معرفی مهم ترین فستیوال‌های دبی 2024

فستیوال‌های دبی

از نقاط قوت دبی که توانسته این مکان را از دیگر شهرهای خاورمیانه متمایز کند برگزاری فستیوال دبی و جشن های بزرگ و بی نظیر در است. همه ساله تعداد زیادی گردشگر از سراسر دنیا برای تماشای این جشن‌ها به دبی سفر می‌کنند. برخی از گردشگران تنها هدفشان برای رفتن به دبی شرکت در جشنواره و فستیوال دبی است. بسیاری از فستیوال های معروف جهان دبی همواره در این شهر مدرن در حال اجرا هستند و در واقع فستیوال‌های مختلفی در ماه‌های گوناگون سال در دبی برگزار می‌شود که بر اساس سلایق خود گردشگران می‌توانند آنها را انتخاب نمایند.

در واقع یکی از عواملی که در جذب توریست در امارات بسیار موثر بوده است برگزاری همین فستیوال های دبی است. اگر شما نیز می خواهید به دبی سفر کنید، پیشنهاد می‌شود که همین حالا برای اجاره خودرو در دبی اقدام کنید و در زمان برگزاری این جشنواره‌ها به دبی بروید تا شهر را از دیچه‌ای جدید و جذاب‌تر ببینید، نگاه یک مسافر که به سفری لوکس و در عین حال دوستانه می‌رود. در این بخش از وب‌سایت سعادت رنت بیشتر با جشنواره های معروف دبی آشنا می‌شویم با ما همراه باشید.

اجاره خودرو ارزان در دبی

دبی چه فستیوال‌هایی دارد؟

  • فستیوال رنگ دبی
  • فستیوال ماراتن دبی
  • فستیوال خرید دبی
  • جشنواره تومارولند دبی
  • جشنواره سنسیشن دبی
  • جشن روز ملی امارات در دبی
  • جام جهانی اسب‌دوانی دبی
  • جشنواره قایق دبی
  • جشنواره شنا در دبی
  • فستیوال طعم دبی
  • فستیوال موسیقی جاز دبی
  • جشنواره طلای دبی
  • جشنواره غذای دبی
  • فستیوال هنر دبی
  • جشنواره بین‌المللی فیلم دبی
  • فستیوال عید دبی
  • فستیوال دهکده جهانی
  • فستیوال تابستانی دبی
  • فستیوال عروس دبی

فستیوال رنگ دبی

 فستیوال رنگ دبی Festival of colours یکی از فستیوال دبی است که شرکت در آن هیجان زیادی دارد که با رنگ‌پاشی و پایکوبی برگزار می‌شود. جالب است بدانید که این مسابقه هیچ برنده یا بازنده‌ای ندارد و هدف فقط تفریح است. همه رده‌های سنی می‌توانند در این جشن شرکت کنند و پاشیدن رنگ به این صورت است که در زمان مسابقه به روی شرکت‌کنندگان پودرهای رنگی پاشیده تا فضا کاملاً شاد و هیجان‌انگیز باشد و رنگ‌ها از نظر شیمیایی مشکلی برای شرکت‌کننده‌ها به وجود نمی‌آورند. شرکت در جشنواره رنگ برای تمامی سنین بخصوص کودکان و نوجوانان بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است.

 جالب است بدانید که اغلب شرکت‌کنندگان در جشنواره رنگ دبی را زنان تشکیل می‌دهند. بلیت ورود به این فستیوال از چند هفته قبل از آغاز جشنواره به فروش می‌رسد و هرچه زودتر برای شرکت در آنها اقدام کنید حق انتخاب بیشتری خواهید داشت تنها لازم است که نام فستیوال‌ها را جست‌وجو کرده و از طریق وب‌سایت‌های مربوطه برای رزرو اقدام کنید، در این راستا شرکت‌های واسطه‌ای بسیاری بلیت جشنواره‌ها را به فروش می‌رسانند.

فستیوال رنگ دبی

منبع: Instagram

فستیوال ماراتن دبی

یکی از پرطرفدارترین فستیوال دبی، فستیوال ماراتن Marathon festival است. این مسابقه در مسیری ۴۰ کیلومتری برگزار می‌شود که برنده آن جایزه‌ای یک‌میلیون‌دلاری دریافت خواهد کرد. برای شرکت در این فستیوال باید یک سال قبل در وب‌سایت‌های مربوطه ثبت‌نام کرده باشید. هیچ محدودیتی برای شرکت در این جشنواره وجود ندارد چه دونده حرفه‌ای باشید و چه غیرحرفه‌ای یا حتی مبتدی می‌توانید در فستیوال ماراتن دبی شرکت کنید. زمان برگزاری این فستیوال ماه ژانویه است و دلیل انتخاب این ماه آب‌وهوای معتدل دبی بود.

