معرفی تور کشتی تفریحی دبی با قیمت 2024

کشتی تفریحی دبی

آیا شما هم به دنبال تجربه هیجان در گشت دریایی روی آب‌های خلیج‌فارس هستید؟ آیا دوست دارید به یک تور لاکچری کشتی تفریحی دبی بروید و از غذاها و نوشیدنی‌ها، پارتی، استخر و برنامه‌های جذاب تور نهایت لذت را ببرید؟ من اینجا هستم تا تجربه شخصی اجاره یات و بهترین کشتی تفریحی دبی را با شما در میان بگذارم که کمتر کسی از آن باخبر است. دبی کشتی‌ها و یات‌های تفریحی زیادی دارد که هر کدام به نوبه خود می‌تواند لوکس و لاکچری باشد. هرکدام از این کشتی‌ها دارای امکاناتی مانند استخرهای شناور، رستوران‌های فوق‌العاده، فضاهای پویا، تجهیزات پارتی و امکاناتی که حتی فکرش راهم نمی‌کنید که در یک کشتی وجود داشته باشد. شاید مواجه‌شدن با این تنوع، کمی گیج‌کننده باشد. با اجاره کشتی در دبی، هیجان و خوش‌گذرانی سفر خود را تکمیل کنید! در  تور کشتی تفریحی دبی فرصتی پیدا خواهید کرد تا این شهر مدرن را از نگاهی متفاوت کشف کنید. با من در این تور کشتی دبی همراه باشید.

بهترین کشتی تفریحی دبی

  • کشتی کروز لوتوس Lotus
  • کشتی کروز رز صحرا Desert Rose
  • کشتی اوشن امپرس Ocean Empress
  • یات‌ها و کشتی‌های برند Benetti
  • یات‌های لوکس Xclusive
  • کشتی یونیک کاتاماران UNIQUE catamaran
  • کشتی المنصور دبی

کشتی تفریحی لوتوس دبی

تصور کنید تماشای چشم انداز منطقه لوکس مارینا روی سطح آرام خلیج فارس هنگام غروب آفتاب یا در شب‌های دبی چقدر می‌تواند چشم‌نواز باشد. کشتی لوتوس دبی، لوکس‌ترین کشتی تفریحی دبی است که روی آب‌های خلیج فارس خودنمایی می‌کند.  از جذابیت‌های دیگر مگایات لوتوس این است که بر خلاف دیگر کشتی‌ها که مبدا و مقصد مشخصی دارند؛ مسیر لوتوس به دلخواه مسافران می‌تواند متغیر باشد.

کشتی کروز دبی

منبع: Instagram

قیمت بلیط کشتی لوتوس دبی

قیمت بلیت کشتی لوتوس دبی از ۱۹۹ تا ۴۹۹ درهم است.

کشتی کروز رز صحرا Desert Rose

Desert Rose یک قایق تفریحی لوکس با ۱۵۵ فوت طول و ۳۰ فوت عرض است. این کشتی تفریحی دبی با ظرفیت ۲۰۰ مهمان به ۱۴ اتاق‌خواب (از جمله ۶ اتاق‌خواب VIP در عرشه اصلی و ۸ اتاق‌خواب کارکنان در عرشه پایین) مجهز شده است. این کشتی با طراحی مجلل دارای ۱۸ حمام، سالن و فضای ناهارخوری بزرگ، آشپزخانه کاملاً مجهز و امکانات خشک‌شویی است. این قایق تفریحی مجهز به سیستم صوتی حرفه‌ای، صفحه‌نمایش تئاتر ۱۵۰ اینچی و بیش از ۲۰ تلویزیون است.

کشتی کروز رز صحرا

منبع: Instagram

قیمت بلیط کشتی Desert Rose دبی

قیمت بلیت کشتی Desert Rose دبی از ۲۴۹ تا ۲۹۹ درهم است.

