هزینه‌ سفر به جزیره کیش

پیج هزینه‌ سفر به کیش

 برای دانستن هزینه سفر به کیش قبل از هر گونه برنامه‌ریزی با من همراه شوید، تا در این مقاله‌ام به شما بگویم که چقدر پول برای سفر به این جزیره زیبا نیاز دارید. من شما را به سراسر جزیره کیش خواهم برد، اهمیتی ندارد کجای ایران باشید؛ تهران، مشهد یا هر شهر دیگری که هستید. در سال‌های اخیر، جزیره کیش میزبان ۲ میلیون بازدیدکننده بوده و این مهمانان آمار خوبی برای مطالعه ما هستند. آنچه که معمولاً در هزینه‌های سفر جزیره کیش برآورد می‌شود؛ هزینه خرید بلیط، هزینه اقامت، قیمت غذا کیش، هزینه‌های حمل‌ونقل و تاکسی تا هزینه کرایه ماشین و تفریحات مختلف در کیش است. بااین‌حال من این سفر را در دو سطح هزینه سفر اقتصادی و هزینه سفر لوکس به کیش برای شما بررسی کرده‌ام، بنابراین شما می‌توانید با مطالعه کامل این مقاله از زوایای مختلفی سفر به جزیره کیش را بررسی کنید.

هزینه سفر به کیش چقدر است؟

به طور میانگین هزینه سفر به کیش در زمستان ۱۴۰۲ حداقل ۱۵ میلیون تومان برای هر نفر و حداکثر ۸۰ میلیون تومان برای یک سفر لوکس به کیش برای اقامت یک‌هفته‌ای است. در واقع هزینه سفر تفریحی در کیش میانگین روزانه ۲ میلیون تومان برای شما خواهدبود.

در این مقاله می‌خوانید:

  • هزینه سفر به کیش با هواپیما، قطار، اتوبوس
  •  هزینه سفر دریای به جزیره کیش با کشتی یا خودرو شخصی با لنج
  •  هزینه هتل و سوئیت یا هزینه اجاره ویلا در جزیره کیش
  •  هزینه حمل‌ونقل در کیش از تاکسی تا اجاره خودروهای ارزان و لوکس
  •  هزینه غذا، رستوران و کافه‌های کیش همراه منو
  •  هزینه تفریحات آبی و ساحلی در کیش
  •  هزینه خرید در کیش و معرفی بهترین پاساژ و بازارچه‌های سنتی کیش
  •  هزینه تفریحات غیرآبی که نباید از دستشان بدهید!

مقاله پیشنهادی: راهنمای جامع سفر به کیش

هزینه سفر به کیش

هزینه سفر به کیش با هواپیما، قطار، اتوبوس

در لیست زیر به تفکیک تمام قیمت و هزینه‌های بلیط حمل و نقل را که در زمستان ۱۴۰۲ به‌روزرسانی شده برای شما می‌نویسم:

هزینه بلیط هواپیما ارزان، چارتری و بیزینس کلاس به کیش

 قیمت بلیط هواپیما تهران به کیش اکونومی ۱,۸۰۰,۰۰۰ تا ۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان و بیزینس کلاس ۳,۴۵۰,۰۰۰ تا ۴,۷۵۰,۰۰۰ تومان. مسافت تهران تا کیش ۱۰۴۳ کیلومتر و حدود ۱ ساعت ۴۵ دقیقه مدت‌زمان پرواز است.

  •  شیراز به کیش؛ حدود قیمت ۱,۰۲۵,۰۰۰ تومان. با مسافت ۳۶۹ کیلومتر و ۵۰ دقیقه زمان سفر.
  •  مشهد به کیش؛ حدود قیمت ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان. مسافت ۱۲۰۰ کیلومتر و ۲ ساعت مدت‌زمان سفر.
  •  تبریز به کیش؛ محدوده قیمت ۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان. مسافت ۱۴۶۹ کیلومتر و ۱ ساعت ۱۵ دقیقه زمان سفر.
  •  بندرعباس به کیش؛ حدود قیمت ۸۰۰,۰۰۰ تومان. با مسافت ۲۳۴ کیلومتر و ۴۵ دقیقه مدت سفر.
  •  اصفهان به کیش؛ محدوده قیمت ۲,۰۲۳,۰۰۰ تومان. با مسافت ۷۴۱ کیلومتر و ۱ ساعت ۲۵ دقیقه مدت‌زمان سفر.

