لوکیشن‌های جذاب برای عکاسی در دبی

لوکیشن های جذاب برای عکاسی در دبی

دبی بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر امارات متحده عربی است. این شهر در ساحل جنوب شرقی خلیج فارس درست در شمال پایتخت امارات شهر ابوظبی قرار دارد. دبی مملو از مکان‌های زیبا است که می‌توان آن‌ها را به فهرست دیدنی‌های جهان اضافه کرد. دبی ممکن است به خاطر شگفتی‌های معماری خود همچون ساخت بلندترین برج دنیا با ارتفاع ۸۲۸ متر و ساخت اولین هتل ۷ ستاره دنیا مشهور باشد؛ اما باید بدانید که مناظر شگفت انگیز زیادی فراتر از ذهن شما در این شهر جذاب وجود دارد که با تور عکاسی در دبی می‌توانید از تمام آنها عکاسی کنید. این شهر دارای بزرگراه‌های چند خطی پیشرفته و تقاطع‌های خیره‌کننده در کنار سیستم متروی آینده‌نگری‌ست که با نیویورک، شانگهای، توکیو و هنگ‌کنگ در حال رقابت هستند. هنر مردم دبی که در خیابان‌ها و محله‌های قدیمی شهر قابل مشاهده است و افرادی که با سبک مدرن ترکیب شده‌اند؛ زیبایی منحصر به فردی را ایجاد کرده‌اند که می‌توانند جزو لوکیشن عکاسی دبی در نظر گرفته شوند. در صورتی که قصد سفر به دبی را دارید و این سوال که دبی کجا عکس بگیریم در ذهنتان است می‌توانید هم در تور عکاسی در دبی که توسط شرکت‌های که خدمات گردشگری در این شهر را ارائه می‌دهند شرکت کنید. برای شناسایی بهترین لوکیشن عکاسی در دبی با ما همراه باشید

صحرای دبی، معروف‌ترین مکان عکاسی در دبی

نظر عکاسان ماهر دنیا این است که هیچ عکسی همچون عکس در صحرا نمی‌تواند زیبا باشد و بی‌تردید صحرای دبی از بهترین لوکیشن‌ عکاسی دبی محسوب می‌شود. بر روی تپه‌های شنی وسیع و دست نخورده می‌توانید قدم بزنید و عکس‌های خالق العاده‌ای را بسازد. اغلب در صحرا باد می‌وزد و همراه با نور عالی، به تصاویر ثبت شده زندگی زیادی می‌بخشد. در اینجا می‌توانید تفریحاتی چون آفرود، شتر سواری، موتورسواری بالون‌سواری و ... را تجربه و تصاویری از سطح زمین و آسمانی صاف را ثبت کنید؛ همچنین گرفتن عکس از حیواناتی که در صحرا پرسه می‌کنند همچون آهو و شتر و حتی مار خالی از لطف نیست.

صحرای دبی، لوکیشن عکاسی معروف

سواحل عمومی دبی

سواحل عمومی دبی جزو بهترین ساحل ها برای عکاسی در دبی به می‌آید. مکان عکاسی در دبی فرصت‌ و ایده‌های نابی را برای عکاسی به شما ارائه می‌دهند. باز هم باد و نور به شما امکان می‌دهند که عکس‌های خارق العاده‌ای بگیرید. غروب ساحل دبی معمولا محبوب‌ترین زمان برای عکاسی است، زیرا برج العرب نماد این شهر در پس‌زمینه قرار می‌گیرد و تصویری رویایی به وجود می‌آورد. 

البته در حال حاضر، ساخت و سازهای زیادی در این منطقه در حال انجام است که تا حدودی مناظر را مختل می‌کند که پس از تکمیل، این مکان بدون شک همچنان یکی از زیباترین مکان‌های دبی خواهد بود. ساحل جزیره پالم جمیرا را از دست ندهید که با وجود محوطه سازی زیبا، تفریحات ساحلی، فروشگاه‌های عجیب و غریب و مناظر بی‌نظیر نخل آتلانتیس برای عکاسی حرفه‌ای در دبی عالی است.