مقاله پيشنهادی: هزینه تفریحات دبی + قیمت و بلیط تفریحات دبی

کشتی اوشن امپرس Ocean Empress

اگر دلتان می‌خواهد یک شب رویایی و خاص را در دبی بگذرانید، بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین تور کشتی تفریحی دبی گزینه بسیار مناسبی است. کشتی تفریحی دبی به نام Ocean Empress، به‌اندازه ۵۰۰ مهمان ظرفیت و ۱۶ هزار فوت مربع فضا دارد. زمان سوار شدن به کروز ساعت ۸ بعدازظهر است و همچنین سرگرمی‌های زیادی در کشتی وجود دارد. این تور کشتی تفریحی دبی یک سفر دریایی دوساعته برای شام و گشت‌وگذار در عصر است که شامل غذاهای بین‌المللی و آسیایی می‌شود.

کشتی اوشن امپرس

منبع: Instagram

قیمت بلیط کشتی Ocean Empressدبی

قیمت بلیت کشتی Ocean Empress دبی از ۱۵۹ درهم است.

مقاله پيشنهادی: 10تفریح رایگان در دبی - بدون پول در دبی لذت ببرید!

یات‌ها و کشتی‌های برند Benetti

یات‌ها و کشتی‌های برند Benetti دارای مجموعه‌ای فوق‌العاده از امکانات رفاهی و تفریحی است که آن را به قایق تفریحی ایده‌آل برای استراحت و سرگرمی در زمان اجاره تبدیل می‌کند. از ویژگی‌های این کشتی تفریحی دبی می‌توان به دسترسی به صندلی چرخ‌دار، سینما، آسانسور و سالن بدنسازی اشاره کرد.

کشتی بنتی

منبع: Instagram

قیمت بلیط کشتی Benetti دبی

قیمت بلیت کشتی Benetti دبی از ۴۵ تا ۵۵ دلار است.

مقاله پيشنهادی: بهترین کلاب‌های پرطرفدار دبی | به همراه قیمت و راهنمای ورودی

یات‌های لوکس Xclusive

یات‌های لوکس Xclusive در لیست بهترین کشتی تفریحی دبی قرار دارند و یک گزینه بسیار عالی برای گشت‌وگذار در دریا به همراه خانواده و دوستانتان محسوب می‌شوند. شما می‌توانید با خانواده، دوستان یا عزیزانتان از سفر دریایی اختصاصی با قایق تفریحی ۱۲۵ فوتی Xclusive لذت ببرید. این کشتی تفریحی دبی قسمت‌های مختلف دبی را از درون دریا به شما نشان می‌دهد.

تور کشتی کروز اکسکلوسیو دبی

منبع: Instagram

قیمت بلیط کشتی Xclusive دبی

قیمت بلیت کشتی Xclusive دبی ۴۰۰ درهم است.

مقاله پيشنهادی: دبی کجا بریم؟

کشتی یونیک کاتاماران UNIQUE catamaran

کشتی یونیک کاتاماران از یک مسیر خوش‌منظره ۲ ساعته که جاذبه‌های اصلی مارینا دبی در آن قرار دارد می‌گذرد. در این تور کشتی تفریحی دبی که ۲ ساعته است، می‌توانید شام خود را میل کنید و لذت ببرید. این کشتی تفریحی دبی هر روز فعال است و ساعت ۱۹:۴۵ مسافران را سوار می‌کند و تا ساعت ۲۰:۳۰ حرکت می‌کند.

یونیک کاتاماران دبی

منبع: Instagram

قیمت بلیط کشتی یونیک کاتاماران دبی

قیمت بلیت کشتی یونیک کاتاماران دبی از ۹۹ درهم است.

کشتی المنصور دبی

کشتی تفریحی المنصور یک قایق چوبی سنتی با 3 عرشه و به ارتفاع 40 متر و ظرفیت 240 نفر است. اگر دنبال بهترین راه برای استراحت در دبی پس از یک روز گرم هستید، سفر با این کشتی گزینه بسیار مناسبی است. دبی دارای کانال‌های مصنوعی و طبیعی زیادی است که مملو از کلوپ‌های قایق‌رانی و آب‌نماهای زیبا است. کشتی کروز تفریحی المنصور برای یک قرار عاشقانه یا تعطیلات خانوادگی بسیار مناسب است. قیمت این تور کشتی تفریحی دبی نیز بسیار مناسب است.