هزینه بلیط قطار تا کیش برای سفر به کیش

  • تهران به بندرعباس؛ ارزان‌ترین ۳۰۰,۰۰۰ تومان و گران‌ترین ۷۰۰,۰۰۰ تومان است. این سفر حدود 17 ساعت زمان می‌برد.
  • مشهد به بندرعباس؛ ۵۵۰,۰۰۰ تومان تا ۶۵۰,۰۰۰ تومان است. این سفر 15 ساعت است.
  • اصفهان به بندرعباس از ۳۵۰,۰۰۰ تا ۴۵۰,۰۰۰ تومان است و 11 ساعت مدت زمان سفر است.
  • کرمان به بندرعباس از ۲۰۰,۰۰۰ تومان تا ۳۰۰,۰۰۰ تومان است و طول سفر حدود ۵ ساعت است.

هزینه سفر با اتوبوس به کیش 

قیمت بلیط اتوبوس به بندرعباس از شهر تهران، تبریز یا مشهد و... تا ۷۰۰,۰۰۰ تومان است. برای شهرهایی مانند کرمان، همدان، اصفهان و... قیمت از ۲۰۰,۰۰۰ تومان شروع خواهد شد. مدت‌زمان سفر با اتوبوس به بندرعباس به طور تقریبی از شهرهای مختلف ایران، ۵ الی ۱۸ ساعت است.

هزینه سفر به کیش با کشتی

برای دانستن هزینه سفر به کیش با کشتی و شناور‌های دیگر بهتر است ابتدا بدانید که به سه مسیر روبرو هستید؛ 3 بندر که مهمترین مسیرها برای رفت و آمد به جزیره کیش هستند.

    هزینه سفر به کیش از بندر آفتاب

    سفر از بندر آفتاب به کیش حدود ۹۰ دقیقه است و از بندرعباس حدود  ۳۰۰ تا ۲۵۰ کیلومتر است و تنها ۲۰ کیلومتر از کیش فاصله دارد. هزینه بلیط مسافر‌بری برای هر شخص حدود ۲۰۰,۰۰۰ تومان است. در صورتی که نیاز به حمل خودرو داشته باشید، لازم است از لندیگراف استفاده کنید؛ هزینه آن  ۲,۲۰۰,۰۰۰ تا ۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان است.

    هزینه سفر به کیش از بندر چارک

    سفر از بندر چارک یکی از محبوب‌ترین مسیرها برای رفتن به جزیره کیش است. این بندر ۲۹۰ کیلومتر از بندرعباس فاصله دارد و با زمان ۲.۵ ساعت و حدود ۲۲ کیلومتر با کیش فاصله دارد. در بندر چارک لنج و قایق‌های تندرو زیادی وجود دارد که مناسب سفر سریع‌تر برای مسافرین است. هزینه برای این سفرها بین ۲۵۰,۰۰۰ تا ۳۵۰,۰۰۰ تومان است. 

    بندر چارک یکی از مناسبترین شرایط را برای کاپوتاژ خودرو به کیش دارد. سرعت بارگیری در این بندر بیشتر است و  حدود هزینه برای خودروهای سواری ۲,۵۰۰,۰۰۰ تا ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان است. زمان حمل خودرو با شناورهای مخصوص حمل خودرو نهایت تا 4 ساعت است. 

    هزینه بلیط کشتی بندر لنگه به کیش

    سفر از بندرلنگه به کیش یکی دیگر مسیرها برای حمل خودرو است. البته طبق گفته مسافرین از این بندر، هزینه بسیار پایین اما سرعت بارگیری ماشین‌ها بسیار پایین بوده، به همین علت اخیرا این بندر اعلام کرده است که برای سال جدید شرایط خدمت رسانی را ندارد. با این حال در سال گذشته برای هر شخص ۵۰,۰۰۰ تومان هزینه بلیط مسافری و برای حمل خودرو ۳۵۰,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰ تومان دریافت شده است. بندر لنگه از بندرعباس ۱۹۰ کیلومتر و تا کیش ۹۰ کیلومتر فاصله دارد. در بندرلنگه اغلب شناورها دوکاربره بودند و امکان انتقال مسافر و خودرو را همزمان داشتند. مدت زمان سفر از این بندر به کیش حدود  ۵ ساعت  است.