اجاره خودروهای لوکس و تشریفاتی

محله‌های قدیمی، عکاسی در میان تاریخ دبی

فکر می‌کنم بازدید از این منطقه برای همه‌ی بازدیدکنندگان دبی ضروری است، زیرا تصویری معتبرتر از دبی سنتی ارائه می‌دهد. محله‌ی بستکیه در منطقه‌ی بر و در کنار نهر دبی قرار دارد که به عنوان یک میراث فرهنگی معرفی شده است. بسیاری از ساختمان‌های آن که بازسازی شده اند مربوط به قرن ۱۹ بوده و دارای برج‌های باد معمولی هستند و علاوه بر مسجد، مرکز فرهنگی، برخی از کافه‌های حیاط دار و بسیاری از کوچه‌های باریک برای پرسه زدن در محله وجود دارد. 

بازارهای ادویه و نساجی در نزدیکی منطقه‌ی کهن دبی نیز بین بازدیدکنندگان بسیار محبوب هستند. محله‌ی بستکیه به عنوان یک بندر تجاری و ماهیگیری شناخته شده است.

قسمت دبی قدیم، عکاسی در میان تاریخ دبی

برج پارک، بهترین لوکیشن عکاسی دبی

برج پارک دبی یکی از معروف‌ترین لوکیشن عکاسی دبی است زیرا شما در این نقطه می‌توانید دید کامل و بدون مانعی به برج خلیفه داشته باشید. در این پارک فواره‌ی برج خلیفه که به صورت موزیکال می‌باشد نیز قابل مشاهده است. امکانات تفریحی در این منطقه وجود ندارد و دارای مکانی سرسبز برای نشستن و دوچرخه سواری است. 

این محیط در طول شبانه روز امکان بازدید و استفاده دارد و جالب است بدانید که در برج پارک یک تندیس با سه انگشت را مشاهده می‌کنید که سمبل پیروزی و عشق است. این مجسمه توسط معاون رئیس جمهور شیخ محمدبن راشد آل مکتوم به منظور ایجاد اخلاق کاری، موفقیت و غلبه بر مشکلات برای جوانان ساخته شد.

برج پارک

عکاسی با بال فرشته دبی

با قدم زدن در دبی قطعا با تندیس‌های زیبایی رو به رو می‌شوید که هر کدام نماد خاصی هستند. مجسمه‌ی با‌ل‌های مکزیک (بال فرشته دبی) از جذاب‌‌ترین سازه‌های این شهر بوده که عکاسان از آن به عنوان بهترین لوکیشن عکاسی دبی یاد می‌کنند. برای گرفتن عکس در اینجا بهتر است صبح زود در هنگام طلوع آفتاب دست به کار شوید که هم نور بهتری داشته باشید و اطراف مجسمه خلوت و ساکت باشد و هم با ازدحام جمعیتی که دوست دارند با آن عکس بگیرید رو به رو نمی‌شوید. نکته‌ی جالبی که در زمان عکاسی از بال دو فرشته دبی وجود دارد این است که برج خلیفه در پشت پس زمینه خواهد بود که به عکس شما جلوه‌‌ی زیبایی می‌بخشد.

عکاسی با بال فرشته دبی

موزه آینده دبی، خاصترین مکان عکاسی در دبی

موزه‌ی آینده Museum of the Future به دلیل شرایط کرونا با دو سال تاخیر در ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ افتتاح شد. این موزه با هدف رواج و توسعه‌ی فناوری‌های بروز دنیا به خصوص هوش مصنوعی و رباتیک در فضای ۳۰۰۰۰ مترمربع و به ارتفاع ۷۷ متر در حاشیه اتوبان شیخ زاید در کنار برج‌های بلند دبی راه اندازی شده است و ساخت این موزه ۹ سال به طول انجامید. نمای موزه‌ی آینده دبی بیضی شکل و از فولاد ضد زنگ به تعداد ۱۰۲۴ قطعه با طول ۱۴ کیلومتر است که با کمک ربات ساخته شد. هزینه‌ی ساخت این موزه حدود ۱۳۶,۰۰۰,۰۰۰ دلار برآورد شده است. نمای این موزه بسیار زیبا و خاص است به همین دلیل می‌توان به عنوان منحصربه فردترین لوکیشن عکاسی دبی نام برد.

موزه آینده دبی، لوکیشن خاص عکاسی

هتل‌های لوکس دبی

از آنجایی که هتل‌های لوکس دبی در برج‌های بلند و معروف این شهر قرار دارند، می‌توانند یکی از بهترین لوکیشن‌ های دبی برای عکاسی به شمار ‌آیند. از هتل‌هایی که معمولا عکاسان از آنها برای سوژه‌ی عکاسی استفاده می‌کنند می‌توان به هتل ۵ ستاره آرمانی که در برج خلیفه قرار دارد اشاره کرد که از هر اتاق این هتل نگاه کنید، می‌توانید منظره دبی و رقص فواره‌های معروف دبی را ببیند.

