بهترین فصل حراج دبی و فستیوال‌های خرید دبی

فصل حراج دبی و فستیوال‌ دبی

اگر به دنبال خرید از برندهای لوکس دنیا هستید حتما به دبی سفر کنید. زیرا این شهر بزرگترین و بروزترین مراکز خرید دنیا را در خود جای داده است. بهترین زمان خرید در دبی زمانیست که در این شهر جشنواره و فستیوال‌های حراج برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به خرید با سفر به دبی در مدت برگزاری این جشنواره‌ها می‌توانند علاوه بر گردش و تفریح در این شهر زیبا و مدرن از بهترین مراکز خرید دبی با تخفیف‌های فوق العاده جذابی خرید خود را انجام دهند و لذت سفر خود را دو چندان کنند.

اما سوالی که پیش می‌آید:

بهترین فصل حراج دبی چه زمانی است؟

چه زمانی فستیوال‌های خرید در دبی برگزار می‌شود؟

فصل حراج در دبی چه زمانی است؟

زمان اجرای جشنواره خرید دبی "Dubai Shopping Festival" یا "DSF" معمولا از ۲۶ دسامبر تا ۲۸ ژانویه می‌باشد که در آن کل مراکز خرید و فروشگاه‌های شهر دبی با ارائه تخفیف‌های فراوان، اقدام به فروش اجناس خود می‌کنند.

فستیوال خرید دبی جزو مشهورترین فستیوال‌های دنیا محسوب می‌شود به همین دلیل شما می‌توانید با حضور در این زمان از یک خرید لذت‌بخش بهره‌مند شوید. تخفیف‌های جنشواره خرید دبی Dubai Shopping Festival از 20 درصد شروع و به 90 درصد یعنی به بالاتری رتبه خود می‌رسد. در این فستیوال جوایز بسیاری همچون انواع ماشین‌های مرسدس را ارائه می‌دهند.

فصل حراج دبی

جشنواره‌های خرید دبی در تابستان

در تابستان هوای دبی ناخوشایند است، اما باید بدانید که شهر بسیار مجهز و راحت است و همه جا تهویه مطبوع دارد. جشنواره فروش تابستانی دبی"Dubai Summer Surprises (DSS)" حدودا بین 6 تا 8 هفته به طول می‌انجامد که هر ساله زمان آن متفاوت است اما در سال 2023 از تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) تا سوم سپتامبر (۱۲ شهریور) برپا شد. جشنواره تابستانه دبی مجموعه‌ای از تخفیف‌ها، فعالیت‌های تفریحی و رویدادهای فرهنگی می‌شود.

مقاله پيشنهادی: راهنمای سفر به دبی، نکات طلایی قبل از رفتن به دبی

وسیله‌های حمل نقل در زمان حراجی

به دلیل به بالا بودن حجم گردشگر در فصل‌های حراجی دبی نیاز است از قبل سفر حتما هتل و وسیله‌های رفت و آمدی خود را هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. دبی دارای یک سیستم حمل و نقل عمومی متنوع و مدرن است که به مسافران و گردشگران امکان می‌دهد به آسانی در زمان حراج‌ها و جشنواره‌های خرید به مقاصد مختلف شهر بروند. در این میان، می‌توان از وسایل حمل و نقل زیر استفاده کرد:

  1. مترو
  2. تاکسی
  3. اتوبوس
  4. مونوریل پالم جمیرا
  5. اجاره خودرو در دبی

اجاره خودرو در دبی

در زمان حراج دبی چه چیزاهایی ارائه داده می‌شوند؟

در زمان حراج دبی، به ویژه در طول جشنواره های تابستانه و زمستانه تخفیف‌ها و پیشنهادات فراوانی در فروشگاه‌ها، مراکز خرید و برندها ارائه می‌شود که شامل موارد زیر است:

  1. پوشاک و مد: بسیاری از برندهای معتبر و فروشگاه‌های لباس تخفیف‌های عمده ارائه می‌دهند. از لباس‌های روزمره تا لباس‌های لوکس و مارک‌های معتبر. برندهای معروف مانند زارا، H&M و Forever 21 تخفیف هایی را در محدوده بین 25 تا 50 درصد بر روی اقلام مشخص ارائه می دهند.
  2. وسیله‌‌های الکترونیکی: از تلفن‌های همراه و لپ‌تاپ‌ها تا تلویزیون‌ها، دوربین‌ها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی با تخفیف در دسترس هستند.
  3. طلا و جواهرات: فروشگاه‌های زیورآلات، به ویژه طلا و الماس، پیشنهادات و تخفیف‌های جذابی دارند.
  4. عطر و لوازم آرایشی: محصولات آرایشی و عطرهای مارک‌دار با قیمت‌های تخفیف‌خورده عرضه می‌شوند. . برندهایی مانند Sephora و Bath & Body Works تخفیف هایی تا 30 درصد را بر روی اقلام مشخص ارائه می دهند.
  5. لوازم خانگی: تمامی لوازم خانگی از وسیله‌های برقی تا دکوراسیون خانه با قیمت‌های بسیار مناسب ارائه می‌شوند. برندهایی مانند IKEA و Home Centre تخفیف هایی تا 50 درصد را بر روی اقلام مشخص اعمال می کنند.
  6. لوازم کودک و اسباب‌بازی: از لباس‌ها، کفش‌ها تا اسباب‌بازی‌ها و محصولات مربوط به نوزادان.
  7. لوازم ورزشی: تجهیزات ورزشی، کفش‌ها و لباس‌های ورزشی با تخفیف عرضه می‌شوند.