    شما با سه وسیله حمل و نقل دریایی مختلف می‌توانید خود را به کیش برسانید و از سفر دریایی لذت ببرید؛

    • سفر با لنج یا شناورهای تندرو و مخصوص حمل خودرو
    • سفر با اتوبوس دریایی 

    هزینه سفر به کیش

    هزینه سفر به کیش با لنج مخصوص حمل خودرو

     سفر با لنج به جزیره کیش یکی از معمول‌ترین و راحت‌ترین روش‌ها برای رسیدن به جزیره است. زمان تقریبی برای رسیدن به جزیره؛ حدود ۲ ساعت برای شناورهای تندرو که برای مسافران است و حدود ۴ ساعت برای حمل خودرو است. هزینه آن از ۱۹۰,۰۰۰ تومان تا ۲۵۰,۰۰۰ تومان است. برای سفر با این وسیله نیازی به رزرو ندارید؛ در بندر چارک و آفتاب، لنج‌های بسیار زیادی در انتظار شما است. 

    قیمت بلیط اتوبوس دریایی به کیش

     اتوبوس‌های دریایی یک وسیله تندرو برای حمل مسافران به‌حساب می‌آید؛ حدود ۵۰ مسافر ظرفیت دارد و تفاوت قیمت چندانی با لنج‌ها ندارد.

     سفر به کیش با خودرو شخصی 

    سفر به کیش با خودرو شخصی از شهرهای دورتر از کیش، مانند تهران یا تبریز، در صورتی که یک خانواده یا گروه چهار نفره باشید؛ حدود هزینه سفر شما برای رسیدن به کیش ۲,۷۰۰,۰۰۰ تا ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان هزینه خواهد داشت. این هزینه شامل هزینه سوخت خودرو، عوارض جاده‌ای و هزینه لندیگراف خودرو به کیش است. این رقم برای شهرهای نزدیک‌تر به جزیره کیش، مانند کرمان یا اصفهان، از ۲,۵۶۰,۰۰۰ تومان تا ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان خواهد بود.

    در مقاله‌ای قبلا این جزئیات را بررسی کرده‌ام؛ پیشنهاد می‌کنم برای سفر به کیش با ماشین شخصی این مقاله را مطالعه کنید.

    مقاله پیشنهادی: سفر جاده ای به کیش  با ماشین شخصی

    هزینه سفر به کیش با خودرو اجاره‌ ای 

    • هزینه اجاره خودروهای اقتصادی برای سفر ۶۵۰,۰۰۰ تا ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
    • هزینه اجاره خودروهای متوسط ۱,۷۰۰,۰۰۰ تا ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
    • هزینه اجاره خودروهای شاسی‌بلند ۲,۵۰۰,۰۰۰ تا ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

    در جزیره کیش قانونی وجود دارد که در صورتی که عمر ماشین شما بیش از ۱۰ سال باشد، مانع ورود ماشین شما به جزیره می‌شوند و حتی مجوز ورود برای آن صادر نمی‌کنند. بنابراین اگر خودرو مناسبی برای سفر به کیش ندارید، پیشنهاد می‌کنم شرایط خودروهای اجاره‌ای برای مسافرت را بررسی کنید. 

     هزینه هتل، سوئیت و اجاره ویلا در جزیره کیش

    برای داشتن یک لیست قیمت از هزینه محل اقامت در کیش، لازم است بدانید که به کدام نوع مکان برای اقامت خود نیاز دارید؟ به دنبال یک ویلای ساحلی هستید یا آپارتمانی نزدیک به مراکز خرید کیش؟ اقامت در یک هتل لوکس را می‌پسندید یا اجاره یک سوئیت ارزان قیمت؟ برای انتخاب هرکدام از این پیشنهاد‌ها، بهتر است برویم سراغ هزینه‌های رایج برای اقامت در جزیره کیش و تفاوت قیمت‌ها را باهم بررسی کنیم؛

     هزینه هتل‌ ارزان تا لوکس در کیش

    • هتل‌های ارزان پانیذ، آفتاب شرق، تعطیلات، آرامش و شباویز؛ از ۸۰۰,۰۰۰  تا ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان به ازای هر شب است.
    • هتل‌های متوسط هلیا، شایلی، پارمیدا، امیرکبیر، لیلیوم و شایگان؛ از ۱,۶۰۰,۰۰۰ تا ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان به ازای هر شب است.
    • هتل‌های لوکس ویدا، ترنج، پارمیس، داریوش و مارینا پارک؛ از ۶,۵۰۰,۰۰۰ -  ۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان به ازای هر شب است.