فستیوال مارتن دبی

منبع: Instagram 

فستیوال خرید دبی

جشنواره‌ی خرید Dubai Shopping Festival برای افرادی که علاقه زیادی به خرید کردن دارند به‌خصوص خانم‌ها بسیار جذاب است. در این فستیوال دبی در کنار استفاده از امکانات و تفریحات متنوع می‌توان یک خرید ارزان و باکیفیت نیز داشت. فستیوال حراج دبی به این صورت است که شما می‌توانید از بسیاری از فروشگاه‌ها در سراسر شهر دبی با تخفیفی عالی خرید خود را انجام بدهید و برترین و معروف‌ترین برندهای روز دنیا را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید. زمان حراج تابستانی در دبی بهترین زمان استفاده از فستیوال خرید دبی است.

فستیوال خرید دبی

منبع: arabianbusiness

تاریخ فستیوال خرید دبی ۲۰۲۴ در پایان هر فصل است. اجرای نمایش‌های زیبا، موسیقی زنده و گالری‌های هنری و نمایشگاه‌های مختلف، زمین‌های بازی گوناگون مختص کودکان و نوجوانان و فضاهای تفریحی بسیار هیجان‌انگیز بخشی از سرگرمی‌های این فستیوال است که به‌راحتی امکان حضور در آنها وجود دارد. جشنواره مراکز خرید در دبی بسیار محبوب است و سالانه میلیون‌ها نفر در آن شرکت می‌کنند.

تومارولند دبی

یکی از طولانی‌ترین فستیوال دبی جشنواره‌ی تومارولند دبی یا همان جشنواره موسیقی است که از ماه ژوئن آغاز می‌شود و تا ۱۰ روز ادامه دارد. در این ماه آب‌وهوای دبی بسیار گرم بوده به همین دلیل می‌توانید به راحتی با هزینه کم به این شهر سفر کرده و در فستیوال تومارولند دبی شرکت کنید. نکته قابل‌توجه این است که در این جشنواره هنرمندان معروف نیز شرکت می‌کنند و همه‌جا از شادی و لبخند پر می‌شود.

تومارولند دبی

منبع: Instagram

جشنواره سنسیشن دبی

سنسیشن دبی Festival Sensation Dubai جشنواره‌ای مهیج و در واقع فستیوال موزیک دبی است که در یک مکان وسیع برگزار می‌شود. استادیوم از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری این جشنواره هستند. شرکت‌کنندگان در این جشنواره معمولاً لباس‌های سفید می‌پوشند و از موزیک‌های جذاب لذت می‌برند. در این فستیوال دبی دی جی‌ها و هنرمندان مشهوری مانند هارد راک، روگر سنچز، مارتین گاریکس، ساندر ون دورن، مارتین سولویگ، سوفا و مستر وایت شرکت می‌کنند. اگر علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره‌ی پر شور هستید، می‌توانید بلیت آن را از وب‌سایت‌های مخصوص تهیه کنید و از هنرنمایی دی جی‌های معروف و نورپردازی‌های بسیار جالب و خیره‌کننده نهایت لذت را ببرید.

جشنواره سنسیشن دبی

منبع: festivalsherpa

جشن روز ملی امارات در دبی

یکی از مهم‌ترین فستیوال دبی جشن روز ملی امارات National Day است که هر سال در تاریخ ۲ دسامبر برگزار می‌شود. این ماه به دلیل آب‌وهوای بسیار مطلوب، جزو بهترین ماه‌های دبی است که گردشگران زیادی را پذیرا است. در کنار آب‌وهوای مطلوب این شهر حال و هوای سال نوی میلادی و کریسمس نیز به مشام می‌رسد. در این روز مردم امارات به دلیل استقلال کشورشان از زیر استعمار انگلستان جشن گرفته و به پایکوبی می‌پردازند. در این روز حراج‌های بسیار خوبی در مراکز خرید دبی برگزار می‌شود و می‌توان با قیمت‌های ارزان خرید کرده و از اجرای موسیقی یا مسابقات خیابانی لذت ببرید.

