی که دارد جزو بهترین ماشین برای مسافرت‌های طولانی نیز به شمار می‌آید. فضای داخلی و راحتی صندلی این ماشین یکی از دلایل وجود آن در این فهرست است. به نظر شما چه ماشین شاسی‌بلندی برای سفرهای طولانی مناسب است؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

چری تیگو ۷، خودروی شاسی بلند چینی مناسب سفر طولانی

بهترین ون برای سفر با مسافت های طولانی

درصورتی‌که تعداد مسافران بیش از ۷ نفر بود، می‌توانید از سعادت رنت ون‌های با راننده اجاره کنید و به مقصد موردنظر خود بروید. بهتر است بدانید در زمان اجاره ون در سعادت رنت به دلیل حضور راننده نیاز به ارائهٔ هیچ مدرکی نیست و تمام خسارات احتمالی به‌صورت کامل برعهدهٔ راننده و شرکت خواهد بود. در ادامه به بهترین ون‌های موجود برای مسافرت‌ها طولانی اشاره می‌کنیم:

مقاله پيشنهادی: بهترین ون بازار ایران چیست؟ چطوری یک ون خوب انتخاب کنیم؟

ون هیوندای H۳۵۰ و تجربه سفری لذت‌بخش

ون هیوندای H۳۵۰ برای سفر ۱۴ نفر مناسب است. ارتفاع این ون بلند بوده و می‌توانید بارهای خود را به‌راحتی در آن جای دهید و دارای سیستم تهویه گرمایش و سرمایش خوبی است. این ون برای مسافرت‌های بین‌شهری و داخل‌شهری مناسب بوده و می‌توانید از سعادت رنت آن را همراه با راننده‌ای مسئولیت‌پذیر اجاره کنید و برای سفر آماده شوید.

سفری رؤیایی با ون تویوتا هایس

ون تویوتا هایس بهترین گزینه برای سفر با تعداد ۱۴ نفر است. ون هایس همچون ون قبلی دارای سقف بلند است که با آن لازم نیست دیگر نگرانی برای جای‌دادن وسیله‌های خود داشته باشید. ون هایس به نسبت کیفیت، طراحی ساده و عملکرد بالایی که دارد توانسته در هر شرایطی مورداستفاده قرار گیرد. در ضمن هزینه اجاره این ون به نسبت دیگر ون‌ها کمتر بوده است و می‌توانید از آن برای سفرهای بین‌شهری خود نیز استفاده کنید و از سفر خود لذت ببرید.

سفر طولانی با ون تویوتا هایس

ون بنز ویتو، مناسب برای سفر طولانی

از گران‌قیمت‌ترین و تجملی‌ترین ون‌های موجود می‌توان به ون بنز ویتو اشاره کرد. فضای داخلی این ون زیاد است. ظاهر این ون بسیار لوکس و کلاسیک بوده و دارای ظرفیت ۶ و ۷ نفر است به همین دلیل باتوجه‌به هزینه این ون معمولاً از آن به‌عنوان ون تشریفاتی استفاده می‌شود. تجهیزاتی که در صندلی و سیستم تهویه این ون بکار رفته باعث آسایش سرنشینان خواهد بود.

بهترین خودروهای سدان برای سفر طولانی 

برخی از خودروهای سدان، بهترین و مناسب‌ترین خودرو برای سفرهای بین شهری هستند که در ادامه به تعدادی از محبوب‌ترین‌های آن اشاره می‌کنیم:

خودروی رانا، سدانی ایرانی مخصوص سفر 

رانا از سال ۱۳۹۱ وارد بازار خودروی ایران شد و توانست طرف‌داران زیادی را به دلیل امکانات و ظاهرش به خود جذب کند. نمای جانبی رانا به طور کامل پژو ۲۰۶ صندوقدار است که دارای موتور ۱۵۸۷ سی‌سی ملی EF7 با قدرت تولیدی ۱۰۵ اسب بخار در دور موتور ۵۸۰۰ است.

صندلی راننده و شاگرد در خودروی رانا امکان تنظیم برقی دارند که می‌تواند سفر را کمی آسان‌تر کند؛ همچنین این خودرو صندوقی بزرگ با ظرفیت ۳ چمدان را دارد. رانا امکان قفل‌مرکزی با ریموت‌کنترل، حسگر پارک عقب، دو ایربگ، سیستم ضد قفل ABS را نیز داراست و می‌تواند جزو بهترین‌ خودروهای سدان ایرانی برای مسافرت و مسافت‌های طولانی باشد.