    هزینه اجاره ویلا، آپارتمان و سوئیت در کیش

    • بهترین مناطق برای اجاره ویلا ساحلی در کیش؛ شهرک دامون، مهنا و شهرک صدف است. حدود هزینه از ۱,۲۰۰,۰۰۰ - ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.
    • بهترین مناطق برای اجاره آپارتمان در کیش؛ مناطق مسکونی صفین کیش است، همچنین در شهرک های صدف و دامون نیز پر طرفدار است. حدود هزینه از ۸۰۰,۰۰۰ - ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

    مقاله پیشنهادی: بهترین هتل های کیش، لیست و قیمت هتل ها

     هزینه حمل‌ونقل در کیش از تاکسی تا اجاره خودروهای ارزان و لوکس

    • هزینه کرایه تاکسی؛ یکی از معمول‌ترین روش‌های حمل و نقل در جزیره کیش است که برای هر مسیر از ۵۰,۰۰۰ تا ۱۵۰,۰۰۰ تومان هزینه خواهد داشت.
    • هزینه اجاره خودرو در کیش؛ اجاره خودرو از فرودگاه تا مرکز شهر، از ۱,۶۰۰,۰۰۰ تا ۱۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان در روز هزینه خواهد داشت.

    اجاره خودرو در کیش

    اجاره خودرو یکی از روش‌هایی است که شاید در نگاه اول، لوکس به نظر برسد. اما اگر تجربه سفر به کیش را داشته باشید؛ می‌دانید که برای رفت و آمد در این جزیره که پر از مراکز خرید و تفریحات متنوع است، کار مشکلی پیش روی خود دارید. چون باید به طور مدام هزینه تاکسی پرداخت کنید! داشتن یک خودرو شخصی که به ازای هر روزی که در کیش اقامت دارید و می‌توانید در محل اقامت خود تحویل بگیرید، می‌تواند بسیار اقتصادی باشد. شما می‌توانید در جزیره از امکانات مختلف اجاره ماشین ارزان تا لوکس را بررسی کنید.

    • قیمت اجاره خودروهای اقتصادی: ۹۰۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
    •  قیمت اجاره خودروهای نیمه اقتصادی: ۱,۳۰۰,۰۰۰ تا ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
    •  قیمت اجاره خودروهای متوسط: ۲,۰۰۰,۰۰۰ تا ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
    •  قیمت اجاره خودروهای شاسی‌بلند: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تا ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
    •  قیمت اجاره خودروهای لوکس: ۴,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان 

    اجاره خودرو در کیش

    تاکسی در سفر به کیش

     در جزیره کیش تاکسی‌ها به دو صورت خطی یا  اینترنتی- تلفنی فعال هستند. به طور کلی از ۵۰,۰۰۰ تا ۱۵۰,۰۰۰ تومان هزینه متوسط تاکسی شما در جزیره خواهد بود؛ اما این به مسافت و زمان آن بستگی دارد. هزینه تاکسی در جزیره کیش نسبتا گران است و در ساعات شلوغی جزیره این اعداد به دوبرابر نیز می‌رسد.  تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی نیز در این جزیره فعال هستند که هزینه‌های آن نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است. در جزیره کیش سه نوع تاکسی شهری نیز وجود دارد؛

    هزینه تاکسی سفید رنگ در کیش

    • ورودی مسیرهای سطح شهر / از ۱۸,۰۰۰ تومان
    • ورودی به فرودگاه و برعکس / از ۴۳,۰۰۰ تومان
    • ورودی به سافاری و برعکس / از ۳۱,۰۰۰ تومان
    • برای سفرهای کوتاه، تا 7 کیلومتر / ۱,۸۰۰ تومان به‌ازای هر کیلومتر
    • برای سفرهای بلند، بالای 7 کیلومتر / ۲,۰۰۰ تومان به‌ازای هر کیلومتر
    • برای توقف یا در اختیار بودن / ۱,۸۰۰ تومان به‌ازای هر دقیقه

    هزینه تاکسی زرد رنگ در کیش

    به تاکسی خطی معروف هستند و در مسیر خاصی برای رفت‌وآمد اختصاص دارند. هزینه این تاکسی‌ خطی‌ها، بین ۸,۰۰۰ تومان تا ۱۵,۰۰۰ تومان خواهد بود.