مقاله پیشنهادی: بهترین هتل‌های دبی از نظر مردم

دومین هتل، هتل ۷ ستاره برج‌العرب است که به عنوان محبوب‌ترین هتل در دنیا شناخته شده است این هتل در قلب آسمان و در قعر دریا قرار گرفته است. هتل بعدی که تمامی اتاق‌های آن چشم انداز خلیج فارس را دارند، هتل آتلانتیس است. هتل چهارم، هتل رافلز خواهد بود که معماری آن به شکل اهرام مصر بوده و پاسخگوی هر سلیقه‌ای است.

هتل های لوکس دبی 

راس الخور دبی، عکاسی با پرندگان

راس الخور دبی تالابی است که توسط شهرداری دبی برای جذب تعداد زیادی از پرنده‌ها، سخت پوستان، پستانداران کوچک و ماهی‌ها بازسازی شده و برای نگهداری حیوانات، این تالاب حصار کشی شده است. بیشترین نوع پرده‌ای که در آن حضور دارند فلامنکوها هستند که تعداد آنها به ۵۰۰ می‌رسد.

مقاله پیشنهادی: اماکن طبیعی دبی؛ طبیعت دبی

این تالاب چه در زمستان و چه در تابستان شاهد حضور پرندگان مهاجر است و به همین دلیل جزو لوکیشن‌ عکاسی دبی به حساب می‌آید. برای اینکه بتوانید یک عکس زیبا در این محیط بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم هنگام غروب آفتاب به این مکان بروید و تصاویری زیبا از فلامینگوها و دیگر پرندگان مهاجر ثبت کنید.

راس الخور دبی، عکاسی با پرندگان

بزرگراه شیخ زاید دبی

بزرگراه زیبای شیخ زاید یکی از معروفت‌ترین خیابان‌های دبی است که در آن بلندترین برج‌های این شهر خودنمایی می‌کنند. این خیابان از عریض‌ترین خیابان‌های کشور امارات است که به عنوان شاهرگ اصلی دبی نیز شناخته می‌شود. این بزرگراه ۸ لاین دارد و دبی را به دیگر شهرهای کشور امارات متصل می‌کند. این خیابان در سال ۱۹۷۱ توسط حاکمان ابوظبی و دبی ساخته شد. در این خیابان به جز آسمان خراش شاهده قرار گیری بهترین هتل‌های این شهر، جاذبه‌های تفریحی، رستوران‌های لوکس با منوی غذایی متنوع و... نیز خواهید بود. دلیل انتخاب این منطقه به عنوان یک مکان عکاسی در دبی قرار داشتن بسیاری از جاذبه‌های این شهر در یک قالب است.

بزرگراه شیخ زاید دبی 

باغ میراکل یا باغ معجزه‌ دبی

باغ میراکل یا همان باغ معجزه دبی Miracle garden بزرگترین باغ گل طبیعی جهان است. این باغ بیش از ۷۲۰۰۰ متر مربع وسعت دارد که در آن ۴۵ میلیون گل کاشته شده و بیش از ۱۵۰۰۰ پروانه در باغ پروانه‌های آن زندگی می‌کنند. این منطقه را می‌توان به عنوان اولین انتخاب لوکیشن عکاسی دبی در نظر گرفت زیرا هزاران لوکیشن جذاب در آن برای عکاسی وجود دارد. این باغ دارای گذرگاه‌های پروانه‌ها، قوها، دریاچه‌ها، قلعه‌های افسانه‌ای و آلاچیق‌ است که تماما با گل‌های رنگی تزئین شده‌اند.

مقاله پیشنهادی: جاهای دیدنی دبی، بهترین مکان های دیدنی دبی

باغ میراکل در بین زوج‌هایی که به دنبال مکانی برای عکاسی نامزدی و قبل از عروسی در دبی هستند بسیار محبوب است. در این باغ شاهده سازه‌ها و مجسمه‌هایی خواهید بود که تماماً از گل پوشیده شده‌اند و به خاطر داشته باشید که باغ معجزه دبی در طول ماه های تابستان بسته است و فقط در ماه نوامبر بازگشایی می‌شود.