جشن روز ملی امارات در دبی

منبع: Instagram

جام جهانی اسبدوانی دبی

فستیوال اسب‌دوانی Dubai meydan racecourse یک مسابقه هیجان‌انگیز در دبی است که در بین گردشگران نیز کم‌کم در حال محبوب شدن است. این فستیوال هرساله در ماه مارس برگزار می‌شود و برنده‌ی این مسابقه ۶ میلیون دلار جایزه خواهد گرفت. این فستیوال که از نظر فرهنگی برای امارات ارزش بالایی دارد در مکانی وسیع برگزار شده که گنجایش پذیرش ۶۰۰۰۰ نفر را دارد و امکانات متنوعی نظیر هتل و رستوران‌های متنوع در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. تماشاگران می‌توانند با خیالی آسوده از تماشای مسابقات اسب‌دوانی لذت ببرند.

جام جهانی اسبدوانی دبی

منبع: Instagram

جشنواره قایق دبی

نمایشگاه بین‌المللی قایق دبی SourceDubai International Boat Show یکی از هیجان‌انگیزترین جشنواره‌های دبی است که نظیر آن در خاورمیانه برگزار نمی‌شود. این فستیوال هر سال در اوایل ماه مارس در قسمت جنوبی بندر پالم جمیرا برگزار می‌شود و از سراسر دنیا قایق‌های تفریحی مجللی حضور خواهند داشت. این قایق‌ها از نظر امکانات همانند یک خانه هستند و از آخرین فناوری‌های جهان برخوردارند. برای بازدید از فستیوال قایق دبی حدود یک ساعت زمان‌بر خواهد بود. هر قایق دارای کارشناسانی است که شما را در جریان خدمات و امکانات ریزبه‌ریز قایق‌ها می‌گذارند. در فستیوال بین‌المللی قایق فضای بازی کودکان هم دارند پس نگران سر رفتن حوصله کودکان خود نباشید.

جشنواره قایق دبی

منبع: Instagram

جشنواره شنا در دبی 

یکی از فستیوال‌های جذاب و مطرح دبی، شنا در کنار برج العرب است. این برج نماد دبی شناخته می‌شود. این جشنواره یک مسابقه شنا برای افراد برای ۱۶ سال است که می‌بایست طول مسیر ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ متر را شنا کنند. تمام درآمدی که از این فستیوال حاصل می‌شود، به خیریه‌های عمومی می‌سپارند. زمان برگزاری این فستیوال در ماه مارس برگزار می‌شود. جشنواره شنا در دبی Swim the Burj به‌قدری جذاب است که بسیاری از افراد برای حضور در آن از تور استفاده می‌کنند تا خود را به این شهر برسانند.

جشنواره شنا در دبی 

منبع: Instagram

فستیوال طعم دبی

فستیوال طعم در دبی SourceDubai جشنواره غذا است که در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد، این فستیوال موفق شد مهمانانی را از سرتاسر جهان جذب کند تا طعم غذاهای سرآشپزهای باسابقه را تجربه کنند. هر سال، سرآشپزهای مشهوری از تمام دنیا در آن شرکت می‌کنند. در این فستیوال یک منطقه اختصاصی برای کودکان و همچنین مناطق خرید وجود دارد. برخی از بهترین رستوران‌های دبی غذاهای خاص خود را با کمتر از کسری از قیمت اصلی سرو می‌کنند. این فستیوال معمولاً در اوایل ماه فوریه برگزار می‌شود.

فستیوال موسیقی جاز دبی

هدف از برگزاری فستیوال موسیقی جاز دبی، گرامیداشت هنرمندانی است که در زمینه جاز در دبی فعالیت می‌کنند و این فستیوال هر سال برگزار می‌شود. در این فستیوال موسیقی افراد بسیاری شرکت می‌کنند و هنرمندان نیز این سبک جاز را در این فستیوال اجرا می‌کنند. البته باید بدانید که در این فستیوال به هنرهای دیگر مثل نقاشی و... نیز پرداخته می‌شود و فقط ویژه موسیقی جاز نیست. محل برگزاری این فستیوال در یکی از هتل‌های بین‌المللی این شهر است و فضای برای مهمانان این فستیوال به بهترین شکل آماده می‌شود. این فستیوال ۹ شب طول می‌کشد و در طول این شب‌ها گروه‌های مختلف موسیقی برای مردم اجرا می‌کنند. اگر علاقه به این سبک از موسیقی دارید، پیشنهاد می‌کنم حتماً بلیت‌های حضور در این فستیوال را تهیه کنید و حضور در این فستیوال را از دست ندهید.