    هزینه تاکسی انگلیسی در کیش

    تاکسی‌های کلاسیک مشکی رنگ جزیره  که شبیه ماشین‌های قدیمی هستند و البته نرخ مصوبی برای آنها تعیین نشده و تقریبا هزینه‌ آنها مشابه تاکسی‌های تلفنی است. 

    هزینه تاکسی در سفر به کیش

    اگر با هواپیما به کیش خود را برسانید، در نظر بگیرید که سریع‌ترین روش برای رسیدن به محل اقامت، برای شما گرفتن تاکسی نیست! این روش یکی از پیش‌فرض‌های تمام مسافران است.گرفتن تاکسی در فرودگاه نه تنها سریع نیست، بلکه مقرون به صرفه هم نیست! توصیه من به شما این است، که بار دیگری که به کیش سفر کردید؛ اجاره خودرو در کیش را امتحان کنید، در غیر این صورت حتما از راهنمای گرفتن تاکسی در کیش استفاده کنید.

    مقاله پیشنهادی: راهنمای اخذ تاکسی فرودگاه کیش

     هزینه غذا، رستوران و کافه‌های کیش همراه منو

    • هزینه غذا در رستوران لوکس از ۵۰۰,۰۰۰ تا ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
    • هزینه غذا در رستوران متوسط تا  ۵۰۰,۰۰۰ تومان
    • هزینه غذا در رستوران اقتصادی ز ۵۰,۰۰۰ تومان تا ۱۵۰,۰۰۰ تومان

    جزیره کیش دارای رستوران‌های ارزان محلی تا رستوران‌های لوکس بین‌المللی بسیار متنوعی است. هزینه خورد و خوراک برای هر وعده غذایی در رستوران‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه بهترین رستوران‌های کیش که از نظر مسافران  اقتصادی و لوکس ارزیابی شده‌اند را به شما معرفی می‌کنم؛

    هزینه بهترین رستوران‌‌های کیش

    • رستوران دارچین؛ یکی از اقتصادی‌ترین رستوران‌های کیش است؛ منو غذاهای رستوران دارچین از ۳۸۰,۰۰۰ تومان تا ۷۰۰,۰۰۰ تومان است. این رستوران بین رستوران‌های هم رده خود، بهترین منو صبحانه را دارد؛ حدود ۱۵ آیتم غذایی سردوگرم دارد و قیمت آن از ۸۵,۰۰۰ تومان تا ۱۵۰,۰۰۰ تومان است.
    • رستوران هشتگ؛ از محبوب‌ترین رستوران کیش که منو غذای آن از متوسط تا لوکس است. منو غذاهای رستوران هشتگ از ۲۰۰,۰۰۰ تومان تا بیش از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. این رستوران بیش از ۱۲ نوع پیتزا، برگر، سالاد، و پاستا برای شما دارد و علاوه بر این منو کاملی از غذاهای کبابی، ایرانی و دریایی دارد. است. همچنین منو کافه آنها به‌تازگی فعال شده است.
    • رستوران شاندیز صفدری؛ از معروف‌ترین و گران‌ترین رستوران‌های ایران و جزیره کیش است. رستوران شاندیز به پدر ششلیک می‌شناسیم و منو غذایی این رستوران به انواع کباب محدود می‌شود. البته بهترین کیفیت کباب؛ قیمت‌های این رستوران از ۸۰۰,۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

    هزینه سفر به کیش

     هزینه تفریحات آبی در کیش

    در سفر به کیش نمی‌توانید از تفریحات آبی غافل شوید، اگر عاشق آب‌تنی باشید، حتما باید آنها را امتحان کنید؛ هزینه تفریحات آبی کیش برای سال 1403 به شرح زیر خواهد بود: 