آریزو ۵، خودروی چینی مناسب سفر

آریزو ۵ (Arizo 5) یکی از خودروهای چینی برند چری سات است که در سال ۲۰۱۶ پای در بازار ایران گذاشت. از مزایای این خودرو می‌توان به کابین بزرگ، کم‌مصرف بودن سوخت، شتاب و عملکرد مناسب و کروز کنترل اشاره کرد و ظرفیت صندوق این خودرو ۵۰۰ کیلوگرم است. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به: فرمان هیدرولیک برقی، عملکرد قوی دندهٔ گیربکس، ترمز ضد قفل ABS + EBD ایمنی بالا در برابر ضربه اشاره کرد. این خودرو جزو بهترین ماشین‌ها برای مسافت‌های طولانی است، خوشبختانه در سعادت رنت امکان اجاره آریزو ۵ را برای شما فراهم کردیم تا در صورت تمایل به سفر با این ماشین همه چیز فراهم باشد.

آریزو 5، خودروی چینی مناسب سفر

کیا سراتو، خودروی زیبا و جذاب در سفر

سراتو به‌عنوان مدل مطرح کیا در ایران شناخته شده است که در حال حاضر در ایران مونتاژ می‌شود. از امکانات این خودرو می‌توان به سیلندر ۲ لیتری MPI، با قابلیت تولید حداکثر توان ۱۵۲ اسب بخار در دور ۶۲۰۰، گیربکس ۶سرعته خودکار، ۶ کیسه هوا، ترمزهای دیسکی در هر چهارچرخ به همراه سیستم‌های EBD ،ABS، سیستم ورود و استارت بدون کلید، حسگرهای پارک جلو و عقب خودرو، سانروف، کروز کنترل، بلوتوث، سیستم تهویهٔ مطبوع خودکار دوگانه، روکش چرمی صندلی‌ها، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو و تنظیم برقی صندلی راننده اشاره کرد. باتوجه‌به مناسب‌بودن قیمت کرایهٔ این خودرو، معمولاً از آن برای تشریفات، اجاره خودرو در فرودگاه امام و مسافرت‌های بین‌شهری استفاده می‌شود.

تویوتا کرولا، سدان لوکس مناسب برای سفر

خودروی تویوتا کرولا Toyota Corolla یکی از پرفروش‌ترین خودروهای سدان است که با وجود پایین‌تر بودن سطح ایمنی و رفاهی این خودرو نسبت به خودروهای کره‌ای، دارای کیفیت ساخت بهتر و موتور قوی‌تری است.

امکانات تویوتا کرولا شامل: ۴ سیلندر با حجم ۲ لیتر توان تولیدی ۱۴۳ اسب بخار در دور ۶۲۰۰، ۲ کیسه هوا، ترمزهای دیسکی به همراه سیستم‌های EBD ،ABS و سیستم ترمز کمکی BAS، ایموبلایزر، سیستم ورود و استارت بدون کلید خودرو، سنسورهای پارک عقب و جلو، چراغ‌های جلوی زنون به همراه تنظیم خودکار ارتفاع، دی‌لایت، سانروف و تنظیم دستی صندلی‌های جلو به همراه روکش پارچه‌ای صندلی‌ها و... است. در سعادت رنت امکان اجارهٔ این خودرو در شهر دبی وجود دارد.

اجاره خودرو ارزان برای سفر

میتسوبیشی لنسر، خودروی ژاپنی مناسب برای سفر

لنسر Mitsubishi Lancer نماد میتسوبیشی کمپانی ژاپنی است. این خودرو یکی از خودروهای محبوب در جهان محسوب می‌شود که بیش از چهل سال است که در دنیا عرضه می‌شود. شرکت آرین موتور، واردکنندهٔ محصولات میتسوبیشی بوده که آخرین‌مدل وارداتی آن دارای امکاناتی نظیر ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری با حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب بخار در دور ۶۰۰۰، گیربکس ۶سرعته CVT مجهز به پدال‌های تعویض دندهٔ پشت فرمان، ۷ کیسه هوا، ترمزهای دیسکی در هر چهارچرخ به همراه سیستم‌های EBD ،ABS، ترمز کمکی BA، کنترل فعال پایداری ASC، کنترل کشش TCL، ایموبلایزر، سیستم ورود و استارت بدون کلید، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی، درایو مود، آینه‌های جانبی گرم‌کن دار، حسگر نور، چراغ‌های جلو با قابلیت چرخش هماهنگ با فرمان، سانروف، کروز کنترل و... است؛ بی‌تردید با این خودرو می‌توانید سفری راحت و بدون نگرانی را تجربه کنید.