کشتی المنصور دبی

منبع: Instagram

قیمت بلیط کشتی المنصور دبی

 قیمت بلیت کشتی المنصور دبی از ۹۹ درهم است.

قیمت بلیت کشتی Ocean Empress دبی از ۱۵۹ درهم است.

سخن پایانی

در سفر به دبی اجاره کشتی تفریحی دبی را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید؛ زیرا بهترین کشتی تفریحی دبی دارای امکانات تفریحی فوق‌العاده جذاب و مهیج است که می‌تواند شما را ساعت‌ها و روزها سرگرم کند. همچنین شما از روی عرشه کشتی دنیای جدیدی را می‌بینید و تجربه استفاده از خدماتی چون استخر، جکوزی و... روی آب قطعاً در هر شرایط و موقعیتی امکان‌پذیر نیست؛ در نتیجه حتماً از این تفریح استفاده کنید. اگر هم تجربه‌ای در زمینه تور کشتی تفریحی دبی دارید حتماً با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

در ادامه به پرسش‌های شما درباره تور کشتی تفریحی دبی پاسخ می‌دهیم.

آیا کشتی کروز در دبی ارزش خرید بلیط دارد؟

بله، شما با پرداخت مبلغی ناچیز می‌توانید روی دریای خلیج فارس با کشتی حرکت کنید و از دریا و محیط اطرافتان لذت ببرید و تجربه‌ی جدیدی کسب کنید.

مدت زمان استفاده از کشتی‌های کروز دبی چقدر است؟

زمان استفاده از کشتی کروز با توجه به نوع کشتی متفاوت است.

 ارزان‌ترین کشتی تفریحی دبی کدام است؟

 ارزان‌ترین کشتی تفریحی دبی که می‌توانید تجربه کنید کشتی تفریحی المنصور است که قیمت تور آن حدود ۹۹ درهم است.

 لوکس‌ترین و بهترین کشتی تفریحی دبی کدام‌اند؟

 لوکس‌ترین کشتی تفریحی دبی عبارت‌اند از کشتی کروز لوتوس Lotus، کشتی کروز رز صحرا Desert Rose و کشتی اوشن امپرس Ocean Empress.

(4.95)
:
نظر خود را بنویسید
نظرات
نام کامل : صبا راد | تاریخ : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۴۵

ما بلیط کشتی لوتوسو گرفته بودیم ولی روزی که خواستیم بریم گفتن که رزصحرا اوکی شده برامون. در کل خیلی خوب بود ولی اولش شوک شدیم.

نام کامل : پشتیبانی سعادت رنت | تاریخ : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۱۷

بله. در موارد نادری که کشتی لوتوس در دسترس نباشد، کشتی کروز رزصحرا جایگزین آن می‌شود که از نظر کلاس و خدمات با لوتوس برابری می‌کند.

نام کامل : هادی سجادی فر | تاریخ : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۸:۳۵

برای استفاده از هرکدوم از امکانات کشتی ها هزینه جدا باید بدیم؟

نام کامل : پشتیبانی سعادت رنت | تاریخ : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۲۴

بله. بسته به تفریحات و غذاهایی که انتخاب می‌کنید؛ هزینه‌ها متغیر است.

نام کامل : سارا امیری | تاریخ : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۱۳

تخفیفات بلیط کشتی همیشگیه یا تاریخ داره؟؟

نام کامل : پشتیبانی سعادت رنت | تاریخ : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ۰۸:۲۹

ما همیشه تخفیفاتی برای خرید بلیط و اجاره کشتی تفریحی دبی در نظر می‌گیریم. شما در هر زمانی که بخواهید برای اطلاع از تخفیفات دبی می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.