    • پدل برد کیش؛ به‌ازای هر نفر تا ۲۰ دقیقه، ۴۸۰,۰۰۰ تومان
    •  بایک برد؛ به‌ازای هر نفر تا ۲۰ دقیقه، ۲۰۰,۰۰۰ تومان
    • شاتل کیش؛ برای ۱ تا ۳ نفر، تا ۱۵ دقیقه، ۲۰۰,۰۰۰ تومان
    •  پاراسل کیش؛ برای یک نفر، تا ۶ دقیقه، ۶۵۰,۰۰۰ تومان
    •  بنانا کیش؛ برای ۴ تا ۷ نفر، تا ۱۵ دقیقه، ۱۸۰,۰۰۰ تومان
    •  فلای بورد کیش؛ برای ۱ نفر، تا ۲۰ دقیقه، ۸۰۰,۰۰۰ تومان
    • جت اسکی کیش؛ یک الی دو نفر، ۱۵ تا ۶۰ دقیقه، ۳۹۰,۰۰۰ - ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان
    • غواصی تفریحی کیش؛ یک نفر تا ۲۰ دقیقه، ۶۰۰,۰۰۰ تومان
    • اسنورکلینگ در کیش؛ ۴۵۰,۰۰۰ تومان
    • شنا با دلفین‌ها؛ برای یک نفر تا ۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان
    • اسکی روی آب؛ یک نفر تا ۲۰ دقیقه، ۵۰۰,۰۰۰ تومان
    • سی باب در کیش؛ یک نفر به‌ازای هر ۱۵ کیلومتر، ۶۵۰,۰۰۰ - ۹۰۰,۰۰۰ تومان
    • اسکوتر زیردریایی؛ یک نفر تا ۲۰ دقیقه، ۸۰۰,۰۰۰ تومان

    مقاله پیشنهادی: بهترین زمان سفر به کیش | هزینه کمتر، سفری هیجان انگیزتر

    هزینه اجاره کشتی تفریحی در کیش

    یکی از پرطرفدارترین تفریحات در کیش اجاره قایق و کشتی، برای گشت زنی در خلیج فارس و اطراف جزیره است. هزینه اجاره کشتی‌های تفریحی کیش برای سال 1403 به شرح زیر خواهد بود: 

    •  گشت با قایق کف شیشه؛ بلیط برای هر نفر ۱۴۰,۰۰۰ تومان
    •  گشت با کشتی تفریحی آکواریوم؛ بلیط برای هر نفر ۲۳۰,۰۰۰ تومان
    •  کشتی‌های تفریحی گروهی؛ شروع قیمت از ۵۲۰,۰۰۰ تومان
    •  اجاره یات؛ شروع قیمت از ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان
    •  گشت با قایق‌های تندرو؛ ۱ تا ۶ نفر، تا ۲۰ دقیقه، از ۳۸۰,۰۰۰ تا ۱,۹۵۰,۰۰۰تومان
    •  'گشت‌زنی با قایق تندرو دور جزیره؛ ۱۲۰ دقیقه، ۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان
    •  قایق پارویی - پدالی؛ از ساعتی ۲۹۰,۰۰۰ تومان
    •  قایق بادبانی کاتاماران؛ از ساعتی ۲۹۰,۰۰۰ تومان
    •  اجاره تورینگ کایاک؛ از ساعتی ۱۶۰,۰۰۰ تومان
    •  ماهیگیری با شناور و تجهیزات؛ از ۱,۳۰۰,۰۰۰ - ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    جزیره کیش از امکانات زیادی برای گذراندن یک تعطیلات فوق‌العاده برخوردار است. من برای شما بهترین تفریحات آبی را به همراه هزینه‌ آنها توضیح دادم. اگر دوست دارید تفریحات لوکس را تجربه کنید یا با حداقل هزینه‌ها در جزیره کیش تفریح کنید، پیشنهاد می‌کنم به کلوپ‌های ساحلی کیش، مانند دامون، مرجان، سیمرغ و... بروید و این تفریحات از دست ندهید؛

    هزینه سفر به کیش

    هزینه تفریحات ساحلی و غیر آبی در کیش

    •  ورودی پلاژ بانوان و آقایان؛ ۸۰,۰۰۰ تومان
    •  اجاره دوچرخه؛ ساعتی ۵۰,۰۰۰ - ۷۵,۰۰۰ تومان
    •  پرواز تفریحی جایروکوپتر؛ هر نفر تا ۲۰ دقیقه، ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
    •  پاراگلایدر کیش؛ ساعتی ۷۰۰,۰۰۰ تومان
    •  بانجی شوتینگ؛ ۱۹۰,۰۰۰ تومان
    •  بانجی جامپینگ؛ ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
    •  ایربگ کیش؛ ۳۵۰,۰۰۰ تومان
    •  باگی کیش؛ ۳۳۰,۰۰۰ تومان
    •  کارتینگ کیش؛ ۲۰ دقیقه ۱۸۰,۰۰۰ تومان
    •  موتور چهارچرخ؛ از ۱۹۰,۰۰۰ تومان
    •  تور سافاری؛ شروع قیمت‌ها ۲۳۰,۰۰۰ - ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
    •  تونل باد؛ ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
    •  زورب بال؛ ۲۲۰,۰۰۰ تومان
    •  پینت بال؛ شروع قیمت‌ها از ۱۵۰,۰۰۰ تومان
    •  اتاق فرار؛ شروع قیمت از ۱۳۰,۰۰۰ تومان
    •  قلعه وحشت کیش؛ از ۷۵,۰۰۰ تومان
    •  شهر بازی‌های کیش؛ از ۵۰,۰۰۰ تومان
    •  رصدخانه تیتان کیش؛ ورودی ۹۰,۰۰۰ تومان