فصل حراجی دبی

در زمان حراجی دبی از کجا خرید کنیم؟

در زمان حراجی دبی، به ویژه در طول "Dubai Shopping Festival" (DSF) یا "Dubai Summer Surprises" (DSS)، تقریباً تمام مراکز خرید و فروشگاه‌ها تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند.

مقاله پيشنهادی: مراکز خرید دبی، لوکس و قیمت مناسب (عکس + آدرس)   

با این حال، برخی از مکان‌های معروف برای خرید در این زمان‌ها عبارتند از:

  1. دبی مال Dubai Mall: یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در جهان با بیش از 1,200 فروشگاه و بسیاری از برندهای معتبر جهانی را در خود جای داده است.
  2. امارات مال Emirates Mall: دارای فروشگاه‌هایی با برندهای معتبر است.
  3. بازار طلای دیره Deira Gold Souk: برای طلا و زیورآلات، این بازار سنتی یکی از بهترین مکان‌ها است.
  4. دهکده جهانی دبی Global Village: یک بازار فرهنگی و تفریحی با بخش‌های مختلف مربوط به کشورهای مختلف.
  5. اوت لت مال Outlet Mall: برای یافتن تخفیف‌های عمده روی برندهای معتبر، این مکان ممکن است مناسب باشد.
  6. سیتی والک City Walk: یک مرکز خرید و تفریح با فضای باز.

مراکز خرید دبی

نکات مفید پیش از رفتن به جشنواره‌های خرید دبی

اگر قصد دارید در زمان جشنواره‌های خرید دبی شرکت کنید، توجه به نکات زیر می‌تواند سفر شما را آسان‌تر و موفق‌تر کند:

  1. بودجه‌بندی: قبل از سفر، بودجه‌ی خرید خود را مشخص کنید تا بتوانید راحتر خرید کنید.
  2. زمان‌بندی تخفیف: با توجه به طولانی بودن جشنواره‌های خرید دبی، برخی رویدادها یا تخفیف‌ها برای مدت محدودی ارائه شوند. در نتیجه برنامه DSF را دانلود کنید تا اطلاعات کامل از زمان بندی برند مورد علاقه خود داشته باشید.
  3. حمل و نقل: در این زمان بیشترین گردشگر در دبی حضور دارد حتما از قبل برنامه ریزی کنید تا با وسیله‌ی مناسب گردش کنید.
  4. اطلاعات از قوانین گمرک: قبل از خرید مواردی مانند طلا، عطر، الکترونیک و دیگر کالاهای گران‌قیمت، با قوانین گمرک آشنا شوید تا مشکلی هنگام ورود به کشور خود با شما پیش نیاید.
  5. احتیاط در خرید: اگر قیمت چیزی خیلی کم به نظر می‌رسد، دوباره بررسی کنید. ممکن است با کیفیت پایین یا کپی باشد.

سخن آخر

در این مطلب بهترین زمان برای خرید در دبی را به شما اعلام کردیم تا با حضور در فستیوال خرید دبی سفری پر از خاطرات خوش را با خود به همراه خواهید داشت. جشنواره‌های دبی فرصت‌های بی‌نظیری را برای خرید محصولات با کیفیت با تخفیف‌های چشمگیر ارائه می‌دهند. از طلا و زیورآلات گرفته تا پوشاک، لوازم الکترونیکی و غیره، همه چیز در این فروش‌ها با قیمت‌های استثنایی عرضه می‌شود. در صورتی که نیاز به داشتن خودرویی برای رفت و آمد خود داشتید حتما از طریق شرکت سعادت رنت ااقدامات لازم را انجام دهید تا به راحتی در دبی بگردید و از یک مرکز خرید به مرکز خرید دیگر بروید بدون در نظر داشتن زمان.

سوالات متداول

در ادامه به بررسی چند سوال متداول درباره بهترین فصل حراج دبی می‌پردازیم.

بهترین زمان حراج دبی کی است؟

از تاریخ ۲۶ دسامبر تا ۲۸ ژانویه می‌باشد.

تخفیفات حراجی های دبی چقدر است؟

بین 20 تا 90 درصد تخفیف وجود دارد

آیا فستیوال خرید دبی ارزش شرکت کردن را دارد؟

بله، جشنواره خرید دبی در کتاب رکوردهای جهانی گینس هم به عنوان یکی از طولانی‌ترین جذاب‌ترین جشنواره‌های خرید در جهان به ثبت رسیده است.

فستیوال خرید دبی در چه ماه‌هایی برگزار می‌شود؟

بیست و هشتمین دوره جشنواره خرید دبی امسال از روز ۱۵ دسامبر ۲۰۲۲ آغاز شده و تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت.

کدام بازار در دبی ارزان‌تر است؟

بازار واترفرانت در دیره است. در حالی که بسیار فکر می‌کنند در این بازار چندین مغازه فروش لباس، لوازم جانبی الکترونیکی، جواهرات و سایر محصولات هم در این مرکز خرید فعال هستند و اجناس خود را با قیمت ارزان می‌فروشند.

ارزان‌ترین زمان برای رفتن به دبی چه زمانی است؟

با توجه به بررسی‌های انجام شده باید به شما بگوییم که ارزان‌ترین تاریخ برای سفر به دبی روزهای پایانی ژانویه یعنی از ۲۲ الی ۲۹ این ماه می‌باشد.

نویسنده: المیرا صمدی
(---)
:
نظر خود را بنویسید
نظرات