باغ میراکل یا باغ معجزه‌ دبی

عکاسی در اتاق آینه دبی

از بهترین لوکیشن های دبی برای عکاسی، اتاق آینه دبی است. اتاقی مملو از آینه در دبی وجود دارد که با حضور در آن بسیار شگفت زده خواهید شد. این اتاق به دلیل وجود آینه در سراسر اتاق، شما از تمام تصاویر ترکیبی ایجاد شده در اطراف خود لذت خواهید برد و می‌توانید در این مکان عکاسی مدلینگ در دبی بگیرید. این اتاق را گردشگران به آسمانی پر از ستاره‌های رنگی تشبیه کرده‌اند. این اتاق در مرکز خرید مشهور ابن بطوطه قرار دارد و مرکز خرید این بطوطه به عنوان بزرگترین مرکز خرید دبی پس از دبی مال است که در خیابان شیخ زاید قرار دارد. این مرکز به شش بازار مصر، هند، چین، ایران و تونس تقسیم شده است که هر کدام از آن‌ها دارای معماری زیبا، مصنوعات و دیدنی‌هایی راوی تاریخچه هر کشور است.

عکاسی در اتاق آینه دبی

اجاره خودروی رایگان در دبی

اگر به دنبال اجاره خودروی رایگان در دبی هستید، کافیست برای عکاسی در دبی یک پیج با محتوای مدلینگ داشته باشید و با همکاران ما در ارتباط باشید تا در روز و ساعت مشخص خودرویی در اختیار شما قرار گیرد. شما آدرس پیج خود را در واتساپ به همکاران ما ارسال می‌کنید، در صورت تایید شما، روز را مشخص خواهید کرد، در آن روز ماشین‌های موجود را برایتان ارسال خواهد شد، شما می‌توانید یکی را انتخاب کنید، تا ماشین با راننده در ساعت و روز مشخص خودرو در اختیار شما قرار گیرد. در این خدمات نیاز به ارائه هیچ مدرکی نیستید. ماشین با راننده به مدت زمان 2 الی 3 ساعت در لوکیشن مد نظرتان خواهد بود. در این حالت ما از شما می‌خواهیم عکس‌هایی که گرفته می‌شود را نیز با ما به اشتراک بگذارید تا همکاران ما نیز بتوانند از آنها استفاده کنند.

اجاره خودرو رایگان در دبی برای عکاسی

سخن آخر

این مواردی که بالاتر اشاره کردیم فقط تعدادی از پرطرفدارین لوکیشن‌های عکاسی دبی است شما با ورود به این شهر زیبا ممکن است مکان‌های جدیدی پیدا کنید که خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید. برای اینکه به هر کدام از این لوکیشن‌ها بروید کافیست از سعادت رنت ماشین مورد علاقه‌ی خود را اجاره کنید و در هر زمان بدون اتلاف وقت و هزینه‌ی اضافه به آنجا برسد. خودروهای سعادت رنت در دبی و ایران از نظر بدون مشکل بودن و تمیز بودن حرف اول را می‌زنند به همین دلیل است که سال‌هاست بالاترین رضایتمندی مشتری را به خود جلب کرده است. با ورود به وب‌سایت و انتخاب ماشین مورد نظر، در دبی لذت سفر خود را چند برابر کنید و تجربه‌ی خود را به دوستانتان نیز منتقل کنید.

سعادت رنت آماده‌ی ارائه‌ی خودروی مناسب با بودجه‌ی شماست پس نگران هیچ چیزی نباشید و به سفر هیجان‌انگیز خود فکر کنید. 

سوالات متداول

در ادامه به چند سوال متداول درباره لوکیشن‌های جذاب برای عکاسی در دبی پاسخ می‌دهیم:

معروف‌ترین لوکیشن عکاسی در دبی کجاست؟

لوکیشن عکاسی دبی بسیار است ولی معروف‌ترین آنها باغ میراکل، برج پارک، بال فرشته دبی و سواحل دبی است.

شرایط اجاره خودرو در دبی به صورت رایگان به چه صورت است؟ 

کافیست شما بخواهید عکاسی مدلینگ در دبی انجام دهید، می‌توانید به راحتی با ارسال پیج اینستای خود به همکاران ما، در صورت تایید بدون هیچ مدارکی، خودرو را در زمان و لوکیشن عکاسی در دبی تحویل بگیرید.  عکس‌های گرفته شده را برای ما نیز ارسال کنید. 

(5.00)
:
نظر خود را بنویسید
نظرات