    در جزیره کیش، هرگز بی‌حوصله نخواهید شد. تفریحات هیجان‌انگیز کیش آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. من اینجا برای شما لیستی از تفریحات غیرآبی فردی و گروهی، در دو کلاس قیمت ارزان‌تر و لوکس‌تر دسته‌بندی کرده‌ام. برای سفر به کیش یکی از کارهای هیجان‌انگیز استفاده از این تفریحات است؛ اما اگر دوست دارید برای سفر خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید؛ تفریحات مورد علاقه خود را در اینترنت با تخفیف جستجو کنید؛ سایت‌های بسیاری برای این تفریحات به صورت دوره‌ای تخفیف‌هایی ارائه می‌کنند.

     هزینه خرید در کیش و معرفی بهترین پاساژ و بازارچه‌های سنتی کیش

    اگر از عاشقان خرید هستید, بیاید دم را غنیمت بشمریم و به سراغ بهترین‌ مراکز خرید در جزیره کیش برویم. من در این بخش از مقاله‌ام سراغ بهترین پاساژ‌ها و بازارچه‌های سنتی جزیره کیش رفته‌ام. برای شروع از مراکز خرید لوکس تا متوسط جزیره کیش خواهم گفت و درنهایت برای شما خواهم گفت که بدون اینکه نگران هزینه سفر به کیش باشید، چطور دست پر از سفر خود بازگردید؛ 

    بهترین، لوکس‌ترین و ارزان‌ترین مراکز خرید کیش + آدرس

    • مرکز خرید ونوس

    این مرکز خرید یکی از قدیمی‌ترین پاساژهای کیش است که میتوانید با بودجه متوسط انواع پوشاک زنانه و کیف و کفش، اسباب‌بازی و لوازم تزئینی و ... خرید کنید.پاساژ ونوس برخلاف دامون خالی از هرگونه فروشگاه برند است. در این مرکز یک خرید اقتصادی را می‌توانید برای خود برنامه‌ریزی کنید. این مرکز خرید دارای امکانات رافاهی نیز هست، پس نگران زمان خستگی حین خرید خود نباشید. یکی از نکات خیلی جالب این مرکز خرید،نزدیکی به مراکز تفریحی و خرید دیگر است، بنابراین می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید.

    موقعیت جغرافیایی مرکز خرید ونوس کیش

    • مرکز خرید دامون

    اگر بخواهم یکی از مراکز خرید لوکی سجزیره کیش را به شما معرفی کنم؛ آدرس پاساژ دامون را به شما خواهم داد. این مرکز خرید، بسیار بزرگ است و برای خرید انواع پوشاک، زیورالات، لوازم دیجیتالی و شکلات و ... می‌توانید به آن مراجعه کنید. اگر به دنبال خرید از برندها هستید، اگر دوست دارید سوغاتی‌های با کیفیت بالا خرید کنید؛ دامون را امتحان کنید. امکانات رفاهی این مرکز شامل فودکورت در فضای باز و فضای بازی کودک نیز می‌شود. شما می‌توانید اوقات خوشی را در این پاساژ سپری کنید و لذت ببرید.

    موقعیت جغرافیایی مرکز خرید دامون کیش

    • مرکز خرید سارینا ۱

    یکی از بهترین مرکز خرید‌های جزیره که دارای دو شعبه است و هردو از کیفیت بالای محصولات برند ایرانی و خارجی برخوردار است. اگر به دنبال خرید لوازم برقی و خانگی هستید، یا دوست دارید عطر و ادکن یا صنایع دستی برای سوغاتی هدیه بدهید، من این مرکز خرید را می‌توانم به شما پیشنهاد دهم. پاساژ سارینا دارای پارکینگ اختصاصی نیز هست، بناباریان در صورتی که با خودرو شخصی به کیش رفته باشید می‌توانید از این امکانات آن نیز استفاده کنید. 