زمان برگزاری فستیوال جاز در دبی: در ماه فوریه

مکان برگزاری فستیوال جاز در دبی: بخش‌های مختلف دبی

فستیوال موسیقی جاز دبی

منبع: Instagram

جشنواره طلای دبی

جشنواره طلای دبی از بهترین جشنواره‌ها و فستیوال‌های جهان است که برای طلا در دبی برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این جشنواره این است که هنرمندانی که در زمینه طراحی و ساخت طلا و جواهر فعالیت می‌کنند در این جشنواره شرکت کنند و هنر خود را به اجرا و نمایش عموم بگذارند. لازم به ذکر است که همه افرادی که در زمینه طراحی طلا و جواهر فعالیت می‌کنند می‌توانند در این فستیوال حضور پیدا کنند. یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره این است که افرادی که در این فستیوال حضور پیدا می‌کنند با هنر دست طراحان طلا و جواهر در دبی و همه نقاط دنیا آشنا شوند. اگر به طلاهای سنگین و محلی سبک امارات علاقه دارید، شرکت در این فستیوال می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

مردمی که در این جشنواره شرکت می‌کنند شاهد هنر دست ۴۰۰ جواهرساز برند در سطح دنیا و طراحان طلا محلی امارات هستند و می‌توانند در طی چند روزی که این جشنواره برگزار می‌شوند از آن‌ها دیدن کنند و هر طلایی را که دوست داشتند خریداری کنند. نکته مهمی که باید بدانید این است که برای حضور در جشنواره طلای دبی، احتیاجی به خرید بلیت ندارید.

زمان برگزاری جشنواره طلای دبی: از ۲۳ تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

مکان برگزاری جشنواره طلای دبی: در نمایشگاه بین‌المللی دبی

جشنواره طلای دبی

منبع: gulfnews

جشنواره غذای دبی

امارات متحده عربی یک از کشورهایی است که تنوع غذاهای محلی آن زبانزد همه مردم جهان است و کمتر کسی را پیدا می‌کنید که دوست نداشته باشد غذاهای محلی امارات و دبی را امتحان کند. این جشنواره در دبی برگزار می‌شود و از سال ۲۰۱۴ فعالیتش را آغاز کرده است و نه تنها هنوز از محبوبیت آن کم نشده، بلکه هر ساله تعداد افرادی که در این فستیوال شرکت می‌کنند بیشتر نیز می‌شود. هدف از برگزاری این جشنواره این است که توریست‌ها و مردمی که با غذاهای خاورمیانه آشنایی ندارند در این جشنواره شرکت کنند و با غذاهای محلی این منطقه آشنا شوند.

جشنواره غذای دبی بسیار سرگرم کننده است و از مرحله‌های مختلفی تشکیل شده است که شما را با انواع غذاهای محلی و سنتی خاورمیانه خصوصاً غذاهای عربی آشنا می‌کند. از محبوب‌ترین برنامه‌های این جشنواره می‌توان به تخفیف خوردن منو رستوران‌ها اشاره کرد. برخی از رستوران‌های پرطرفدار در دبی در این فستیوال حضور پیدا می‌کنند و تخفیفاتی را روی منو غذاهای خود اعمال می‌کنند تا همه افراد بتوانند غذاهای آن رستوران را امتحان کنند. از ویژگی‌های جالبی که این جشنواره دارد این است که برای کودکان نیز مناسب است و برنامه‌هایی مخصوص این دسته سنی اجرا می‌شود. از دیگر برنامه‌های پرطرفدار در این جشنواره، برگزاری کلاس‌های آشپزی توسط سرآشپزهای سرشناس دنیاست که بزرگسالان می‌توانند در این کلاس‌های حضور پیدا کنند.

فستیوال هنر دبی

یک از قدیمی‌ترین فستیوال‌هایی که از سال ۲۰۰۶ در دبی برگزار می‌شود، فستیوال هنر دبی است. این فستیوال توسط حمایت حاکم دبی برگزار می‌شود و از همان سال ۲۰۰۶ نیز با استقبال بسیار خوب و زیادی مواجه شد. آثار هنری مدرن بیش از موارد دیگر در این فستیوال دیده می‌شود و افراد زیادی هر ساله برای بازدید از آثار مدرن و هنری این جشنواره در آن شرکت می‌کنند. از بهترین بخش‌های این جشنواره که هنرمندان بسیار مشهور دنیا نیز در آن حضور دارند، برگزار شدن همایشی به نام انجمن جهانی هنر یا همان Global Art Forum است.