بهترین خودروهای هاچ بک و اسپرت برای سفر 

خودروهای هاچ بک، اسپورت و کوپه گزینه‌های مناسبی برای سفر خانوادگی نیستند؛ زیرا فضای کمتری دارند؛ درصورتی دو نفر هستید و طرفدار این نوع ماشین‌ها، خودروهایی که در ادامه بیان می‌شوند مناسب شما خواهند بود:

هیوندای i20، خودروی هاچ بک مناسب سفرهای دو نفره

هیوندای i20 Hyundai i20 دارای طراحی ظاهری نسبتاً جذاب، کیفیت ساخت بالا، قدرت ۹۹ اسب بخار، مصرف سوخت پایین، فضای کابین نسبتاً جادار، صفحه نمایش لمسی، سیستم صوتی، بلوتوث، دوربین برای دنده‌عقب و دارای سیستم مکش تنفس طبیعی است. می‌توان هیوندای i۲۰ را به عنوان بهترین ماشین برای مسافرت‌های طولانی از مدل هاچ بک دانست؛ زیرا مهم‌ترین آپشن یک خودرو را که قدرت موتور و مصرف سوخت کمتری است را دارد.

صندوق عقب هیوندای i20 برای سفر

هیوندای کوپه، خودروی کوپه لاکچری برای مسافرت دو نفره

هیوندای کوپه Hyundai Coupe به دلیل ظاهر زیبا که دارای خطوط قوی و پویایی که از جلوی ماشین تا انتها کشیده شده است و عملکرد فنی قابل‌قبول در حال حاضر یکی از بهترین مدل‌ها از ماشین‌های کوپهٔ بازار ایران محسوب می‌شود که می‌توان گفت گزینهٔ مناسبی برای رانندگان جوان است. از امکانات این ماشین کوپه می‌توان به موتور شش‌سیلندر ۲.۷ لیتری با قدرت ۱۶۹ اسب بخار، شتاب صفر تا صد حدود ۹.۵ ثانیه اشاره کرد؛ ناگفته نماند که مصرف سوخت بالای هیوندای کوپه از نکات منفی آن است.

ب ام و سری ۴ کوپه، خودروی آلمانی

بی ام و سری ۴ کوپه (BMW 4 Series Gran Coupe) در فهرست بهترین کوپه‌های بازار ایران قرار دارد و از معدود کوپه‌های آلمانی است. از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به موتور چهارسیلندر دو لیتری با ۱۸۴ اسب بخار، شتاب صفر و صد در ۷.۵ ثانیه، میانگین سوخت در هر صد کیلومتر ۶ لیتر اشاره کرد. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان دارابودن سیستم کروز کنترل، حسگر جلو و عقب، گیربکس ۸ دنده‌ای را نام برد. اتاق ب‌ام‌و ۴ کوپه ۴ نفره است.

انتخاب ماشین کمپر برای سفر با مسافت‌های طولانی

ماشین‌های کمپر برای مسافرهایی که قصد ماندن در طبیعت را دارند بسیار مناسب است. هیچ ماشینی به اندازهٔ کمپر نمی‌تواند پاسخگوی نیاز شما عزیزان در سفرهای طولانی و در دل طبیعت و جنگل باشد. خودروهای کمپر ویژگی‌های بسیاری دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم: یخچال، گاز رومیزی، دوش مسافرتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تخت و.... توجه کنید این خودرو را باید فقط برای طبیعت‌گردی استفاده کنید، درصورتی‌که قصد سفر بین‌شهری دارید این ماشین مناسب نخواهد بود.

ماشین کمپر برای سفر با مسافت های طولانی

بهترین خودروهای پیشنهادی سعادت رنت برای سفر طولانی از تهران + قیمت

بهتر است باتوجه‌به شرایط و نیاز خود، بهترین ماشین را برای اجاره انتخاب کنید. در ضمن زمانی که با ما ارتباط برقرار می‌کنید اطلاعات کامل دررابطه‌با هر ماشین، مزایا و معایب آنها را با شما در میان می‌گذاریم تا به‌درستی ماشین موردنظر خود را برای سفر با مسافت طولانی انتخاب کنید.