    موقعیت جغرافیایی مرکز خرید دامون کیش

    اگر دوست‌دارید به مراکز بیشتری سر بزنید، یا تمام پاساژها و بازارچه‌های خوب کیش را بگردید، من لیستی به همراه آدرس برای شما آماده کرده‌ام؛ 

    مرکز خرید پردیس ۱ و ۲جزیره کیش، میدان ساحل، خیابان فردوسی
    مرکز خرید مریم ۲ کیش، بلوار ایران،خیابان سنایی،خیابان دریا
    مرکز خرید رویامال کیشکیش، خیابان رودکی
    مرکز خرید زیتونکیش، بلوار ساحل
    مرکز خرید مرجان کیش، محله طلوع، میدان پارس، خیابان مرجان
    مرکز خرید مروارد کیشکیش، بلوار مروارید

    سخن پایانی

    در این مقاله هزینه‌های سفر به کیش را از ابتدا برای شما بررسی کردم؛ با مطالعه آن می‌توانید به طور دقیق‌تری هزینه‌ سفر به کیش و تفریح در جزیره را برنامه‌ریزی کنید. من از اینکه با چه هزینه‌ای و چطوری خود را به جزیره کیش برسانید، اقامت کنید و از غذاهای خوشمزه جنوبی میل کنید، صحبت کردم. اگر از سفرهایی که پر از شلوغی و امکانات رفاهی مختلف است لذت می‌برید، توصیه می‌کنم تعطیلات نوروز و بهار سال 1403 سفر به کیش را از دست ندهید. با این حال اگر به فکر برنامه‌ریزی برای سفری ارزان‌تر هستید، سفر خود را برای تابستان 1403 برنامه‌ریزی کنید.

    سؤالات متداول

     اگر سؤالات زیادی برای سفر به کیش دارید، می‌توانید در لیست سؤالات متداول آنها را پیدا کنید؛ بنابراین اگر سؤال شما در لیست ما نبود، می‌توانید برای ما کامنت بگذارید.

    برای سفر به کیش چقدر پول لازم است ببریم؟

      در سفر به کیش اگر از تور استفاده نکنید و هزینه‌های بلیط هواپیما و اقامت را خود شما پرداخت کنید، برای هزینه خوردوخوراک و تفریحات حدود ۵ تا ۱۵ میلیون تومان می‌توانید پول همراه خود داشته باشید. اگر به دنبال سفری لوکس و خاطره‌انگیز هستید؛ در نظر بگیرید این مبلغ می‌تواند تا ۳ برابر بیشتر شود.

    سفر به کیش با تور مناسب‌تر است یا بدون تور؟

     اگر از من می‌پرسیدید که کدام بهتر است، پاسخ می‌دادم؛ هر دو عالی است، چون هر کدام می‌توانند تجربیات خاصی برای شما رقم بزنند. اما بیاید بررسی کنیم کدوم مناسب‌تر است؟ هزینه برای سفری ارزان تا لوکس با تور به کیش، از ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان خواهد بود. این هزینه برای خرید بلیط هواپیما و اقامت در هتل برای ۳ روز و ۲ شب است. من در مقاله‌ام جزئیات هزینه سفر شخصی را شرح داده‌ام، می‌توانید همین حالا این اعداد را باهم بررسی کنید.

    برای سفر به کیش چه زمانی مناسب‌تر است؟

     اگر به سفر به کیش در زمستان ۱۴۰۲ فکر می‌کنید، بدانید بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش است. این سفر به طور میانگین روزانه ۲ میلیون تومان هزینه برای شما خواهد داشت. بااین‌حال سفر در تعطیلات بهار، می‌تواند سفری بهتر اما گران‌تر نسبت به تابستان باشد.

    چگونه بدون تور به‌صورت ارزان به کیش سفر کنیم؟

     برای سفر ارزان به کیش در قدم اول زمان سفر خود را برای بعد از تعطیلات نوروز، یا ماه آخر فصل تابستان و روزهای آخر اسفندماه، به شما پیشنهاد می‌دهم. برای انتخاب وسیله حمل‌ونقل به کیش، ابتدا ماشین شخصی و اگر دوست ندارید رانندگی کنید؛ اتوبوس و قطار را انتخاب کنید. برای انتخاب هتل، رستوران و انواع تفریح در کیش، توصیه می‌کنم مقاله‌ام را بخوانید، من به جزئیات بیشتری از هزینه‌های سفر ارزان به کیش پرداخته‌ام.

    (5.00)
    :
    نظر خود را بنویسید
    نظرات