زمان برگزاری فستیوال هنر دبی: شروع از اوایل ماه مارس

محل برگزاری فستیوال هنر دبی: جمیرا

فستیوال هنر دبی

منبع: Instagram

جشنواره بین‌المللی فیلم دبی

جشنواره بین‌المللی فیلم دبی بزرگ‌ترین جشنواره‌ای است که برای فیلم در دبی و خاورمیانه برگزار می‌شود. اما در این جشنواره چه اتفاقی می‌افتد؟ در این فستیوال فیلم‌های متنوعی که برای کشورهای عربی و بقیه کشورهای دنیا هستند به نمایش در می‌آیند و افرادی که در این فستیوال حضور دارند (که شامل منتقدها و دوست داران صنعت فیلم هستند)، کنار یکدیگر جمع می‌شوند و این آثار از هنرمندان تمام جهان را بررسی می‌کنند. همچنین اگر دوست دارید افراد مشهور و محبوب در حوزه صنعت سینما را ملاقات کنید، می‌توانید در این جشنواره شرکت کنید و اگر شانس با شما یار باشد، آن‌ها را ببینید.

مقاله پیشنهادی: بهترین فیلم ماشینی از دید منتقدان سینما | معرفی ۲۵ فیلم برتر سایت IMDb

زمان برگزاری فستیوال بین‌المللی فیلم دبی: ماه دسامبر یا نوامبر (چند وقت زودتر اعلام می‌شود)

مکان برگزاری فستیوال بین‌المللی فیلم دبی: سالن‌های سینمای دبی (چند وقت زودتر اعلام می‌شود)

مقاله پيشنهادی: معرفی کامل تئاتر لاپرل دبی | قیمت بلیط و آدرس laperle Dubai

فستیوال عید دبی

همان‌گونه که عید نوروز یکی از مهم‌ترین اعیاد در کشور ماست و هرساله مراسم‌های خاصی بابت این عید برگزار می‌شود و از چند هفته قبل مردم ما برای عید نوروز آماده می‌شوند، عید فطر نیز یکی از اعیاد مهم در دبی و کشورهای عربی است. در نزدیکی‌های عید فطر، کشور امارات و شهر دبی حال و هوای بسیار خاصی دارد و همه مردم ساکن دبی برای جشن عید فطر که در پایان ماه رمضان است آماده می‌شوند. البته به‌جز ساکنین دبی، توریست‌هایی که از کشورهای دیگر می‌آیند نیز به این جشن علاقه زیادی دارند؛ زیرا این جشن‌ها به آن‌ها کمک می‌کنند تا با فرهنگ و آداب رسوم کشورهای عربی و مردم مسلمان آشنا شوند. چون ایرانیان مسلمان هستند و با عید فطر و مراسم‌های آن آشنا هستند، می‌توانند در این فستیوال عید فطر دبی شرکت کنند و از تفریحات دبی لذت ببرند و همچنین غذاها سنتی این کشور را تجربه کنند. زمان برگزاری جشنواره عید فطر هر ساله تغییر می‌کند و ماه و فصل ثابتی ندارد.

زمان برگزاری فستیوال عید دبی: به زمان ماه رمضان بستگی دارد

محل برگزاری فستیوال عید دبی: سر تا سر دبی

مقاله پيشنهادی: فرهنگ مردم دبی، آداب و رسوم ساکنان امارات

فستیوال دهکده جهانی

دهکده جهانی دبی یکی از جاذبه‌های دیدنی و معروف دبی است که امکان ندارد توریستی به دبی سفر کند و بازدید از آن را از دست بدهد. دلیل محبوبیت زیاد این دهکده جهانی این است که شما می‌توانید با صرف چند ساعت در این مکان با فرهنگ و رسوم بسیاری از کشورهای جهان آشنا شوید. جالب است که بدانید یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های ایرانی دبی نیز در این دهکده قرار دارد. اما چه فستیوالی در این دهکده برگزار می‌شود؟ به دلیل آن که این دهکده فرهنگ ۹۰ کشور دنیا را به نمایش می‌گذارد، فستیوال‌های زیادی در آن برگزار می‌شود که هرکدام متعلق به یکی از این کشورهاست.