کرایه ماشین‌ شاسی‌بلند برای سفر با مسافت طولانی

مدل خودروهزینه اجاره روزانه
کیا اسپورتیج2.950.000 تومان
هیوندای سانتافه3.150.000 تومان
چری تیگو 7 پرو2.850.000 تومان

اجاره خودرو سدان اقتصادی برای سفر طولانی

مدل خودروهزینه اجاره روزانه
سمند930.000 تومان
رانا پلاس1.130.000 تومان
پژوپارس1.150.000 تومان

اجاره ماشین‌ سدان لوکس و نیمه اقتصادی برای مسافت طولانی

مدل خودروهزینه اجاره روزانه
النترا2.550.000 تومان
کیا سراتو2.650.000 تومان
آریزو 51.750.000 تومان

اجاره ون با راننده برای مسافرت‌های طولانی

مدل خودروهزینه اجاره روزانه
هیوندای h3505.000.000 تومان
تویوتا هایس4.000.000 تومان
مرسدس بنز vito5.000.000 تومان

در آخر

خودروهای بسیاری وجود دارند تا بتوانید با آنها سفر طولانی خود را به‌راحتی و بدون مشکل سپری کنید. باید توجه کنید که نیاز نیست همیشه یک خودروی خاص را خریداری کنید؛ شما می‌توانید هر خودروی مدنظرتان را اجاره کرده و سفر خود را شروع کنید. اجاره خودرو در سعادت رنت به دو صورت با راننده و بدون راننده امکان‌پذیر است. خودروهایی که در این مجموعه می‌توانید تهیه کنید بدون مشکل فنی به شما تحویل داده می‌شوند. از نظر بیمه نیز نگران نباشید؛ خودروهای سعادت رنت همگی دارای بیمه هستند. ماشین کارواش رفته و تمیز رأس ساعت و روز مشخص شده در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. درصورتی‌که به هر دلیلی با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان شما را یاری و راهنمایی کنیم.

سؤالات متداول

در آخر سعی شده به سؤالات متداول شما در مورد انتخاب بهترین خودرو برای مسافرت یا مسافت طولانی پاسخ دهیم:

چه نوع خودرویی برای مسافت‌های طولانی مناسب است؟

پیشنهاد ما به شما خودروهای شاسی بلند هستند زیرا فضای بیشتری برای مسافر و بار دارند. 

مهم‌ترین نکته درباره انتخاب بهترین ماشین برای مسافت طولانی چیست؟

برای انتخاب بهترین خودرو برای مسافرت‌های طولانی، توجه به موارد مهمی چون تعداد نفرات، تعداد چمدان، مقصد مورد نظر (طبیعت گردی، مسافرت شهری) و بودجه لازم است.

بهترین خودروی شاسی‌بلند برای سفر با مسافت طولانی چیست؟

هیوندای سانتافه، کیا اسپورتیج و چری تیگو ۷ از جمله بهترین خودروهای شاسی‌بلند برای مسافرت‌های با مسافت طولانی هستند.

بهترین خودرو برای مسافرت طولانی با خانواده کدام است؟

برای مسافرت طولانی با خانواده ۵ تا ۷ نفره، خودروهای شاسی‌بلند از جمله سانتافه، گزینه مناسبی هستند و برای مسافرت طولانی با جمعیت بیش از ۷ نفر، خودروی ون همچون ون تویوتا هایس، انتخاب مناسبی خواهد بود.

ویرایشگر: آنیتا باقری
(5.00)
:
نظر خود را بنویسید
نظرات
نام کامل : یلدا بیک پور | تاریخ : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۳۱

لازم است که معاینه فنی ماشین داشته باشیم قبل سفر؟

نام کامل : پشتیبان سعادت رنت | تاریخ : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۰۵

بله طبق قوانین مندرج در آیین نامه راهنمایی و رانندگی همه خودروها برای تردد داخل یا بین شهرها باید معاینه فنی داشته باشند. در غیر این صورت خودرو توقیف می‌شود.

نام کامل : فرنوش | تاریخ : یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۳۴

هزینه اجاره کیا اسپورتیج برای 5 روز چقدر درمیاد؟

نام کامل : پشتیبانی | تاریخ : یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ ۰۵:۳۸

سلام. هزینه اجاره این خودرو برای ۵ روز ۱۴.۷۵۰.۰۰۰ تومان است.