زمان برگزاری فستیوال دهکده جهانی دبی: زمان فستیوال‌ها به روزهای خاص کشورها بستگی دارد

محل برگزاری فستیوال دهکده جهانی دبی: دهکده جهانی دبی

فستیوال تابستانی دبی

تعداد توریست‌های دبی در فصل تابستان به دلیل گرمای زیاد هوا به‌شدت کم می‌شود و برای جذب گردشگر و توریست در فصل تابستان در این شهر فستیوال تابستانی برگزار می‌شود تا به جذب گردشگر کمک کند. فستیوال تابستانی دبی مربوط به حوزه‌های مختلف و متنوعی است که شامل هنر، طبیعت، غذا و... می‌شود. تعداد غرفه‌ها در این فستیوال بسیار زاید است و به ۶.۰۰۰ غرفه می‌رسد. این فستیوال در خردادماه برگزار می‌شود و حدود ۱۰ ماه نیز به طول می‌انجامد.

زمان برگزاری فستیوال تابستانی دبی: شروع از ماه ژوئن تا ماه سپتامبر

محل برگزاری فستیوال تابستانی دبی: سر تا سر دبی

فستیوال عروس دبی

یکی دیگر از فستیوال‌های دبی که مربوط به مد و لباس است، فستیوال عروس دبی است. در این فستیوال برندها معروف و جهانی که در زمینه لباس عروس فعالیت می‌کنند و همچنین طراحان لباس عروس شرکت می‌کنند. این فستیوال مناسب همه افراد نیست و به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند بهترین و به‌روزترین مدل‌ها لباس عروس را بشناسند و خریداری کنند.

محل برگزاری فستیوال عروس دبی: مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی دبی

فستیوال عروس دبی

منبع: arabiaweddings

در نهایت

در این مقاله به بررسی بهترین و معروف‌ترین فستیوال‌های و جشنواره‌های دبی پرداختیم. هدف کلی از برگزاری این جشنواره‌ها در دبی جذب توریست است و دبی هرساله فستیوال‌های سرگرم کننده و جذاب را در نقاط مختلف شهر برگزار می‌کند تا نظر تمام مردم جهان را به سمت خود جلب کند. همچنین این فستیوال‌های بسیار مشابه یکدیگر هستند. اگر دوست دارید به دبی سفر کنید و حضور در یکی از این جشنواره‌ها را تجربه کنید، باید حتماً چندین هفته پیش قبل از جشنواره و فستیوال، بلیت آن را خریداری کنید؛ زیرا طرفیت بیشتر این جشنواره‌ها و فستیوال‌ها خیلی زود و سریع پر می‌شود. همچنین اگر تابه‌حال در یکی از این فستیوال‌ها شرکت کرده‌اید و تجربه حضور در آن‌ها را داشته‌اید، حتماً نظراتتان را برای ما بنویسید.

سؤالات متداول

در ادامه به سؤالات احتمالی شما درباره فستیوال‌های دبی پاسخ می‌دهیم.

زمان برگزاری فستیوال‌های دبی چیست؟

زمان برگزاری هر کدام از فستیوال‌های دبی متفاوت است و بستگی به نوع آن دارد. برخی از آن‌ها مانند فستیوال عید فطر در یک زمان خاص و در آخر ماه رمضان برگزار می‌شوند.

چه جشنواره‌ها و فستیوال‌هایی در شهر دبی برگزار می‌شوند؟

جشنواره‌ها و فستیوال‌ها در زمینه‌های مختلف مثل موسیقی، رنگ، هنر، غذا و... برگزار می‌شوند.

چگونه باید در جشنواره‌ها و فستیوال‌های دبی حضور پیدا کنیم؟

 برای حضور در فستیوال‌های این شهر باید اطلاعاتی کاملی در مورد محل و زمان برگزاری آن داشته باشید و سپس چند هفته زودتر نسبت به خرید بلیت اقدام کنید.

کدام یک از فستیوال‌های دبی شبیه یکدیگر هستند؟

بیشتر این فستیوال‌ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند. به‌عنوان‌مثال فستیوال جاز و رنگ و همچنین فستیوال غذا و طعم دبی بسیار شبیه یکدیگر هستند.

(5.00)
:
نظر خود را بنویسید
نظرات